Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2002, 23:59
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Tic's,ik wist geen andere topictitel dit is het enige wat een een beetje in de buurt kwam.
Maar heb jij bepaalde trekjes die jij eigenlijk heel normaal vind omdat je het zelf niet anders gewend bent maar waar andere mensen je heel raar op aankijken als je het doet.

Ik kan mensen bv. niet in de ogen aankijken omdat ik me dan heel erg kwetsbaar voel,en ik maak rare piep geluidjes als ik me onzeker.
Als ik met iemand een tijdje sta te praten dan ga ik soms even op mn tenen staan
En om bepaalde emoties uit te drukken tijdens een gesprek kan ik hele rare bekken trekken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2002, 00:18
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ik kan mensen bv. niet in de ogen aankijken omdat ik me dan heel erg kwetsbaar voel,en ik maak rare piep geluidjes als ik me onzeker.
Hmm, dat eerste heb ik ook altijd..heel vervelend

Dat laatste heb ik gelukkig niet, dan zouden mensen constant denken dat ik hartstikke geil was met die piepgeluidjes
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 01:02
biertjehappen
biertjehappen is offline
Ik heb een beetje een zuip tic.............
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 08:10
Verwijderd
Ik heb ook dat ik mensen niet goed in hun ogen durf te kijken omdat ik dan erg verlegen word. Als ik echt heel zenuwachtig ben wrijf ik telkens met mijn linker wijsvinger over de zijkant van mijn neus. Ik heb een vreselijke hekel aan bellen, echt een telefoonfobie en af en toe MOET ik de misfits horen, bij voorkeur 'saturday night' want anders lukt het me niet om rustig te worden. Mja, vooral die laatste tic is heel vreemd
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 08:14
Verwijderd
Euhmm dit heb ik alleen thuis, als ik van de keuken naar de woonkamer loop raak ik bijna altijd wat aan, dus het aanrechtblad, vervolgens een muur, een deur etc. Vroeger was dit erger dan moest ik het echt doen

Hmmz dat lijkt dan meer op een dwangneurose maargoed

Verder een tic, ik frunnik altijd aan mijn wenkbrauwen
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 08:21
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Heb ik ook, vooral bij mensen die ik niet (goed) ken.. en verder ga ik als ik heel moe ben vanzelf met mn ogen knijpen.. en vroeger had ik soms als ik met mijn rechtse hand iets aanraakte, moest ik dat ook ff met links doen..
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 08:50
utopian me
utopian me is offline
argh, ik ben heel ticvol
als ik ergens binnenkom moet ik als eerste heel even naar alle hoeken van de kamer kijken... (dat kan ik ondertussen al zo dat het niet superzenuwachtig overkomt)
de trap moet ik altijd op zijn voordat de deur dichtvalt waarbij ik naar de klok onderaan de trap moet kijken.
ik heb een bepaalde tactiek van met deurknoppen de deur open maken..
zoiezo wanneer ik naar 1 hoek ergens van kijk moet ik ook nog naar de anderen kijken..
en zo heb ik er vast nog wel wat waar ik nu ff niet op kom.... vroeger had ik er nog veel meer en werd het gewoon echt irritant, maar tegenwoordig denk ik er vaak niet eens aan en vergeet ik het soms zelfs wel (oeeeeeeh)
Oud 01-07-2002, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef:

en vroeger had ik soms als ik met mijn rechtse hand iets aanraakte, moest ik dat ook ff met links doen..
hadik oowk.. bes irri..

euh verder.. hmmz.. alsik me verveel.. ga ik dinge kapot scheure ofsow.. en als der niks is om kapot te scheure.. met mun vingers op de tafel tikke ofsow..
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 09:39
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Als ik aan tafel zit te eten en ik heb moeite met kauwen omdat ik t supergoor vind en nog een hele berg voedsel wat op moet in het vooruitzicht heb, ga ik de etiketten van de ketchup, mayonaise enz. afscheuren..
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 10:00
nenne
nenne is offline
Citaat:

