Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2005, 19:55
Brian 122
Brian 122 is offline
Hey mensen!

Ik zal in het kort even mijn verhaal doen:

4 maanden geleden ongeveer leerde ik een meisje kennen via een vriend. We hebben toen wat afgesproken. Het klikte meteen en we gingen de weken daarna heel vaak met elkaar om. Maar allebei een beetje zoiets van je bent een gewone vriend voor mij. Na ongeveer een maand gingen we zoenen. Vanaf dat moment ging ik haar missen en werd ik echt verliefd. Na 2 wken ongeveer vanaf de kus is ze ook bij mij blijven slapen... We konden onze handen niet van elkaar afhouden maar besloten toch om "het"niet te doen. Vervolgens waren we 1 week vriend en vriendin zeg maar.. Ze vertrouwde me niet en moest haar echt overtuigen dat ik echt haar leuk vond. Toen ik dat had gedaan maakte ze het helaas uit.. De reden was dat er een paar waarzeggers geweest waren die de liefde ook had voorspelt. En daar kwam ik helaas niet in voor. En ze denkt dat ze er niet goed aan doet als ze dan verliefd op mij zou worden..

Ik wou altijd dat onze vriendschap bleef dus probeerde niet meer verliefd over te komen daarna. Alleen het gekke is dat als we bij elkaar zijn dat er een soort vonk is en dat ik dat ook aan haar zie in haar ogen en gedrag. Vrienden van me zegge ook dat het hun opvalt.

Nou wil ik graag weten of IK nou zo naief ben of dat jullie denken netzoals ik dat ze haar liefde onderdrukt

Met andere woorden: Zou jij je zo gedragen als dit meisje als je NIET verliefd was of iemand leuk vindt/vond???

Thnx alvast

Laatst gewijzigd op 23-01-2005 om 10:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2005, 20:24
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Brian 122 schreef op 22-01-2005 @ 20:55 :
Hey mensen!

Ik zal in het kort even mijn verhaal doen:

4 maanden geleden ongeveer leerde ik een meisje kennen via een vriend. We hebben toen wat afgesproken. Het klikte meteen en we gingen de weken daarna heel vaak met elkaar om. Maar allebei een beetje zoiets van je bent een gewone vriend voor mij. Na ongeveer een maand gingen we zoenen. Vanaf dat moment ging ik haar missen en werd ik echt verliefd. Na 2 wken ongeveer vanaf de kus is ze ook bij mij blijven slapen... We konden onze handen niet van elkaar afhouden maar besloten toch om "het"niet te doen. Vervolgens waren we 1 week vriend en vriendin zeg maar.. Ze vertrouwde me niet en moest haar echt overtuigen dat ik echt haar leuk vond. Toen ik dat had gedaan maakte ze het helaas uit.. De reden was dat er een paar waarzeggers geweest waren die de liefde ook had voorspelt. En daar kwam ik helaas niet in voor. En ze denkt dat ze er niet goed aan doet als ze dan verliefd op mij zou worden..

Ik wou altijd dat onze vriendschap bleef dus probeerde niet meer verliefd over te komen daarna. Alleen het gekke is dat als we bij elkaar zijn dat er een soort vonk is en dat ik dat ook aan haar zie in haar ogen en gedrag. Vrienden van me zegge ook dat het hun opvalt.

Nou wil ik graag weten of IK nou zo naief ben of dat jullie denken netzoals ik dat ze haar liefde onderdrukt

Thnx alvast
Eeuh, dus ze wil niks met je omdat die waarzeggers dat zeggen?
Vaag mens
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 20:38
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 22-01-2005 @ 21:24 :
Eeuh, dus ze wil niks met je omdat die waarzeggers dat zeggen?
Vaag mens
Ja..

Maar misschien hebben de waarzeggers het mis, dan moet je haar overtuigen. Praat eens een keer met haar..
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 20:39
blupp
blupp is offline
4 woorden;
wat een dom kutkind
Ik zou haar echt gewoon helemaal uit mn leven halen, iemand die haar karakter en gevoelens gewoon zeg maarweggeeft aan stomme sterretjes(wat hebben sterretjes met iemands karakter te maken ) vind ik maar een dom wicht die lekker mag stikken in haar sterrenbeelden....maar ja dat is mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 20:49
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
Ik vind als je haar echt leuk vind, dat je haar moet overtuigen dat jij voor haar de ware bent.
Het zal niet makkelijk gaan door wat die waarzegster heeft gezegt maar sorry hoor wie gelooft nou zoiets dat is wel dom van haar het enige wat zei moet doen is haar hart volgen.
Oud 22-01-2005, 20:49
I C U
I C U is offline
Btje dom dat ze zich laat leiden door waarzeggers. Als je haar serieus wil zou ik een poging doen om haar te overtuigen, maar als dat niet werkt, is het misschien beter om hier een eind aan te maken, ik neem aan dat het voor jou ook geen pretje is.

