Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik denk dat voor ieder persoon dat vreemdgaat er een ander moment is dat hij het doet...
t ligt denk ik vooral aan de omstandigheden en ervaringen van dat persoon. ik vind trouwens vreemdgaan 1 van de laagste dingen die ik me kan indenken.
|
waarom mensen vreemdgaan? bij iedereen verschillend denk ik. voor sommigen zal het een vlucht zijn, omdat ze niet tevreden zijn over de situatie hoe die is. voor anderen een drift (denk dat het daar allemaal op terugdraait trouwens) maar ik bedoel hier meer jezelf niet in de hand kunnen houden. je hebt denk ik ook twee soorten vreemdgaan:
* je doet maar wat, lang leven de lol dus * je gaat bewust vreemd (bijv. om te ontdekken wat je voelt, uit wraak, of omdat je niet tevreden bent over je relatie en in plaats van erover te praten, je het probleem gaat ontwijken en een nieuw probleem creeert, om je daar achter te verschuilen.) ik ben van mening dat vreemdgaan niet leeftijdsgebonden is trouwens. je kan niet zeggen dat je nooit vreemd zal gaan, je kan wel zeggen dat je het nooit meer zal doen...
||
![]() |
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
ik heb altijd gezegd dat ik nooit vreemd zou gaan. het is toch gebeurd en nu wil ik dat niet goedpraten. maar ik heb ondervonden wat de gevolgen zijn en voor mijzelf besloten dat ik het nooit meer zal doen. ik weet nu namelijk wat je ermee aanricht. zolang je de gevolgen persoonlijk niet hebt ondervonden, kan je niet zeggen dat je iets nooit zal doen. dat is het punt [Dit bericht is aangepast door Mef (16-12-2001).]
||
![]() |
Citaat:
Tegelijkertijd zullen nevenfactoren meespelen zoals "hoe goed is je relatie en hoeveel geef je om hem/haar". Als je alleen een relatie hebt omdat "iedereen" het heeft zul je eerder geneigd zijn vreemd te gaan dan als je heel veel om iemand geeft en echt alles voor hem/haar over hebt. Het hangt dus ook af van externe factoren.
|
![]() |
oke
val me niet aan ik ben ooit ook 3 keer vreemgegaan 1 ste keer had ik met een jongen die best wel ver weg woonde ,en hem zag ik alleen als ik op stap ging met mijn zus . dus miste ik blijkbaar iets en ging ik ,hier in mijn eigen woonplaats vreemd ,had niet veel aan hem ![]() 2 de keer ,hij loog over zijn naam en over veel meer, en ik kon dat niet accepteren dus ben ik 2 keer vreemd gegaan uit wraak maar ,uiteindelijk bleef ik bij hem ,maar dat is ook uitgegaan in andere relaties ben ik nooit vreemgegaan zou ik ook niet kunnen ik weet uit eigen ervaring hoe hard het aan komt maar in die relaties (van hierboven , ging er toch duidelijk iets mis!) xxxx sylvana
|
ik heb er schijt aan, als de persoon zich beter voelt bij een ander, zal ik 'r nooit tegenhouden. als het maar een bevlieging is, dat ze later spijt heeft vanwege een verkeerde keuze, dan is dat haar probleem, mag ze mooi wegblijven.
Ik ben nog nooit vreemd gegaan, mijn vriendin is wel met mij vreemdgegaan, en we hebben de beste relatie ooit. Kan dus ook een goede kant aan zitten. En die gast, tja, die moet niet zeiken. Die zit nu achter een ex van mij aan [ex is meerdere malen vreemd gegaan].
