Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
In geval van Futurama is het denk ik vooral om de serie nieuw leven in te blazen nadat ze gecanceld (?) waren. South Park kwam al vrij snel met een film, dus dat kan wellicht een ambitie zijn geweest van de schrijvers. Of ze wilden simpelweg nog een stukje grover doen, in een film gaat dat denk ik makkelijker dan op de (Amerikaanse) televisie. Family Guy lijkt me, misschien ongegrond, wel een serie die voornamelijk achter de financiele voordelen aangaat. Wat blijft er over? Oja, Simpsons. Nouja, die wilden dan niet achterblijven ofzo. ![]() Ik vraag me eerder af - hoe lang duurt het voor American Dad met een film komt? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel grappig dat de Futurama film (IMHO) zo veel toffer is geworden dan die van The Simpsons, terwijl ze beiden van Matt Groening zijn. Hoewel dat voornamelijk aan de animatietechniek ligt denk ik, The Simpsons hadden mij toch echt teveel fancyschmancy semi-3D-effectjes terwijl ik bij films van tekenfilms altijd vind dat ze in dezelfde stijl moeten zijn als de tekenfilmserie. Maar goed, purisme, details, etc. De film van The Simpsons was evengoed leuk dus ach. |
![]() |
||
Citaat:
Wat dat betreft zou The Simpsons Movie eigenlijk beter moeten zijn, want die had John Schwartzwelder, de beste televisieschrijver ooit. Maar ja. Too many cooks spoil the soup, misschien. Futurama is door een veel kleiner team geschreven.
|
|