Verder een tic, ik frunnik altijd aan mijn wenkbrauwen [/B]
jaa dat doe ik ook altijd....vroeger duimde ik er ook nog bij, vooral als ik heel moe ben doe ik dat...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 10:05
Lindansje
Lindansje is offline
ik wijf altijd met mijn duimnagel (het grote gladde vlak dus ) over mijn bovenlip

of eigenlijk over mijn snotgeultje

tic die ik overgehouden heb van het vele nagellakken in het verleden
ik checkte altijd of de lak droog was door met mijn nagel over mijn bovenlip te gaan...
Oud 01-07-2002, 10:06
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Ik kijk inderdaad mensen amper aan als ik met ze praat, vooral als het mensen zijn die mij al de hele tijd aanstaren. Verschikkelijk vind ik dat. Ik durf dat echt niet .

En verder heb ik nog wel zo'n tic dat ik altijd de "klik"moet horen als de deur dichtgaat of een kastje ofzo.

En toen ik mijn dreads nog had zat ik daar onbewust altijd aan te draaien als mensen me aankeken.

Verder ben ik redelijk normaal geloof ik
Oud 01-07-2002, 10:08
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
biertjehappen schreef:
Ik heb een beetje een zuip tic.............
We gaan vaker babbelen als je hebt gezopen, zorgt voor boeiende gesprekken he Rogiertje

Als ik zenuwachtig ben of me geen houding weet te geven ga ik altijd aan mijn kin wrijven Erg vaag, komt ook niet vaak voor, maar dat viel me laatst zelf op. En de snelbinders achterop m'n fiets moeten altijd precies recht zitten
Verder had ik vroeger wel meer dingen, maar daar kan ik nu ff niet zo snel opkomen...
Oud 01-07-2002, 10:43
little lady
little lady is offline
Als ik verlegen ben ga ik de hele tijd in mn ogen zittn wrijven en mn nagellak van mn nagels afkrabben en aan mn oren zitten..

Vroeger had ik een heel vaag iets, als ik dan mn klerenkast opendeed, moest ik eerst al mn schoentjes tellen voordat de deur van mn kast weer dichtmocht
Oud 01-07-2002, 11:55
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Als ik aan tafel zit te eten en ik heb moeite met kauwen omdat ik t supergoor vind en nog een hele berg voedsel wat op moet in het vooruitzicht heb, ga ik de etiketten van de ketchup, mayonaise enz. afscheuren..
Heb ik ook
vinden me ouders alleen irritant omdat ze dan niet meer kunnen lezen wat het is (knijpflessen Curry en Ketchup zijn hetzelfde )
Oud 01-07-2002, 11:57
Verwijderd
Ik euhmz.. als ik moe ben, zit ik nonstop aan mijn haar, om m'n vingers te draaien enzo, doe ik al sinds ik klein ben.. Als ik zenuwachtig ben zit ik de hele tijd aan kettinkjes, horloges, armbandjes, afdoen, omdoen, afdoen, omdoen.. En verder kan ik niet stil zitten, ik moet altijd met iets tikken.. Meestal met m'n voet tegen iets aan ofzo. :/
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 11:59
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Ik euhmz.. als ik moe ben, zit ik nonstop aan mijn haar, om m'n vingers te draaien enzo, doe ik al sinds ik klein ben.. Als ik zenuwachtig ben zit ik de hele tijd aan kettinkjes, horloges, armbandjes, afdoen, omdoen, afdoen, omdoen.. En verder kan ik niet stil zitten, ik moet altijd met iets tikken.. Meestal met m'n voet tegen iets aan ofzo. :/
En dat heb ik dus ook
vooral die kettinkjes armbandjes steeds om en af doen.. vooral leuk als het zo'n spiraalarmband is ofzo naja
Oud 01-07-2002, 12:02
Verwijderd
als ik met iemand praat kijk ik altijd naar de mond, durf niemand aan te kijken in de ogen, word ik erg onzeker van, vroeger duimde ik, als ik moe ben gaat me linker oog scheel kijken, zit altijd aan mijn haar te draaien vooral nu ik dreads heb, zit altijd met mijn voet te wiebelen, kan dus neit stil zitten, jeetje wat nog meer, ehhmm, als ik zit te eten kan ik er niet tegen als er iemand naar me kijkt, vind het goor als iemand smakt, moet altijd geluid zoals muziek om me heen hebben als ik niet alleen ben. zo dat was het
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 12:04
Luca
Luca is offline
Onder een gesprek bijt ik nog meer nagels en ik scheur hele vellen huid van mijn nagelriemen enzo af Ook wip ik telkens van mijn ene op mijn andere been. Daar kunnen mensen zich aan ergeren.
Oud 01-07-2002, 12:09
Fr@ukje
Fr@ukje is offline
Als ik me geen houding weet te geven, zit ik soms aan m'n armbandje te frutselen (niet dat dit vaak voor komt maar toch )
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 12:10
p-chez
p-chez is offline
Dat je door jezelf gewdongen wordt dingen aan te raken met links en/of rechts, of een bepaald aantal keren is hardstikke normaal, dat hebben érg veel mensen.
Ik heb ook wel es zoiets gehad, vroeger.
Oud 01-07-2002, 13:00
Verwijderd
als k verlegen wordt durf ik mensies ook niej lang in de ogen te kijken, ga k aan men ringen en armbandjes friebelen..erg irriej...
verder stroop ik heel vaak men mouwen op als ik lange mouwen heb, anders zit et zow irriej
hmzz verder hebbik niej van die tics dattik alles met links en rechts moet doen ofzow..
...en owjah de laatste tijd zittik vaak aan me piercing te trekken enzow, heeeel looz..
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 13:22
]{ing
]{ing is offline
ik heb een echte tic en dat is nagelbijten.. maar als ik verlegen ben ga ik meestal mijn vingers in de knoop leggen om niet aan mijn benarde situatie te denken

