Hey mensen!
Ik zal in het kort even mijn verhaal doen:
4 maanden geleden ongeveer leerde ik een meisje kennen via een vriend. We hebben toen wat afgesproken. Het klikte meteen en we gingen de weken daarna heel vaak met elkaar om. Maar allebei een beetje zoiets van je bent een gewone vriend voor mij. Na ongeveer een maand gingen we zoenen. Vanaf dat moment ging ik haar missen en werd ik echt verliefd. Na 2 wken ongeveer vanaf de kus is ze ook bij mij blijven slapen... We konden onze handen niet van elkaar afhouden maar besloten toch om "het"niet te doen. Vervolgens waren we 1 week vriend en vriendin zeg maar.. Ze vertrouwde me niet en moest haar echt overtuigen dat ik echt haar leuk vond. Toen ik dat had gedaan maakte ze het helaas uit..

De reden was dat er een paar waarzeggers geweest waren die de liefde ook had voorspelt. En daar kwam ik helaas niet in voor. En ze denkt dat ze er niet goed aan doet als ze dan verliefd op mij zou worden..
Ik wou altijd dat onze vriendschap bleef dus probeerde niet meer verliefd over te komen daarna. Alleen het gekke is dat als we bij elkaar zijn dat er een soort vonk is en dat ik dat ook aan haar zie in haar ogen en gedrag. Vrienden van me zegge ook dat het hun opvalt.
Nou wil ik graag weten of IK nou zo naief ben of dat jullie denken netzoals ik dat ze haar liefde onderdrukt
Met andere woorden: Zou jij je zo gedragen als dit meisje als je NIET verliefd was of iemand leuk vindt/vond???
Thnx alvast