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Weglopen voor zoiets heeft geen zin, je kunt beter erover nadenken zodat je het beter begrijpt zodat je wanneer het er op aankomt, je weet hoe je moet handelen (vanaf meerdere kanten bekijken).
|
![]() |
|
waarom is mijn argumentatie stom.
jij komt met een stelling die een foute kant van de mens weergeeft, wat voortkomt uit onvrede, dat is zo duidelijk als wat. Waarom moet je over die tekortkoming gaan nadenken, verenig jij jezelf tot dat soort? hoe kom je tot zo een stelling? Het boeit je, puur uit een tekortkoming, daardoor is het een stomme stelling. dus overna denken is zonde want het hoort niet zo te zijn. beperkingen van de mens in dit geval is geen discussie waardig vind ik.
||||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kijk vlees eten, dieren vermoorden, vind ik ook niet horen. Maar het gebeurd toch, en kan ik dat stoppen in m'n eentje? Zo kan jij dat ook niet met vreemdgaan. Citaat:
|
een discussie over vreemdgaan mag wel.
maar dan waarom gaat men vreemd, ik noemde onvrede. met past waarschijnlijk niet bijelkaar. dat KAN gewoon niet anders. anders doe je het niet. met verenigen, bedoel ik simpelweg : doe je het zelf ook ?....vreemdgaan dus. en ik denk ook dat iedereen vind dat vreemdgaan niet hoort, met moet het slechte verbannen. als niemand vreemd zou gaan was alles een stuk beter, had een ieder vast wel een goede relatie en bovendien vast minder ruzie. eet je wel vlees dan ??? en wat draag je om je voeten ??..schoenen neem ik aan. waar is dat van gemaakt.. hebben ze vast wel een diertje voor neergeknald. maar dat terzijde vreemdgaan hoort niet...en daar zullen er velen met mij eens zijn
||||
Citaat:
Citaat:
maar dat terzijde Citaat:
![]() en dat lost nog steeds niet op waarom mensen vreemd gaan *begint hard te kuchen*
|||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Snap niet wat dat hiermee te maken heeft? Citaat:
Maar goed, als je een probleem begrijpt, dan kun je het toch ook makkelijker oplossen wanneer het je overkomt. Rest is offtopic, wil ik je best een keer op Onzin met je over praten oid.
|
ja maar het probleem had niet mogen voorkomen, vreemdgaan dan.
en tuurlijk kan een relatie ook door andere manieren eindigen maar zeker vaak ook door vreemdgaan. voorbeelden genoeg. en je kan altijd ook nog vreemdgaan als je het van de andere kant bekijkt..zo van jij bent vrijgezel...en neemt een persoon tot je die niet tot jou toebehoort, vind ik ook een vorm van vreemdgaan, het negatieve dus. die onvrede waar je het over hebt, heeft niks met depressie te maken, want dan kan je niet eens vreemdgaan denk ik, simpelweg omdat het je dan echt niet interreseert. als je depri bent, neemt de lust naar seks sowieso weg. onvrede ontstaat door spanningen, welke voortkomen uit een niet goed samengaan van de relatie wat zeker samengaat met een niet bervredigend seksleven (want waarom ga je immers vreemd), niet om de kanarie van de buren op te winden. ik hoop dat je er iets aan hebt.... want ik wil je niet aanvallen, maar puut mijn idee hierover neerzetten.
||||
![]() |
Citaat:
Begrijp je? Ik wil dat zelf graag ook beter begrijpen, want ik ben ook van mening dat "voorkomen beter dan genezen is". Citaat:
Als ik het goed begrijp, zit er dus iets fout in de relatie waar NIET over gepraat wordt, maar wat wel gevolgen heeft (vreemdgaan). Een soort miscommunicatie die voorvloeit uit *???* (angst?) Citaat:
![]()
|
![]() |
Heeft er nog iemand iets toe te voegen?
Ratsja: ga gewoon in op wat ik zei onder je eigen naam, en onderbouw datgene dan ook, in plaats van onder een andere naam iemand door de zeik proberen te halen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan, done or not done? Saranne1990 | 49 | 23-12-2010 22:18 | |
Seksualiteit |
Vreemdgaan Verwijderd | 115 | 27-04-2006 21:41 | |
Verhalen & Gedichten |