mja voor de rest valt het wel mee.. ik heb geen problemen met mensen in hun ogen te kijken, ookal doen veel mensen juist het tegenovergestelde
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef:
Nog 1; ik trek ALTIJD mijn kleding naar beneden, als tic, altijd even in m'n zij naar beneden trekken.. Heel lastig als je een bandeau-top aanhebt; omlaag, omhoog, omlaag, omhoog.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 13:39
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
als k verlegen wordt durf ik mensies ook niej lang in de ogen te kijken, ga k aan men ringen en armbandjes friebelen..erg irriej...
verder stroop ik heel vaak men mouwen op als ik lange mouwen heb, anders zit et zow irriej
Heb ik ook. Vooral dat ik mensen niet durf aan te kijken.

Citaat:
Pebbles schreef:

.. en vroeger had ik soms als ik met mijn rechtse hand iets aanraakte, moest ik dat ook ff met links doen..
Dit had ik vroeger heel extreem, en niet alleen met dingen aanraken enzo, maar echt bij alles MOEST links en rechts in balans zijn. Ik ben er nu gelukkig vanaf. Het was zo extreem bij mij dat ik er zelf echt gek van werd soms, de hele dag was ik ermee bezig.

Verder kan ik als ik in de trein of in in de bus of in een auto zit, eindeloos lang naar buiten staren, en helemaal in het landschap wegzinken zeg maar. (weet niet of dat een echte tic is, maarja)

En ik heb nog een handenwas-tic; ik heb heel snel het gevoel dat m'n handen vies zijn en vies aanvoelen, en daar kan ik niet tegen, ik was meestal heel vaak op een dag m'n handen.

Ik zit ook vaak met m'n haar te klooien, beetje soort vlechtjes draaien enzo.

Ik heb het gevoel dat ik nog veel meer tics heb, maar dat die zo gewoon voor me zijn geworden dat ze me niet eens meer opvallen.
Oud 01-07-2002, 13:51
Thutshui
Thutshui is offline
Ik heb de tic om overal een ritme in te moeten vinden... Echt heel vreemd....

