Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb 2 jaar geleden 2 liefdesbrieven gekregen, van dezelfde jongen hoor. Ik moet er eigenlijk wel heel erg om lachen..
![]() Die jongen kende me echt nog maar net en hij schreef alsof we al 25 jaar getrouwd waren ofzo! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou niet zo heel snel een liefdesbrief schrijven, maar als ik er ééntje zou schrijven dan zou ik in ieder geval te proberen m'n gevoelens niet al te draconisch op papier te zetten...dat schrikt nogal snel af
Wat wel heel lief is, is een brief met 100 punten waarom je iemand leuk vindt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
nou daar komt ff kijken of ik het kan.
100 dingen die ik leuk vind aan c. 1- Je uitstraling 2- Je hebt het mooiste lange blonde haar ter wereld 3- Je hebt een leuke lach 4- Je bent heel sexy 5- Ik denk dat je ook heel sociaal bent 6- Je hebt de mooiste oren die ik ken 7- Je hebt het liefste neusje 8- Je hebt mooie open ogen 9- Je hebt een leuk kapsel 10- Je broer is ook wel ok ![]() 11- Je hebt een leuk loopje 12- Je ziet er altijd super verzorgd uit 13- Je hebt een vrijwel puistloze huid 14- Je ruikt altijd fris als je langs me loopt 15- Je kijkt me wel eens aan en dan snel wegkijken als ik het zie 16- Je hebt een mooie stem 17- Je bent slank en toch mooi rond ![]() 18- In mijn droom ben je altijd heeeeel aardig 19- Je hebt de lekkerste billen die ik ken 20- Je bent vrij verlegen 21- Niet brutaal maar toch zijn zegje doen 22- Je hebt leuke vrendinnen 23- je doet niet stoer 24- je bent geen waaghals 25- Je hebt de leukste lippen die er zijn 26- je praat altijd vrij snel als je voor de klas moet Ik ga vanavond verder ![]() |
![]() |
||
Citaat:
'Een objectieve bewoording' in een liefdes-brief?! Jij vindt die persoon toch leuk en lief en aardig... dus stiekem schemert jouw mening toch door in die 100 punten. Je bedoelt zeker dat je die persoon niet te rooskleurig neer moet zetten?!?
||
Citaat:
![]() -Desecrator
||
Citaat:
of dat jij al een tijd erg teleurgesteld bent in de mensheid dat je het niet meer geloven wíl?
|
Ik heb wel eens een valentijnskaart gestuurd met een heel gedicht erop naar een jongen waarvan ik niet wist of die mij leuk vond of niet, hij vond me dus niet leuk en al z'n vrienden en z'n broertje zaten me echt vet voor lul te zetten, ik baalde echt vreselijk! Ik heb het ook nooit meer gedaan, behalve naar me vriend dan, maar das logisch.
|
Ik heb in totaal 2 liefdesbrieven gekregen
1tje van mijn allereerste vriendje die me miste (was een vakantievriendje) 1 van een andere jongen waar het niets mee is geworden 6 kantjes inclusief gedicht, een week later had hij een date met een vriendin van me!
