Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik herken het helemaal. We zijn dan nog niet zo heel lang bij elkaar (iets meer dan drie maanden. Ken hem wel iets langer.), maar alles is gewoon goed! We hebben nog nooit ruzie gehad en ik heb ook niet het idee dat we echt knallende ruzies zullen krijgen. Natuurlijk af en toe een beetje chagrijnen op elkaar kan altijd
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ach, misschien komt dat ooit bedrogen uit, maar nu... Nu geniet ik gewoon intens. Soms moet ik me nog even in de armen knijpen of het echt wel waar is allemaal. Volledige herkenning dus in jouw post ![]() En leuk om te lezen dat het voor jou zo voelt ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan heel goed vertellen tegen mijn vriend dat me iets dwars zit, zonder dat we er ruzie om zullen maken. En andersom is dat ook zo. Laatst was ik een klein beetje pissig en ik worstelde daar zo mee en toen kwam ik thuis en hij had het meteen door, en in plaats van niets te zeggen en er een tegenreactie op te geven, pakte hij me vast en vroeg wat er nou was. Na een beetje opstandig gemurmel van mij zijn we samen op bed gaan zitten en hebben het er over gehad. Het is dus maar net wat je met alles doet. Geef je een tegenreactie of ga je er voor zitten om het er over te hebben. Spreek je je gevoelens en gedachten uit of ga je loze dingen naar elkaar roepen waar je later weer spijt van krijgt misschien? Of reageer je misschien wel alsof het je koud laat dat de ander ergens mee zit, waardoor dat het vuur zeg maar opstookt? Al dat soort situaties heb ik meegemaakt en de eerste bevalt mij nog altijd het beste. ![]() Mij zul je niet horen zeggen dat we nooit ruzie zullen krijgen. Dat zie ik best nog eens gebeuren. Maar het is wat je er mee doet wat er uiteindelijk voor zorgt welke weerslag het heeft op je relatie. Bij mijn ex ging dat fout en kregen we steeds vaker ruzie. Een onvermogen van ons beiden denk ik. Met mijn huidige vriend zie ik dat niet zo snel gebeuren en ik heb natuurlijk het voorbeeld van mijn moeder en haar man (ik zeg wel elke keer vriend, maar het is man ondertussen ![]() ![]() Daarom zeg ik: je kunt best ruzie maken, als je het er daarna inderdaad maar over hebt. Want er zijn genoeg stellen die ruzie maken, maar daarna nooit er voor gaan zitten om er over te praten, waardoor het nooit echt opgelost wordt en het probleem er nog altijd is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dan ook dat het een voorrecht is dat ik dit kan met mijn vriend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En in deze relatie voelt dat gewoon anders, ik denk dat het dat ook is, iets puur gevoelsmatigs. En tuurlijk kan je ondanks dat gevoel niet met 100% zekerheid zeggen dat je idd altijd bij elkaar blijft, maar daar ga je op basis van dat gevoel wel vanuit.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Maar dat toekomst gebeuren heb ik nog niet echt. Soms betrap ik mezelf erop dat ik toch wel graag met hem op vakantie zou willen, maar ik laat het nog even mn beloop voordat ik dat aan hem voorstel. Ik ben en blijf nog een beetje bindingsangst hebben Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Ja, dat is best raar. maar wel raar op een prettige manier. Ik weet niet meer precies wanneer ik me realiseerde dat hij de Liefde-van-mijn-Leven was, maar ik kan me wel nog het gevoel herinneren. Oh, en af en toe miepen is wel best goed zo nu en dan. Dan weet je wat je aan elkaar hebt, en dat je relatie zo sterk is dat het dat soort dingen kan hebben. Maar dat moet natuurlijk ook weer niet idioot vaak. En echt knallende ruzie hebben we nog nooit gehad, daar is 'ie een veel te nuchtere Zeeuw voor.
![]() Oh en: Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
lol
Ik snap helemaal wat TS bedoelt, beter nog dit topic had eigk vna mij kunnen zijn ![]() magoed ik dacht doe es appart ik schrijf een [gedicht] maare Optima als je tijd hebt, lees het gedicht eens en laat dan es ff weten of je zoiets bedoelt, ben ik wel benieuwd na
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als we over twee jaar niet meer samen zijn (kan gebeuren natuurlijk), dan ben ik in ieder geval wel meer dan 5 jaar erg gelukkig geweest met hem ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Knallende ruzies zullen er denk ik ook niet komen, gebaseerd op hoe het voelt en hoe wij beiden zijn. En ach, laat mij maar lekker dromen, voor zolang het duurt. Wie weet is dit het echt helemaal. Wie weet niet. Maar ík geniet en dit voelt zo ontzettend goed, daar kan niets tegenop ![]() En ach, ik ben blijkbaar niet de enige die dit gevoel al zo snel zo sterk heeft, dus dat geeft hoop he ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 05-02-2006 om 15:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En natuurlijk wil het niet zeggen dat 't voor eeuwig en altijd zo blijft, maar zo voelt het nú wel, en dat is belangrijk, denk ik. Overigens heb ik mensen wel vaker horen zeggen;'Ik wil je over twee jaar wel eens zien!' maar vervolgens hebben ze die moeite niet genomen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik ben dan nog wel geen 5.5 jaar samen met mijn vriend ![]() We hebben de verwachtingen van iedereen (en van onszelf in het begin) tot nu toe al ver overtroffen. En ik geef er tegenwoordig ook niks meer om wat andere mensen er van vinden, of wat ze er van denken dat we ons samen ingeschreven hebben.... En het is behoorlijk leuk te lezen dat ik niet gek ben, maar dat er meer mensen zijn die dit gevoel hebben, en vooral dat die niet eens zoveel ouder zijn dan ikzelf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Alles kwijt Saarah | 4 | 30-03-2005 16:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Voor altijd slapen ( Islam en het debat) Valentijn | 8 | 18-11-2004 12:19 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
ARTistiek |
het maisveldincident substantial | 4 | 28-02-2002 19:35 |