Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom zou je zo'n manier willen weten? Heeft hij/zij iets vervelends gedaan? Gewoon recht in het gezicht vragen. Dan weet je het antwoord het beste!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vragen heeft geen enkel nut, als er echte vriendschap is merk je dat waneer je het nodig hebt, over een gevoel kun je liegen dus dat iemand zijn/haar woord geeft zegt niks. Ik ben wel van mening dat je een echte hechte band kunt aanvoelen maar dat is dan ook meer als een echte vriendschap in mijn ogen (heb 1 iemand waarvan ik durf te zeggen dat hij in elke situatie doet wat moet om mij te helpen, ja jij B. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ontopic: Ik beschouw iemand als een vriend als ik weet dat ze hun uiterste best zullen doen om er voor me te zijn en dat ik het niet erg vind om mezelf bloot te geven bij hen, omdat ik weet dat ze me zullen accepteren. Gelukkig heb ik veel vrienden, ben er erg blij mee ![]() Laatst gewijzigd op 03-02-2006 om 16:54. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het probleem is dan ook dat de persoon in kwestie een niet al te best imago heeft. Daaruit is mijn wantrouwen dan ook grotendeels ontstaan, laten we zeggen een vooroordeel dus. Hem laten vallen kan ik niet, want dat zou ook niet eerlijk zijn. Hij heeft namelijk nog niets echt verkeerd gedaan. Iedereen heeft wel bepaalde karaktertrekjes die niet overeenkomen. En vooral, dat wil ik niet, want ik zou hem niet kunnen missen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar in principe hoef je toch ook niet met iedereen bevriend te zijn? Ik ken genoeg mensen die ik leuk vind om mee om te gaan, maar die ik niet zou bellen als ik een probleem heb ofzo. Dat zijn van die mensen die leuk zijn om mee te gaan stappen, gezellig een praatje te maken en dat soort dingen, maar daar laat ik het dan ook wel bij. Als ik behoefte heb aan iemand die ik vertrouw, dan bel ik wel een vriend(in) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() alleszinds bedankt voor de reply ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Opnieuw in contact komen met oude "slechte/foute" vrienden SimplyABoy19 | 1 | 17-08-2005 17:31 | |
Liefde & Relatie |
Vriend jaloers op mijn ex-vriend lieve | 17 | 27-04-2005 19:22 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 22:28 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin+ vriendje Verwijderd | 23 | 26-06-2003 16:50 | |
Liefde & Relatie |
Meisje op wie m'n beste vriend verliefd is vindt mij leuk (verhaal) Xerxes | 4 | 27-04-2003 17:48 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer iemand een vriend noemen... Gothic | 12 | 30-06-2002 13:49 |