Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2006, 13:48
tss
tss is offline
Citaat:
Voor het eerst in de geschiedenis zijn spelers van de dartsbond PDC welkom bij BDO-toernooien. Tijdens de International Darts League in mei en de Bavaria World Darts Trophy in september zullen enkele PDC-darters meestrijden om de titel. Ook zal er tijdens beide evenementen een apart jeugdtoernooi worden georganiseerd.

Niet eerder gooiden spelers van de PDC (Professional Darts Council) hun pijlen bij een toernooi van de BDO (British Darts Organisation). Daar komt nu dus verandering in bij de International Darts League in mei en de Bavaria World Darts Trophy in september. Met instemming van de BDO en PDC is SBS 6 dit overeengekomen met Schoofs Management & Events/Maximum Score; organisator van beide dartstoernooien. Doel van het besluit is om beide toernooien nog aantrekkelijker te maken voor de bezoekers en de kijkers.

Ook is afgesproken dat er vanaf dit jaar bij de World Darts Trophy niet langer een damestoernooi wordt georganiseerd. Wel zal er zowel bij de International Darts League als de World Darts Trophy een jeugdtoernooi worden georganiseerd. Dankzij de internationale successen van Raymond van Barneveld, Co Stompé, Dick van Dijk, Niels de Ruiter en natuurlijk het recente succes van Jelle Klaasen krijgen jonge talenten nu ook de kans hun kunsten op een groot podium te vertonen en zo de broodnodige ervaring op te doen.

Vanzelfsprekend zijn de International Darts League (6 t/m 14 mei) en de Bavaria World Darts Trophy (2 t/m 10 september) weer uitgebreid te zien bij SBS 6.
Oud 26-01-2006, 15:08
DMC
DMC is offline
Een heel interessante ontwikkeling....
Maar ik denk dat het eerder een stap is om gedeeltelijk succes af te nemen van de Master of Darts toernooi.

Maar ieder geval, nu kan ik echt niet wachten tot de genoemde toernooien starten.

Laatst gewijzigd op 26-01-2006 om 15:20.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 16:23
kalinho
kalinho is offline
Wayne Mardle & Phil Taylor terug naar BDO, en dan die hele PDC weer boycotten

in ieder geval:het publiek van de PDC, dat is een stuk normaler dan dat van de BDO

Laatst gewijzigd op 26-01-2006 om 17:35.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 17:04
PV
PV is offline
Gewoon alles bij elkaar, geen gezeur.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2006, 14:49
DMC
DMC is offline
Citaat:
Masters of Darts 2006 uitgesteld.

Beste dartsliefhebbers,
De Masters of Darts, het toernooi tussen de beste spelers van de bdo en de pdc was dit jaar gepland van 27 februari tot en met 5 maart. Door de enorme machtsstrijd in de televisiewereld en de tegenstellingen tussen de beide dartsbonden zijn wij helaas genoodzaakt de MOD uit te stellen. SBS6 de van origine dartszender van de BDO heeft een exclusieve deal gesloten met de bond van de PDC spelers. Deze spelers worden dus nu geblokkeerd op de Masters of Darts omdat SBS dit eist. Op dit moment zijn wij hard aan het werk om de MOD toch door te laten gaan. Wellicht in een andere opzet. Zodra er hieromtrent nieuws is zullen wij dat op deze website gaan publiceren.

De organisatie van de Masters of Darts.
link
ik wist wel dat er een vies spelletje aan de gang was...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2006, 20:44
tss
tss is offline
beetje triest allemaal
Oud 10-02-2006, 21:23
Hollandia
Hollandia is offline
Barney switcht naar de PDC. Persconferentie op woensdag om 14:00.
Oud 10-02-2006, 21:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja, vorige week bij een darttoernooi werd er ook al zo'n heibel gemaakt dat de PDC'ers erbij waren, onder anderen door King. Ben benieuwd hoe deze soap gaat aflopen...
Oud 11-02-2006, 00:53
Supreme Dutch
Wie speelt waar dan?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Hollandia schreef op 10-02-2006 @ 22:23 :
Is dat serieus?