(enneh, stel dat jullie wat krijgen: gaat ze dan elke stap die ze neemt laten afhangen van waarzeggers? )
Oud 22-01-2005, 21:18
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Als je verstandig bent, neem je sowieso niets met een kind dat in waarzeggers gelooft. Wie weet voorspellen ze haar nog eens een keer dat ze rijk zal worden als ze jou drie kogels door je kop jaagt ofzoiets. Ja, je weet maar nooit! Van wegblijven, raad ik je aan!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 21:21
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-01-2005 @ 22:18 :
Als je verstandig bent, neem je sowieso niets met een kind dat in waarzeggers gelooft. Wie weet voorspellen ze haar nog eens een keer dat ze rijk zal worden als ze jou drie kogels door je kop jaagt ofzoiets. Ja, je weet maar nooit! Van wegblijven, raad ik je aan!
hahaha dat is denk ik wel te ver gezocht want als je van iemand houd dan is die persoon ook belangrijker dan geld!
Oud 22-01-2005, 21:26
Verwijderd
zeg haar dat waarzegsters bullshit zijn

immers: gevoelens zitten in je, die kun je niet wegnemen of onderdrukken door andere dingen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 21:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
lil weedy girl schreef op 22-01-2005 @ 22:21 :
hahaha dat is denk ik wel te ver gezocht want als je van iemand houd dan is die persoon ook belangrijker dan geld!
Zij hield van hem, maar laat hem toch schieten voor een waarzegster! Dus als ik jou was zou ik maar niet zo zeker zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 01:52
MB
MB is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 22-01-2005 @ 22:30 :
Zij hield van hem, maar laat hem toch schieten voor een waarzegster! Dus als ik jou was zou ik maar niet zo zeker zijn.
ehm, waar staat dat ze van hem hield? Verliefd zijn en houden van is een extreem groot verschil, hč

Ik zou haar iig wel proberen te vergeten, beetje apart dat ze in waarzeggers gelooft, en wat mark almioghty zegt: Straks voorspellen die mensen haar iets raars en ben jij de pineut (weer)
Oud 23-01-2005, 02:35
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
serieus ziek... pardon, maar bijgelovig zijn noem je dit niet meer bijna... Ik bedoel, ik vind horoscopen cool. Als ze positief zijn, altijd mooi megenomen en het is toch wel leuk als ze positief zijn. Als ze negatief zijn denk ik gewoon van "ach fuck op met die rothoroscopen"
Oud 23-01-2005, 09:16
Brian 122
Brian 122 is offline
Citaat:
Angeleyes16 schreef op 22-01-2005 @ 21:49 :
Ik vind als je haar echt leuk vind, dat je haar moet overtuigen dat jij voor haar de ware bent.
Het zal niet makkelijk gaan door wat die waarzegster heeft gezegt maar sorry hoor wie gelooft nou zoiets dat is wel dom van haar het enige wat zei moet doen is haar hart volgen.
Ja dat heb ik al vaak gezegt. Maar ze zegt dat ze niet verliefd op me is/was. Maar normaal gesproke krijg ik altijd het verwijt dat ik te nuchter ben en dat ik niet zie wanneer een meisje verliefd is. Maar op een of andere manier kan ik niet geloven dat ze niet verliefd was/ laat staan om me gaf. Ik heb meer het idee dat ze dat zegt om het voor haarzelf beter draagzaam te maken...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 09:19
elledc
elledc is offline
Citaat:
blupp schreef op 22-01-2005 @ 21:39 :
4 woorden;
wat een dom kutkind
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 09:23
Mennuz
Mennuz is offline
Vrouwen zijn zo goed in enorm dom zijn.
Ik zou die waarzegster omkopen, bedoel zijn meestal toch zigeuners, en haar nu andere dingen laten zeggen. Hopla!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 09:42
WolterB
WolterB is offline
Blijkbaar gelooft ze liever in een voor haar voorspeld 'lot' dan dat ze haar eigen gevoel volgt en een leuke tijd beleeft...