Niet dat ik overal op moet gaan zitten drummen ofzo, ja, das een andere tic van me, maar dies opzich niet heel ernstig... Deze tic lijkt me redelijk onopvallend voor omstanders, maar het valt mij juist heel erg op...

Als ik op straat loop wil ik altijd in een ritme lopen, gelijke stappen en het liefst steeds dezelfde afstand. Ik probeer -als ik muziek hoor- altijd iets in de omgeving te zoeken dat in hetzelfde ritme beweegt/knippert/draait of whatever...

Ook als ik bepaalde geluiden hoor die zich steeds herhalen in hetzelfde ritme (bijv. sirenes) dan plaats ik daar een bekend nummer overheen en dan meng ik dat in m'n hoofd samen tot een geheel...

Ik snap niet echt hoe ik het uit moet leggen en ik snap al helemaal niet hoe ik in godsnaam d'r aan ben gekomen maar verder vinnik et niet erg ofzo...
Oud 01-07-2002, 13:58
Chelsea
Chelsea is offline
Citaat:
Thutshui schreef:

Als ik op straat loop wil ik altijd in een ritme lopen, gelijke stappen en het liefst steeds dezelfde afstandverder
jaa daar heb ik ook altijd last van!!!
Oud 01-07-2002, 14:08
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Ik kan mensen bv. niet in de ogen aankijken omdat ik me dan heel erg kwetsbaar voel
Daar heb ik ook last van.

En als ik in bed lig en ik kan niet slapen beweeg ik m'n benen altijd in een soort vaste beweging Maar m'n zus en m'n moeder doen 't ook dus 't zal een familietrekje zijn

Ik bijt of pulk ook altijd aan de velletjes bij m'n nagels
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 14:09
de
de is offline
Mijn horloge om de 5 sec. aan- en afdoen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 14:33
french kiss
french kiss is offline
Citaat:
p-chez schreef:
Dat je door jezelf gewdongen wordt dingen aan te raken met links en/of rechts, of een bepaald aantal keren is hardstikke normaal, dat hebben érg veel mensen.
Ik heb ook wel es zoiets gehad, vroeger.
kijk hier maar eens op http://www.roosvossen.nl/dwangneurose.htm
tis ni echt normaal hoor,zelf zit ik er ook heel erg mee
Oud 01-07-2002, 14:48
Verwijderd
als ik met iemand praat kijk ik diegene juist altijd heel erg in de ogen volgens mij bes wel irri, k had een leraar die dat ook deed en als hij dan wat uitlegde wist ik steeds niet waar ik heen moest kijken. en als ik met iemand praat wip ik steeds van het ene op het andere been, kan slecht heel lang stil staan.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 15:13
Dying Bride
Dying Bride is offline
Ik hop heen en weer van het ene op het andere been als ik met iemand sta te praten, of ik wiebel met m'n schouders met m'n handen op m'n rug (lara en lisa damn you, stelletje aanstekerige elfen ). Als ik stil moet zitten tril ik altijd met m'n linkerbeen, ik steun altijd met m'n hoofd op m'n handen (waardoor ikaltijd heel ongeinteresseerd over kom) En als ik met iemand loop, moet ik altijd een hand of een arm van diegene hebben (Laraaaaa!). Als ik verlegen ben, staar ik altijd langs iemand heen (zooo irritant), en ik praat heel kortaf. Als ik moet lachen verberg ik altijd m'n tanden (I don't know why). Ik eet nooit waar mensen bij zijn die ik nauwelijks ken, op de een of andere manier haat ik de eetgewoonten van andere mensen (al eten ze nog zo netjes), en dus wil ik niet dat andere mensen zien hoe ik eet. Ik denk dat dat het wel was ensow