Waarom gaat die Barneveld niet gewoon stoppen ofzo, hij heeft alles al bereikt en als ie ook maar 1 keer verliest dan gaat ie huilen en dan heeft er weer de pleuris over in dat iedereen hem niet meer mag.
Maar als ie ook switched dan hebben we tenminste ook geen last meer van hem tijdens de Lakeside wat dan ook wel weer een verbetering is.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 08:14
Hollandia
Hollandia is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 11-02-2006 @ 19:57 :
Is dat serieus?

Waarom gaat die Barneveld niet gewoon stoppen ofzo, hij heeft alles al bereikt en als ie ook maar 1 keer verliest dan gaat ie huilen en dan heeft er weer de pleuris over in dat iedereen hem niet meer mag.
Maar als ie ook switched dan hebben we tenminste ook geen last meer van hem tijdens de Lakeside wat dan ook wel weer een verbetering is.
Vandaag staat het ook in het AD en de Telegraaf.
Oud 13-02-2006, 16:59
DMC
DMC is offline
gaaf, waar kan ik donderdag de premier league volgen?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 18:08
Hollandia
Hollandia is offline
Citaat:
DMC schreef op 13-02-2006 @ 17:59 :
gaaf, waar kan ik donderdag de premier league volgen?
Sport1 (Voorheen canal plus.)
Oud 13-02-2006, 18:23
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Hollandia schreef op 10-02-2006 @ 22:23 :
geef 'm ns ongelijk
Oud 13-02-2006, 18:34
tss
tss is offline
Dat zou zeer slim van hem zijn

hij heeft bij de BDO trouwens toch al alles gewonnen
Oud 13-02-2006, 18:41
tss
tss is offline
Dit lijkt me trouwens wel een bevestiging

hopelijk gaan de nederlandse zenders dan ook wat meer PDC toernooien uitzenden en niet alleen het WK.

maarja sport1 zendt ook al veel uit denk ik
Oud 13-02-2006, 19:03
baas
baas is offline
Das niet zo slim van Barney. Nu heeft ie al helemaal geen kans meer om te winnen. Bij BDO heeft ie bovendien volgend jaar nog steeds kans op dat record van aantal Embassy overwinningen.
Oud 13-02-2006, 20:35
DMC
DMC is offline
Citaat:
baas schreef op 13-02-2006 @ 20:03 :
Das niet zo slim van Barney. Nu heeft ie al helemaal geen kans meer om te winnen. Bij BDO heeft ie bovendien volgend jaar nog steeds kans op dat record van aantal Embassy overwinningen.
Het gaat niet om het winnen, het gaat om het geld. Ten eerste verdien je gewoon als darter veel meer bij de PDC dan bij de BDO, daarnaast schijnt Barney ook een speciale deal te hebben gesloten met de PDC, dit doen ze omdat de bond veel geld kan verdienen aan Nederland. Wat dus zou betekenen nog meer cash voor Barney en eventueel uitzonderingen voor het meedoen aan toernooien (zoals premier league).

Laatst gewijzigd op 13-02-2006 om 20:38.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 12:43
MikezZ
MikezZ is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 11-02-2006 @ 19:57 :
Is dat serieus?

onzin.. stoppen zou die niet moeten doen, ik was blij dat Jelle van hem won op de lakeside, maar het is wat voorbarig om hem al de opvolger van Barney te noemen... Dat is absurd. Barney daarentegen heeft de darts hier op tv gebracht dankzij zijn succes. Zijn "supporters" stonden opeens niet meer achter hem nadat ie verloor van Taylor toen. Toen werd er opeens gezongen "theres only one taylor". Klinkt meer als landverraad. Je gaat toch ook niet het duitse volkslied zingen als het nederlands elftal niet goed doet tijdens het WK? Ik kan het me wel voorstellen dat ie overstapt. Ik denk dat ie er goed aan doet. Nu komt ie telkens dezelfde mensen tegen en als ie overstapt is het weer eens wat anders.
Reageren

Regels voor berichten