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
k kan nooit 100 dingen verzinnen, naja ga t proberen
1 je bent intelligent 2 je bent ontzettend mooi 3 je bent aantrekkelijk 4 je bent net als ik geinterreseerd in het nieuws ed 5 je bent belezen 6 je bent schattig 7 je bent onzeker 8 je hebt prachtige ogen 9 je bent een beetje verlegen 10 je hoeft niet zonodig stoer te doen 11 je bent net als ik geinterreseerd in kunst ed 12 je bent onbevooroordeelt 13 je gelooft altijd in de goede dingen 14 je praat niet zo veel (kan ik dat tenminste wel veel doen ![]() 15 je werkt hard voor de dingen die je leuk vind 16 je bent sociaal 17 je bent sportief 18 je was heel lief voor me in parijs 19 je hebt dezelfde thuissituatie als ik 20 je bijt op je nagels (net als ik) 21 je bent een misterie voor me, ik ken je al zolang en eigenlijk helemaal niet 22 je hebt net als ik zieke vader 23 je bent allerschattigst als je een compliment maakt omdat je dat eigenlijk niet goed durft/kan 24 je durft commentaar te leveren, ook op mij 25 je hebt een sterke eigen mening pff ik heb mijn best gedaan
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
hmm, ik ga ook een lijstje maken.. lijkt me best moeilijk eigenlijk
1. je bent lief voor me 2. je bent zelfverzekerd 3. je weet waar je voor staat en laat dat horen 4. als ik je nodig heb doe je alles om me te beschermen 5. je bent zoooooo ontiechelijk knap ![]() 6. je hebt gevoel voor humor 7. je hebt (bijna) dezelfde interesses als ik 8. je bent onafhankelijk, maar tegelijkertijd ook heel afhankelijk van de mensen die van je houden 9. je bent slim 10. je kan geweldig goed tekenen (en je gaat het mij ook leren, whiee) 11. over de interesses die verschillen kunnen we eindeloos discussieren, en het wordt nooit saai 12. dat is er ook eentje: het is nooit saai met jou ![]() 13. je bent altijd in voor de mafste dingen 14. je lacht me niet uit als ik met een raar idee kom, maar brengt me wel tot de werkelijkheid als het echt idioot of onuitvoerbaar is 15. dat doe je op een manier waarbij je zelf om jezelf moet lachen, en je niet ongemakkelijk gaat voelen 16. ik denk dat dat ook iets is, je kan me op mn gemak laten voelen 17. je weet precies wat je moet zeggen 18. ook al weet je altijd precies wat je wil zeggen, je zegt het altijd expres verkeerd, waarbij je met zo'n vrolijke uitdagende glinstering in je ogen naar me kijkt 19. je weet hoe je mensen moet troosten 20. daarbij weet je ook hoe je mensen die jou, mij, of ons proberen aan te vallen moet afschrikken of beledigen 21. je bent druk en aanwezig, en stoort je dus niet aan mijn drukke en aanwezige gedrag 22. je kan ook stil zijn als ik behoefte heb aan stilte, en die stilte wordt dan niet pijnlijk of raar maar haast vanzelfsprekend 23. je bent ondernemend en neemt graag initiatief 24. je kan je makkelijk aanpassen aan verschillende situaties 25. je kan heeeeel goed fietsen met iemand achterop ![]() 26. in de meest lompe situaties weet jij je waardig te gedragen - om jezelf later uit te lachen 27. je beheerst de kunst der sarcasme 28. je houdt van tekenfilms, wat toch wel heel schattig is 29. je kan slecht tegen je verlies en zet altijd zo'n lief gezichtje op als je hebt verloren 30. je weet wanneer je moet stoppen met flauw doen en aanstellen als er iets serieus' aan de hand is 31. je bent een van de weinigen bij wie ik me zelfverzekerd en vastberaden kan voelen 32. *flutargument* je bent gewoon het liefste jongetje wat ik ken, klaar ![]() .. pff, verder weet ik het ook niet.. oeh, maar ik loop wel aan kop met mn 32 ![]() |
![]() |
|
![]() |
1. Je hebt de zachtste buik van de wereld
2. Je hebt lekkere warme en stevige handen 3. Je hebt een glimlach die me laat smelten 4. Je hebt een grappige en ontdeugende blik in je ogen 5. Je hebt de fijnste lippen allertijden 6. Je bent heel lief voor me 7. Je bent erg intelligent 8. Je hebt je eigen mening 9. Je hebt je eigen stijl 10. Je bent heel spontaan 11. Je bent sociaal 12. Je bent zeer behulpzaam 13. Je hebt droge humor 14. Door jou voel ik me veel zekerder over mezelf 15. Je bent sexy en geil 16. Je ruikt altijd heerlijk 17. Je ouwehoert altijd lekker aan 1 stuk door 18. Je hebt de lekkerste kont die ik ken Nou uh, tot de 100 kom ik dus echt niet! M'n inspi is nu al op! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Liefdesbrieven Verwijderd | 62 | 18-06-2004 22:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Nederlands - liefdesbrief Lorrieke | 5 | 20-02-2004 22:04 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
LiefdesBrief!! BlackInside | 3 | 28-06-2003 12:03 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesbrieven Mephisto | 10 | 12-10-2002 23:01 | |
Verhalen & Gedichten |
onbeantwoord liefdesbrief truman | 10 | 06-03-2002 19:20 | |
Verhalen & Gedichten |
~liefdesbrieven~ * ~ uit het oog, uit het hart~ Angelleyes | 5 | 28-02-2002 18:07 |