Laatst gewijzigd op 01-07-2002 om 15:15.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 15:47
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
Lindansje schreef:
ik wijf altijd met mijn duimnagel (het grote gladde vlak dus ) over mijn bovenlip

of eigenlijk over mijn snotgeultje

tic die ik overgehouden heb van het vele nagellakken in het verleden
ik checkte altijd of de lak droog was door met mijn nagel over mijn bovenlip te gaan...
gek, dat doe ik ook Verder nooit nagellak gedragen oid, maar toch die tic...
Oud 01-07-2002, 15:59
shanli
shanli is offline
als ik droevig ben of zo,en ik ben aant het huilen en dan praat er iemand met mij ga ik krabben aan mezelf,of aan iets wat er in de buurt is.
Als ik me ongemakkelijk voel als ik met iemand praat haak ik soms mijn handen in elkaar en ga ik trekken,of praat ik met mijn ogen toe.
Ik heb ook de ambetante gewoonte of zow,om aan min duim te lekken,die dan te wrijven tussen mijn middelvinger en ringvinger.
Of in mijn ogen te wrijven,naar het begin van mijn neus te gaan en dan naar onderen.

Laatst gewijzigd op 01-07-2002 om 16:02.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 16:02
Thutshui
Thutshui is offline
Als ik iemand niet mag heb ik de Tic diegene genadeloos onderuit te halen Tis absoluut geen eigenschap waar ik trots op ben maar op de één of andere manier kan ik dan gewoon m'n bek niet houden en flap ik d'r een sarcastische opmerking uit voordat ik het zelf doorheb...

Gelukkig lukt het me de laatste tijd steeds vaker m'n mond te houden of me heel erg in te houden...
Oud 01-07-2002, 16:23
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Hmm, dat eerste heb ik ook altijd..heel vervelend

Dat laatste heb ik gelukkig niet, dan zouden mensen constant denken dat ik hartstikke geil was met die piepgeluidjes
ik staar naar mensen. ik kijk ze vaak te lang aan komt soms tikkeltje arrogant over.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 17:10
S
S is offline
Tic's... Eeh... Hmz.. Moeilijk... Ff denken.

...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 17:10
S
S is offline
Afkloppen .

Dat doe ik meestal.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 17:21
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
french kiss schreef:

kijk hier maar eens op http://www.roosvossen.nl/dwangneurose.htm
tis ni echt normaal hoor,zelf zit ik er ook heel erg mee
Wat daar allemaal uitgelegd wordt is vrij overdreven hoor, klinkt allemaal heel eng....

Pas wanneer je het in een héél erge mate hebt, wordt het erg. Dan is 't idd niet echt normaal; als je normale functioneren gestoord wordt door die dwang.

Is dat niet het geval, moet je je nergens zorgen om maken, het trekt vanzelf weer weg.
Oud 01-07-2002, 19:20
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Dying Bride schreef:
Ik hop heen en weer van het ene op het andere been als ik met iemand sta te praten, of ik wiebel met m'n schouders met m'n handen op m'n rug (lara en lisa damn you, stelletje aanstekerige elfen ). Als ik stil moet zitten tril ik altijd met m'n linkerbeen, ik steun altijd met m'n hoofd op m'n handen (waardoor ikaltijd heel ongeinteresseerd over kom) En als ik met iemand loop, moet ik altijd een hand of een arm van diegene hebben (Laraaaaa!). Als ik verlegen ben, staar ik altijd langs iemand heen (zooo irritant), en ik praat heel kortaf. Als ik moet lachen verberg ik altijd m'n tanden (I don't know why). Ik eet nooit waar mensen bij zijn die ik nauwelijks ken, op de een of andere manier haat ik de eetgewoonten van andere mensen (al eten ze nog zo netjes), en dus wil ik niet dat andere mensen zien hoe ik eet. Ik denk dat dat het wel was ensow

Dat van dat eten heb ik ook echt erg,ik eet ook nooit waar andere mensen bij zijn...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 19:39
Avelon
Avelon is offline
ik ben gek op tics
nja zo ongeveer, ik vind ze ieg erg interresant
ik doe wel eens heel de tijd mn ogen extra opensperren
nja zoiets dan
mn broertje is heel grappig die doet dan zn ogen half dicht en dan zn hoofd naar achteren
en dan een beetje schokkerig
Oud 01-07-2002, 20:07
Ninnoc
Ninnoc is offline
hm ik denk dat ik niet zoveel tics heb, vroeger wel overigens

