Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2006, 20:47
tda
tda is offline
Ik wordt ontzettend opgewonden van dominante meiden en meiden met lange nagels. Wie herkent dat of heeft ervaringen daarmee. Ook wil ik graag weten of er ook meiden zijn die ook dominant zijn bij hun vriend. ook lange nagels vindt ik erg aantrekkelijk. graag jullie reakties..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 23:55
Uice
Uice is offline
Maar ontopic: dominante vrouwen vind ik op zich niet opwindend om om me heen of in bed te hebben, en ook lange nagels doen me niets. Zeker overdreven lange nagels vind ik maar fout.

Laatst gewijzigd op 25-02-2006 om 18:59.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2006, 07:52
Verwijderd
ze mag best dominant zijn, maar lange nagels,zeker als er lak opzit, vind ik een turnoff
Met citaat reageren
Oud 25-02-2006, 10:36
Verwijderd
lange nagels in botjes wel RRR
Met citaat reageren
Oud 25-02-2006, 14:26
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 25-02-2006 @ 14:20 :
[afbeelding]
<3

Ook maar ff ontopic: Dominante vrouwen zijn wel een turn on ja. Lange nagels, mits niet extreem, ook. Gekrabt worden is fijn .
Oud 25-02-2006, 14:46
Nona
Nona is offline
Posts verwijderd.

OT: ik val niet op vrouwen, maar een zekere meneer heeft het wel eens geprobeerd zijn nagels in mijn rug te zetten en dat vond ik niet geheel onprettig.
Oud 25-02-2006, 15:38
hmmmm
hmmmm is offline
Dominante vrouwen en nagels in vel zijn zeker geen slechte zaken nee
Oud 25-02-2006, 18:48
Magican
Magican is offline
Citaat:
tda schreef op 24-02-2006 @ 21:47 :
Ik wordt ontzettend opgewonden van dominante meiden en meiden met lange nagels. Wie herkent dat of heeft ervaringen daarmee. Ook wil ik graag weten of er ook meiden zijn die ook dominant zijn bij hun vriend. ook lange nagels vindt ik erg aantrekkelijk. graag jullie reakties..
Nee
Oud 26-02-2006, 19:44
Thee Muts
Thee Muts is offline
Echt lange nagels vind ik niks, maar als ik erg opgewonden ben vind ik het nog wel eens erg lekker om met mijn nagels over zijn rug en billen te gaan. En hem zachtjes in zijn nek en schouder te bijten

Die dominantie is wel meer iets voor mij. Dat is bij mij zeker wel aanwezig tijdens de seks, heb daar een tijd terug dit over geschreven:

Citaat:
Thee Muts schreef op 25-08-2004 @ 23:02 :
Ik merk zelf steeds meer dat ik enorm kick op het hebben van macht tijdens de seks en het hele spel dat daar omheen zit. Het gevoel van macht windt mij op, en doet mij me extra verleidelijk voelen.

Dat machtsgevoel kan bij mij al in hele kleine dingen zitten. Bijvoorbeeld dat ik hem met een subtiele blik, een paar woordjes, een streling of alleen al de aanblik van mij kan doen verlangen naar mij. Het simpele besef dat ik hem uit kan dagen en kan verleiden tot een sekssessie. Het idee dat ik hem een beetje kan pesten en uiteindelijk helemaal gek kan maken. Dat hij zich als een gewillig slachtoffer aan mij overgeeft, en dat ik met hem kan doen wat ik wil. Zeker op het moment dat ik bovenop hem zit, en ik kan bepalen of, wanneer en hoe diep hij in mij komt. Ja, ik vind het geweldig om macht en controle over hem te hebben .

Nu vraag ik me af voor wie dat machtsgevoel nog meer meespeelt tijdens de seks en het hele spel van verleiden. Hoe belangrijk is dat voor jou, hoe sterk is dat bij jou aanwezig en hoe uit zich dat? Op welke momenten voel jij je machtig en hoe maak je daar gebruik van?

Regels voor berichten