Laatst gewijzigd op 23-01-2005 om 09:44.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 09:47
Landslide
Landslide is offline
Zeg haar gewoon een keer duidelijk dat 'zij ook wel doorheeft dat er iets is tussen jullie'. Op de man spelen werkt altijd
En verder inderdaad goed nadenken of je zo'n zweefteef wil, ja.
Oud 23-01-2005, 10:03
blupp
blupp is offline
Hahaha, kerel doe niet zo gaar man.
Er zijn wel leukere meiden hoor dan die domme wichten die alles geloven wat iemand zegt als die een glazen bol heeft. Anders verkleedt jij je even als waarzegger of tovenaar en bel je bij haar aan, dan is het meteen weer goed.
Hmm....eigenlijk is zo een trut wel handig op bepaalde tijden, je kunt ze alles laten doen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 12:40
filia dei
filia dei is offline
Koop 'n handlees boek (of kaft 'n gewoon boek met 'n handleesboeken kaft) ga in 'n donkere kamer zitten met een boel kaarsjes en wierrook, trek zwarte of paarse gewaden aan en veel klingelende armbanden, en zeg dat die waarzechtster een bedrieger is en dat je in haar handen kan zien dat jullie bestemd voor elkaar zijn

Najah... of zoek een meisje dat niet zo erg in die dingen gelooft.
Oud 23-01-2005, 13:25
Iduna
Iduna is offline
Oh ja, misschien is dat stukje over die waarzeggers wel een (heel vreemde) smoes om niet hoeven te zeggen dat ze niet verliefd op je is?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 14:58
FayLa32
FayLa32 is offline
Waarom kunnen jullie niet gewoon lol hebben met elkaar totdat die voorspelde liefde langskomt? maakt het wachten ook weer dragelijk

*Juliah* maakt trouwens ook een goed punt...
Oud 23-01-2005, 15:33
Brian 122
Brian 122 is offline
Citaat:
FayLa32 schreef op 23-01-2005 @ 15:58 :
Waarom kunnen jullie niet gewoon lol hebben met elkaar totdat die voorspelde liefde langskomt? maakt het wachten ook weer dragelijk

*Juliah* maakt trouwens ook een goed punt...
Ja maar als ze dat als smoesje gebruikt dan zet ze zichzelf wel voor lul.. ik wil ook wel gewoon met dr optrekken maar ze wil da niet omdat er al t een en ander gebeurt is kwa sex enzo. Volgens mij wil ze gewoon niet zoveel contact meer met me omdat ze het zichzelf moeilijk maakt kwa gevoelens dan.

Maar ja ik weet t ook niej allemaal ben tenslotte geen waarzegger
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 17:56
Sade
Sade is offline
Koop een waarzegster om die haar vervolgens verteld dat jij de liefde van haar leven bent
Oud 24-01-2005, 17:58
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Sade schreef op 24-01-2005 @ 18:56 :
Koop een waarzegster om die haar vervolgens verteld dat jij de liefde van haar leven bent
Oud 24-01-2005, 18:03
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 23-01-2005 @ 10:23 :
Vrouwen zijn zo goed in enorm dom zijn.
Ik zou die waarzegster omkopen, bedoel zijn meestal toch zigeuners, en haar nu andere dingen laten zeggen. Hopla!
wat ben jij een sukkel...
Oud 24-01-2005, 20:32
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Myuki schreef op 24-01-2005 @ 19:03 :
wat ben jij een sukkel...
En jij bent een heerlijke Alto
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 23:25
Warsocket
Warsocket is offline
lekker in haar eigen sop laten gaarkoken

als ze liever een zigeuner gelooft dan jouw, zou ik het wel weten
Oud 25-01-2005, 08:43
Verwijderd
Citaat:
blupp schreef op 22-01-2005 @ 21:39 :
iemand die haar karakter en gevoelens gewoon zeg maarweggeeft aan stomme sterretjes(wat hebben sterretjes met iemands karakter te maken ) vind ik maar een dom wicht die lekker mag stikken in haar sterrenbeelden....maar ja dat is mijn mening.
Volgens mij hebben waarzeggers niets met sterren te maken?
Offtopic: Echt horoscoopgedoe (dus niet die uit die flutblaadjes, maar gebaseerd op veel gegevens over jou) zijn trouwens geen onzin, maar oke, ook daar zijn de meningen over verdeeld en dat is weer een andere discussie
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 11:21
Brian 122
Brian 122 is offline
[
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Brian 122 schreef op 12-02-2006 @ 12:21 :
[
nuttige up

Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 11:40
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Brian 122 schreef op 12-02-2006 @ 12:21 :
[
Heb je aan de voorgaande reacties niet genoeg?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten