Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2005, 20:01
pessek plenske
pessek plenske is offline
hey hey
ik wil graag volgende zomervakantie met n paar vriendinnen een huisje ofzo huren in californie ergens.. lieft ergens bij LA of san diego.. heeft iemand tips waar dat b beetje goedkoop kan en of dat we beter gewoon alleen kunnen gaan of met n reisorganisatie?
Oud 28-08-2005, 20:34
Verwijderd
verre bestemmingen
Oud 28-08-2005, 22:01
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Anneka schreef op 28-08-2005 @ 21:34 :
verre bestemmingen
Oud 04-09-2005, 12:07
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
je titel is ook niet echt duidelijk

en verder.. gewoon googleen..
Oud 17-10-2005, 22:35
Supreme Dutch
Is genoeg beschikbaar.. Nadeel van California is dat de huizenprijzen er (voor Amerikaanse begrippen) behoorlijk hoog liggen dus de huurprijzen zullen dat ook wel zijn.

Oja.. mocht je een auto gaan huren.. zorg dan dat je hem volledig verzekerd.. het kan je een paar 100 dollar meer kosten over de tijd dat je er bent.. maar het kan je 10.000en dollars besparen mocht er wat fout gaan..
Oud 16-01-2006, 01:17
Talon
Talon is offline
ik zou naar florida gaan, stukken beter dan het westen.
in het westen kan je maar beter met je spaans-nederlands woordenboek gaan rondlopen
Oud 16-01-2006, 22:06
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Talon schreef op 16-01-2006 @ 02:17 :
in het westen kan je maar beter met je spaans-nederlands woordenboek gaan rondlopen
in florida zitten anders ook een berg spanjaarden
Oud 17-01-2006, 06:09
Talon
Talon is offline
Citaat:
zoef de haas schreef op 16-01-2006 @ 14:06 :
in florida zitten anders ook een berg spanjaarden
valt wel mee
je moet natuurlijk niet naar miami gaan ofzo
Oud 17-01-2006, 17:42
Barry K
Barry K is offline
Citaat:
Talon schreef op 16-01-2006 @ 02:17 :

Is helemaal niet zo...

Californie is naar mijn mening de leukste staat om naar toe te gaan (New York de leukste stad). Ik kom vaak in Santa Barbara en Beverly Hills, maar dat is wel redelijk duur.
Ik zou is gaan kijken op amerikaanse sites, ik weet sowieso wel dat er veel prive-huizen met zwembad enzo in de buurt van orlande te huur zijn voor redelijke prijzen.
Oud 17-01-2006, 20:00
Talon
Talon is offline
Citaat:
Barry K schreef op 17-01-2006 @ 09:42 :

Is helemaal niet zo...

Californie is naar mijn mening de leukste staat om naar toe te gaan (New York de leukste stad). Ik kom vaak in Santa Barbara en Beverly Hills, maar dat is wel redelijk duur.
Ik zou is gaan kijken op amerikaanse sites, ik weet sowieso wel dat er veel prive-huizen met zwembad enzo in de buurt van orlande te huur zijn voor redelijke prijzen.

Dus niet he, California is geen ene reet aan.
Naar California gaan is hetzelfde als op vakantie gaan naar mexico gekruist met china.
Ok, kan slechter, new mexico en texas, maarja dat zijn ook niet echt toeristen plaatsen.
En de mensen zijn echt onbeleefd in California.
Het enige goede aan california is, is dat het verkeer tenminste doorrijd en niet een slakkegangetje heeft.
En dat ze statiegeld hebben
Mooie natuur heb je in georgia
Oud 28-01-2006, 10:05
Little Dutchess
Little Dutchess is offline
Citaat:
Barry K schreef op 17-01-2006 @ 18:42 :

Is helemaal niet zo...

Santa Barbara is echt helemaal te gek (maar wel duur )

Misschien moet je eens informeren op de colleges of je niet daar tijdelijk kan verblijven. Ik weet dat een vriend van mij dat ook eens heeft gedaan.

Offtopic: Barry, wat doe jij zo vaak in SB?
Oud 07-02-2006, 13:40
Barry K
Barry K is offline
Citaat:
Little Dutchess schreef op 28-01-2006 @ 11:05 :
Santa Barbara is echt helemaal te gek (maar wel duur )

Offtopic: Barry, wat doe jij zo vaak in SB?
Offtopic: M'n vader heeft er een paar jaar gewoont, m'n familie komt allemaal uit die buurt, en een van m'n favoriete hotels zit er (four seasons biltmore)...

Ik begrijp echt niet wat je zo tegen Californie hebt, Talon. Maar het heeft geen zin om er uren over te discussieren, we zullen het nooit eens worden ...

Regels voor berichten