Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
je moet natuurlijk niet naar miami gaan ofzo ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Is helemaal niet zo... Californie is naar mijn mening de leukste staat om naar toe te gaan (New York de leukste stad). Ik kom vaak in Santa Barbara en Beverly Hills, maar dat is wel redelijk duur. Ik zou is gaan kijken op amerikaanse sites, ik weet sowieso wel dat er veel prive-huizen met zwembad enzo in de buurt van orlande te huur zijn voor redelijke prijzen.
||
Citaat:
![]() Dus niet he, California is geen ene reet aan. Naar California gaan is hetzelfde als op vakantie gaan naar mexico gekruist met china. Ok, kan slechter, new mexico en texas, maarja dat zijn ook niet echt toeristen plaatsen. En de mensen zijn echt onbeleefd in California. Het enige goede aan california is, is dat het verkeer tenminste doorrijd en niet een slakkegangetje heeft. En dat ze statiegeld hebben ![]() Mooie natuur heb je in georgia ![]()
||
Citaat:
![]() Misschien moet je eens informeren op de colleges of je niet daar tijdelijk kan verblijven. Ik weet dat een vriend van mij dat ook eens heeft gedaan. Offtopic: Barry, wat doe jij zo vaak in SB?
||
![]() |
Citaat:
Ik begrijp echt niet wat je zo tegen Californie hebt, Talon. Maar het heeft geen zin om er uren over te discussieren, we zullen het nooit eens worden ...
|
|
|