ik bijt op mijn nagels, ik heb vage eigenschap mensen aan te gapen, vooral als ik moe ben. Kijk tijdens gesprek vaak gefasineerd naar hoe de mond open en dicht gaat en beweegt bij het lachen , bij mensen waar ik enigzins tegenop kijk of me ongemakkelijk bij voel durf ik deze niet in de ogen te kijken, verder heb ik daar geen moeite mee. hmm verder kan ik er niet tegen als ik andere mensen hoor eten en eet niet, al eten ze nog zo beschaaft ik kan niet tegen dat gesop in die monden en ook niet tegen franse luistertoetsen met van die mensen waarbij je als ze praten al hun speeksel hoort zeg maar.
Oud 01-07-2002, 20:32
Paulaah
Paulaah is offline
Ik kon eigenlijk op geen rare tic komen..totdat ik dit las

Ik kan ook mensen niet in de ogen aankijken.. tenminste.. mensnen die ik voor het eerst spreek ofzo.. bah vreselijk
en lachen als je me tanden ziet.,. vin ik ook vreselijk.. maar dat is alleen als ik echt hardop en lang moet lachen..
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 20:32
Roxy
Roxy is offline
ik heb oowk die nagel over bovenlip/geultje wrijf tic
verder doek wel eens armbandjes eraf en dr aan
nagelriemen dr af scheuren
met mn tenen bewegen als ik een liedje in mn hoofd heb
Oud 01-07-2002, 21:20
bam
bam is offline
ik heb een muziek tic ofzo
als ik telang geen muziek heb gehoord (egt muziek) dan gaat ik raar doen als ik zit gaat ik heen en weer bewegen en neurien.
en op den duur ken ik er niej meer tegen wordt ik helemaal para enzo
niet grappig...
Oud 02-07-2002, 13:30
Roosa
Roosa is offline
Ik had vroeger een heele rare tik, als ik in de auto zat en we reden langs boompjes of paaltjes moest ik bij elk boompje/plaatje mn voet op tillen(de voorkant van mn voet zeg maar)
Oja en ik wil ook nooit dat mensen mn tanden zijn, als ik lach ofzo, dan durf ik niet te lachen.. dat is wel stom.

Oja en dat ik overal een liedje in hoor, in het lopen, in het tik geluidje van mn fiets en blabla in alles eigenlijk.
Oja en nog een, dat ik altijd als ik op de fiets zit weer terug ga naar huis om te kijken of ik de deur wel op slot heb gedaan(terwijl ik weet dat ik hem wel op slot heb gedaan)
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 13:35
Stevill
Stevill is offline
owkeey ik zal er wat opnoemen wat anderen over me zeggen
mijn manier van praten ik heb een afasie iets ofzo zegt een kameraad van me.
Ik kan niet stilzitten zegt ieder1.
ik kan niet op 2 benen stilstaan.
ik praat veel.
ik kraak vaak met mijn gewrichten.
en nog veel meer.
Oud 02-07-2002, 14:02
~louise~
~louise~ is offline
Ik klop altijd af (alleen nooit op hout )
en ik voel altijd aan mn nagels of de nagellak al droog is, en als ie dr al een hele dag opzit, of ie nog wel 'glad' is..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 15:34
[DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
ik kan niet stilzitten achter de PC.. ik MOET altijd iets te doen hebben en natuurlijk wiebele op mijn stoel...

als de webcam aanstaat, vragen veel mensen af What The Hell ik aan het doen ben
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 16:02
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Ik zit altijd aan mun nagels te friemelen als er nagellak opzit bijt ik die er weer af en anders kauw ik een beetje op mun nagels, niet echt afbijten maar het zit er wel raar uit. En als ik naar de wc ben geweest heb ik de neiging te gaan controleren of ik wel heb doorgetrokken En als ik zenuwachtig ben ga ik snel aan mun neus of in mun ogen wrijven of heel raar met mun arm op en neer slaan op de bank ofzo

Ik heb eigenlijk best veel tic's
Reageren

Regels voor berichten