Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Er zijn wel meer mensen/'vrienden' met wie ik afspreek, maar 'k denk dat ik voor hen maar heel weinig beteken. Ook een meisje die ik een aantal keer ge-meet hebt geeft volgens mij ook geen zak om mij. Ik sloof mijzelf dikwijls uit om het haar zoveel mogelijk naar haar zin te maken, en haar overal mee probeer te helpen. Ik geef heel veel om haar, maar zij helemaal niets om mij. Soms/vaak is het ook alsof ik niet besta. Mensen kijken ook dwars door mij heen, of langs mij heen. Alsof ik er gewoon helemaal niet ben, dat maakt je kapot. Zélf probeer ik altijd zo vriendelijk mogelijk over te komen, sta op voor oudere mensen in de bus, glimlach tegen mensen in de straat. Maar, volgens mij maakt het helemaal niets uit allemaal. Wat ik ook doe, en hoe ik ook reageer op bepaalde situaties, 'k besta toch niet. ![]() Ik heb dan wel m'n studie, maar ook daarbij vraag ik me af waar ik het voor doe. Als toch niemand het iets uitmaakt, waarom zou ik er dan mee doorgaan, 't kost alleen maar een hoop geld... Nu wacht ik op verandering...zelf ben ik al meerdere malen op zoek gegaan naar die verandering. Nergens heb ik het gevonden, nu blijf ik wachten, en wachten, totdat zij mij toekomt...
Laatst gewijzigd op 23-10-2002 om 16:47. |
![]() |
||
Citaat:
Als je slaagt en een diploma behaalt, heb je werk, heb je 'n toekomst. Als je een doel voor ogen hebt is het toch veel fijner om verder te doen dan als je helemaal niets voor ogen hebt?
||
Citaat:
De enige droom die ik heb gaat over een huisje in Canada, gelegen aan een meer met een waterval. Samen, met vrouw-lief. Dáár zou ik het voor kunnen doen, maar juist dat 'geluk' staat mij in de weg. Ik zal niet zeggen dat een fijne (vriendschappelijke) relatie meteen alles zou oplossen, maar 't zou wel een doel voor mij zijn, om ergens voor te vechten. Ik vind het belangrijk om een écht doel te hebben, om ergens naar te streven. Maar, 'k ben té vaak teleurgesteld om er iets positiefs uit te kunnen halen... Ja, m'n ouders, zij zullen ongetewijfeld blij zijn als ik m'n diploma heb, en ze zullen ook van mij houden, ook als ik het niet zou halen (waar ik niet vanuit ga). Maar 't geeft mij minder motiviatie dan wanneer ik het zou doen voor m'n eventuele partner waar je toch wel het 1 en ander mee wil opbouwen.
Laatst gewijzigd op 23-10-2002 om 17:23. |
![]() |
|
Verwijderd
|
mensen opzoeken moet je zelf doen. *als je nog vrienden zoekt
![]() Maar je geeft aan dat je nu eigenlijk obsessief bezig bent met vrienden zoeken. Dit kan ervoor zorgen dat je je ontzettend gaat vastklampen aan mensen waardoor je ze juist weer afstoot. En dat is het tegenovergestelde van wat je wilt bereiken. dus eigenlijk is mijn advies: bewijs dat je bestaat! maar doe het wel met beleid. Zorg dat je mensen niet verstikt. succes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt geen toekomst, inderdaad als je je afvraagt wat je hier doet, waarom je studeert, waarom je geen vriendin hebt. Ik heb ook soms die instelling maar het helpt me niet verder. Door negatief te denken over alles wat je doet geraak je geen snuit verder.
||
Citaat:
|||||
![]() |
Je raakt me onzettend met je woorden. Ik heb het namelijk ook. Alles gaat kut. Voel me alleen. School is kut. Weer een toetsweek verknalt. En heb geen zin om 2 keer te blijven zitten. Ik weten weten wat ik later wil doen met studie enz............ maar mij boeid het allemaal niet dat de wortel van 9 3 is ofzo...... Ik ben geen uitgaanstype........ heb een hekel aan discotheken! en behalve dan die paar uur school, zit ik dan ook thuis te nixen. Designen achter de pc enz........ Laat ik dus je vragen beandwoorden
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gisteren weer getraind (Taekwondo), was wel fijn om weer met allerlei mensen te praten ![]() ![]() Vandaag ff bij de basketbal-training kijken waar de vriend van mijn zusje zit ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overdag zal ik altijd wel achter de PC zitten (werk/ICT), maar daar is prima mee te leven als ik eenmaal meer mensen ken en dus thuis niet meer zoveel erachter zit ![]() En ik zal hier denk ik nog wel komen hoor, maar niet meer zo vaak ![]() |
![]() |
|
![]() |
hmmm, ach ja.......... dus als we je niet meer zo vaak zien, dan weten we dat het goed gaat.......
Ik smeer hem weer. Moet nog een Frans toets maken en grote kans dat het weer bagger wordt. Me hates Frans.!!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #70, topic 2 Martiño | 500 | 10-07-2010 08:49 | |
Verhalen & Gedichten |
[vervolgverhaal] Ik durf geen ik te zijn Tovenaar | 3 | 04-01-2006 14:22 | |
Verhalen & Gedichten |