![]() |
|
Verwijderd
|
Tja, het lijkt me logisch dat vrijwilligerswerk een goede zaak is.
Het schept misschien wel geen geldelijke beloning, maar je maakt er mensen blij mee. Wat is er nu mooier dan de lach van een groep gehandicapten waar je een stuk mee gewandeld hebt? De dankbaarheid van de seniore mensen die je zojuist geholpen hebt? Dus, waarom doe jij geen vrijwilligerswerk? En voor de mensen die het wel doen: Wat doe je, sinds wanneer en waarom? ![]() Meer info: http://www.vrijwilligerscentrale.nl/ |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zomaar ingerold of? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik ben er bijgekomen via een studiegenoot uit Rotterdam. Ik was echter te laat met inschrijven en kon niet meer in dezelfde week als zij. Maar nu ben ik allang gehecht aan de week waar ik zelf zit. ![]()
||
Citaat:
![]() En ik ben ook leiding bij scouting. Sinds maart 2004. Er gaat ontzettend veel tijd in zitten, maar het is ook heel erg leuk.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder heb ik echt wat te weinig tijd. Als je het wil moet je het toch wat structureel doen en daar zit meer het probleem (ik heb wat betreft studie een zwaar onregelmatig rooster wat elke week anders is, dus is het buiten het weekend al lastig en weekenden zijn per definitie voor mezelf, daar wil ik geen structurele vaste dingen als het even kan)
|||
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|