Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2007, 02:03
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Na jaren wachten ein delijk klaar. De eerste Futurama film. Volgende week uit in Amerika nu al te vinden bij uw bekende download boeren. Heb em net gezien en hij is echt GRUWELIJK. 30.000 keer zo goed als de simpsons movie. Kijk en huiver!
Oud 22-11-2007, 05:21
Verwijderd
He wat tof, ik wist helemaal niet dat Futurama ook met een film kwam.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 08:25
Rooster
Rooster is offline
Ik wilde na het lezen van de titel mijn angst uitspreken en een vergelijking trekken met de Simpsonsfilm, maarja...
Zal wel eens gaan kijken...

bij imdb kom ik bij: "Futurama: Bender's Big Score!"

straight-to-DVD en niet in de bios (wat in Nederland volgens mij geen ramp is)

en we schijnen ook een volgende film te kunnen verwachten:
Futurama: The Beast with a Billion Backs (2008)
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 10:02
Uice
Uice is offline
Citaat:
en we schijnen ook een volgende film te kunnen verwachten:
Futurama: The Beast with a Billion Backs (2008)
Sterker nog, er komen er nog drie. In The Beast with a Billion Backs gaat Stephen Hawking zijn eigen stem inspreken.

Lijkt me een vette film, al is Bender niet bepaald mijn favoriete personage. Ik vond The Devil's hands are idle playthings trouwens wel de perfecte afsluiting van de serie, ben benieuwd hoe ze daar in de film op doorgaan.
Oud 22-11-2007, 10:58
BendeBen
BendeBen is offline
ja ik heb m ook binnen, kon het niet laten om stiekem even het begin te checken.

en zoals ik al verwachtte werd FOX even afgezeken dus ik ging weer ouderwets stuk

vanavond de rest kijken yay
Oud 22-11-2007, 11:34
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Juh 3 films komen er nog en ik ben gisteravond helemaal stuk gegaan ook. Intro met dis naar Fox is ook heel mooi. Denk hem dit weekend nog maar eens te tjekken ofzo.
Oud 22-11-2007, 13:03
Verwijderd
Heb 'm ook gister gekeken. Wel tof, niet heel bijzonder.

@Uice: Stephen Hawking deed toch ook z'n eigen stem in de Simpsons (They saved Lisa's brain, als ik me niet vergis)?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 15:51
Uice
Uice is offline
Citaat:
Heb 'm ook gister gekeken. Wel tof, niet heel bijzonder.

@Uice: Stephen Hawking deed toch ook z'n eigen stem in de Simpsons (They saved Lisa's brain, als ik me niet vergis)?
Klopt. Hij heeft zich altijd zeer positief uitgelaten over het werk van Groening.
Oud 24-11-2007, 05:58
Verwijderd
AHHHHH, heb 'm net gezien en hij is inderdaad erg gaaf

[edit] Niet echt een spoiler, maar:

Spoiler

Laatst gewijzigd op 24-11-2007 om 07:01.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 14:19
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Damn, dat je er zo ver in gaaat, gaat mij zelfs te ver
Oud 24-11-2007, 17:54
Verwijderd
Die ga ik kijken natuurlijk. Alhoewel ik nooit bijzonder veel van Futurama heb gezien, vind ik het wel een topserie.

Maar waarom komen er plots allemaal films uit van tekenfilmseries..? Eerst Family Guy, toen The Simpsons en nu Futurama?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 18:08
DanielC
DanielC is offline
Het zal wel wat extra doekoes opleveren.

Lijkt me wel leuk. Keek altijd graag naar Futurama.
Oud 26-11-2007, 01:14
Verwijderd
Haha, dat plaatje is veranderd.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 01:38
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Haha, dat plaatje is veranderd.
ik zie het maar kan het niet meer aanpassen...
gelukkig is het niet goatse

edit: en nu doet ie het weer

Laatst gewijzigd op 26-11-2007 om 08:35.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 05:34
Verwijderd
Citaat:
Die ga ik kijken natuurlijk. Alhoewel ik nooit bijzonder veel van Futurama heb gezien, vind ik het wel een topserie.

Maar waarom komen er plots allemaal films uit van tekenfilmseries..? Eerst Family Guy, toen The Simpsons en nu Futurama?
Daarvoor had je ook nog South Park.

In geval van Futurama is het denk ik vooral om de serie nieuw leven in te blazen nadat ze gecanceld (?) waren. South Park kwam al vrij snel met een film, dus dat kan wellicht een ambitie zijn geweest van de schrijvers. Of ze wilden simpelweg nog een stukje grover doen, in een film gaat dat denk ik makkelijker dan op de (Amerikaanse) televisie. Family Guy lijkt me, misschien ongegrond, wel een serie die voornamelijk achter de financiele voordelen aangaat. Wat blijft er over? Oja, Simpsons. Nouja, die wilden dan niet achterblijven ofzo.

Ik vraag me eerder af - hoe lang duurt het voor American Dad met een film komt?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 07:24
Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat blijft er over? Oja, Simpsons. Nouja, die wilden dan niet achterblijven ofzo.
The Simpsons waren al jaren bezig met het idee een film te maken, nog ver voor South Park en Beavis en Butthead.
Oud 26-11-2007, 08:15
Verwijderd
Citaat:
The Simpsons waren al jaren bezig met het idee een film te maken, nog ver voor South Park en Beavis en Butthead.
Ah, okay.

Wel grappig dat de Futurama film (IMHO) zo veel toffer is geworden dan die van The Simpsons, terwijl ze beiden van Matt Groening zijn. Hoewel dat voornamelijk aan de animatietechniek ligt denk ik, The Simpsons hadden mij toch echt teveel fancyschmancy semi-3D-effectjes terwijl ik bij films van tekenfilms altijd vind dat ze in dezelfde stijl moeten zijn als de tekenfilmserie. Maar goed, purisme, details, etc. De film van The Simpsons was evengoed leuk dus ach.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 09:15
Verwijderd
Ik vond 'm vrij flauw eigenlijk. Hier en daar wel leuke grappen en natuurlijk blijft Bender gaaf, maar om nou te zeggen dat het geniaal was, neuh. Had er meer van verwacht.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 11:23
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ah, okay.

Wel grappig dat de Futurama film (IMHO) zo veel toffer is geworden dan die van The Simpsons, terwijl ze beiden van Matt Groening zijn.
Ja, maar Matt Groening is de bedenker en de kwaliteit ligt vooral aan de schrijvers.

Wat dat betreft zou The Simpsons Movie eigenlijk beter moeten zijn, want die had John Schwartzwelder, de beste televisieschrijver ooit. Maar ja. Too many cooks spoil the soup, misschien. Futurama is door een veel kleiner team geschreven.
Oud 02-12-2007, 14:56
Verwijderd
Tof
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten