Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Eis: een prachtig gedicht waarin je mijn vrijgevigheid bezingt. |
![]() |
||
Citaat:
Ik snap dat je zusje minder blij was toen ze vanochtend eerst vader in badjas voorbij zag komen en daarna in de krant las dat ze je gedicht niet begreep. Kun je dat gedicht eens posten? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vind je die scan eigenlijk wel goed? Ik krijg de NRC niet en ik zou het heel leuk vinden om het artikel toch even te lezen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Die vreselijke uploadprogramma's hebben iets tegen me. Mail me maar als je het artikel wil lezen: lukasmeijsen@hotmail.com.
|
![]() |
||
Citaat:
Grappig dat ik serieus ben? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is een leuk stukje trouwens, nu ik het heb gelezen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Hey! Ik ben zojuist terug uit Amsterdam en het was heel tof.
Eerst oefenden we de voordracht, vervolgens was er een programma met muziek en dans en uiteraard de gedichten van alle genomineerde deelnemers die werden voorgedragen. Aan het eind volgde de bekendmaking van de eerste prijzen per categorie. Ik heb niet gewonnen in mijn categorie, maar dat vond ik ook wel terecht. Sketch was er ook en dat vond ik heel gaaf van hem ![]() Alle gedichten kun je lezen op http://www.versgedicht.nl/ --> Poëzie Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Mijn ouders hebben trouwen een filmpje gemaakt van m'n voordracht dat ik eventueel wel kan uploaden als iemand het wil zien, maar ik zet het liever niet zo online maar ik kan het PM'en
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Besaaielaar #1738 Verwijderd | 500 | 17-11-2012 12:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De beste krant van Nederland is? Grapig | 22 | 29-12-2009 17:33 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe krijg je een goede algemene ontwikkeling Spinnetje-kim | 111 | 03-12-2007 09:12 | |
Lifestyle |
Enquete cosmetische chirurgie Marjolein_v_D | 25 | 09-03-2007 16:12 | |
Lifestyle |
Media en de samenleving reine claude | 67 | 05-08-2006 21:14 |