Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2006, 12:21
phlexx
phlexx is offline
Wanneer ik mn groene jack-plug in mn pc audiouitgang stop krijg ik alleen uit 1 van de 2 speakers en de subwoofer wat te horen. Wanneer ik die plug er langzaam weer uithaal, zodat het voorste deel van de plug ook contact maakt met de uitgang, hoor ik het geluid uit de andere speaker. De instellingen staan gewoon normaal geconfigureerd.
De groene audio uitgang aan de frontzijde doet het trouwens wel normaal.
HELP wat moet ik doen
Oud 13-02-2006, 12:41
Verwijderd
Heb je misschien al andere geluidsboxen geprobeerd? Als deze het achter de computer ook niet goed doen dan denk ik dat er iets mis is met je audio uitgang.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 00:19
Verwijderd
Lijkt me dat die uitgang gewoon rot is.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 10:16
J-roenn
J-roenn is offline
heb hetzelfde met m'n budgetmp3 speler gehad, en ik moet zeggen, een stukje aluminiumfolie eromheen doet wonderen, je hebt alleen geen stereo geluid meer en je kan je uitgang er nog verder mee verneuken als t blijft steken.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 21:22
phlexx
phlexx is offline
Hmm ok thanks...
Oud 14-02-2006, 23:07
Dato_16
Dato_16 is offline
zelfde probleem hier, super irritant
moet elke keer mijn pc even een heel klein stukje verschuiven dan is het weer goed...
Misschien een nieuw kabeltje kopen?
test anders ff of het aan je kabel of aan je ingang ligt
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 23:11
phlexx
phlexx is offline
Nou ik hem mn jack nu in de front geplugt... maar ik vond het opmerkelijk dat de audiouitgang aan de achterzijde voor de helft zn dienst wijgerd.... ook als daarop andere boxen of een koptelefoon op aan worden geschakeld overigens. De uitgang zal idd wel gaar zijn
Oud 15-02-2006, 11:10
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
phlexx schreef op 15-02-2006 @ 00:11 :
Nou ik hem mn jack nu in de front geplugt... maar ik vond het opmerkelijk dat de audiouitgang aan de achterzijde voor de helft zn dienst wijgerd.... ook als daarop andere boxen of een koptelefoon op aan worden geschakeld overigens. De uitgang zal idd wel gaar zijn
garantie ?

je hebt in ieder geval geluk dat Standaard geluidskaarten echt geen drol meer kosten, voor een tientje heb je al een 6.1 kaart.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 11:22
Verwijderd
Citaat:
phlexx schreef op 15-02-2006 @ 00:11 :
Dat kan heel goed, want standaard 3.5 mm stereo jackplugs bestaan uit drie segmentjes (bekijk ze maar eens); een voor elk stereokanaal en een iets grotere voor de aarding. Als één van de twee intern in de connector op de geluidskraat brak is hoor je dus bij elk apparaat maar aan een kant geen geluid (of gekraak).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten