Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2005, 21:16
Verwijderd
Veel hier kijken Top Gear (mag ik hopen, anders mis je wat)..
Dus een topic lijkt me wel op z'n plaats, let op.
Dit topic kan spoilers bevatten

Gisteren is alweer de derde aflevering van het 7e seizoen op BBC geweest.

Ze gingen met 3 'supercars' eens door parijs rijden, het ging allemaal prima zonder krasjes...Totdat ze uit de parkeergarage willen rijden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2005, 21:32
henkjanklaas
henkjanklaas is offline
die aflevering kon me niet zo boeien ik heb niets met die 3 auto's dus had ik hem maar weer snel op 2 fast 2 furious gezet

normaal kijk ik wel braaf topgear!
Oud 28-11-2005, 22:18
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Gisteren niet gezien, maar vind het programma wel erg leuk! Eindelijk niet eens een suf programma over auto's!
Oud 28-11-2005, 23:05
theVegetarian
theVegetarian is offline
Damned, waarom kan ik zulke dingen nooit onthouden... Het is waarschijnlijk het meest geniale auto programma op de planeet ooit. Opschrijven voor volgende week dus .
Oud 29-11-2005, 08:38
Verwijderd
Citaat:
theVegetarian schreef op 29-11-2005 @ 00:05 :
Damned, waarom kan ik zulke dingen nooit onthouden... Het is waarschijnlijk het meest geniale auto programma op de planeet ooit. Opschrijven voor volgende week dus .
Er zijn ook torrents voor
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 10:07
Verwijderd
hebben ze er eigenlijk ook DVDs van?
heb echt geen zin om die zut te downloaden
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 10:39
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 29-11-2005 @ 11:07 :
hebben ze er eigenlijk ook DVDs van?
heb echt geen zin om die zut te downloaden
Ik heb er wel DVD's van
Oud 29-11-2005, 10:55
Verwijderd
Welke seizoenen?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 11:04
Gimme more beer
Citaat:
vlep`un schreef op 29-11-2005 @ 11:55 :
Welke seizoenen?
Volgens mij het huidige seizoen en het vorige.
Oud 29-11-2005, 11:12
Verwijderd
pm
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 11:45
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Je kunt ook eens kijken naar "the fifth gear". Eigenlijk een soort hetzelfde progamma, alleen dan zonder het vele geleuter. Alhoewel ze daar ook wel wat van kunnen.
Ziet er ook "afgewerkt" uit, dus mooie camerastandpunten, het geluid van de auto, etc.
Oud 29-11-2005, 11:54
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 29-11-2005 @ 12:45 :
Je kunt ook eens kijken naar "the fifth gear". Eigenlijk een soort hetzelfde progamma, alleen dan zonder het vele geleuter. Alhoewel ze daar ook wel wat van kunnen.
Ziet er ook "afgewerkt" uit, dus mooie camerastandpunten, het geluid van de auto, etc.
maar top gear is toch echt veel leuker, juist door het domme geleuter

vanavond herhaling, geloof ik (was iig altijd op dinsdag).
Oud 29-11-2005, 13:11
MTpower
MTpower is offline
Top Gear is leuk omdat ze in tegenstelling tot Nederlandse autoprogramma's sommige auto's ook totaal de grond in trappen (Nederlandse programma's hebben bijna nooit iets slechts te zeggen).
Ze zijn gewoon eerlijk over een auto, of je waar krijgt voor je geld, dat vind ik leuk
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 29-11-2005 @ 12:45 :
Ik vind het gepraat juist relaxt
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 19:14
Tom
Tom is offline
Citaat:
MTpower schreef op 29-11-2005 @ 14:11 :
Top Gear is leuk omdat ze in tegenstelling tot Nederlandse autoprogramma's sommige auto's ook totaal de grond in trappen (Nederlandse programma's hebben bijna nooit iets slechts te zeggen).
Ze zijn gewoon eerlijk over een auto, of je waar krijgt voor je geld, dat vind ik leuk
Top Gear is ook het enige programma dat zoiets kan maken. Als je zoiets als normaal autoblad doet dan krijg je bij de eerst volgende test geen auto meer van die fabrikant of importeur. Die mogen natuurlijk best kritiek hebben, maar niet op zo'n manier als Jeremy Clarkson.
Oud 29-11-2005, 19:15
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Tom schreef op 29-11-2005 @ 20:14 :
Top Gear is ook het enige programma dat zoiets kan maken. Als je zoiets als normaal autoblad doet dan krijg je bij de eerst volgende test geen auto meer van die fabrikant of importeur. Die mogen natuurlijk best kritiek hebben, maar niet op zo'n manier als Jeremy Clarkson.
Daarom kan ik Top Gear ook zo waarderen, gewoon eerlijk en af en toe een auto lekker flink afkraken (als het gewoon terrecht is uiteraard)
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 19:28
nps
nps is offline
Citaat:
********** schreef op 28-11-2005 @ 22:16 :
Veel hier kijken Top Gear (mag ik hopen, anders mis je wat)..
Dus een topic lijkt me wel op z'n plaats, let op.
Dit topic kan spoilers bevatten

Gisteren is alweer de derde aflevering van het 7e seizoen op BBC geweest.

Ze gingen met 3 'supercars' eens door parijs rijden, het ging allemaal prima zonder krasjes...Totdat ze uit de parkeergarage willen rijden
ze verzinnen altijd van die heerlijke bizarre contests, zoals met een auto tegen een apache racen enzo

ik wil die jeremy z'n baan, ik wil ook met porsches (nep)kogels ontwijken, op racebanen tegen helikopters racen, en in astons van engeland naar frankrijk rijden. en ik wil een eigen coureur die the stig heet <3

goed, ik vind het dus een heerlijk programma.
Oud 29-11-2005, 19:47
Unexplained
Unexplained is offline
Binnenkort race tussen een vliegtuig en de nieuwe Bugatti. Ben nu al nieuwsgierig.
Oud 30-11-2005, 10:04
theVegetarian
theVegetarian is offline
Citaat:
********** schreef op 29-11-2005 @ 09:38 :
Er zijn ook torrents voor
Helemaal niet aan gedacht, goed plan !
Oud 30-11-2005, 19:44
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 29-11-2005 @ 20:47 :
Binnenkort race tussen een vliegtuig en de nieuwe Bugatti. Ben nu al nieuwsgierig.
Ik ook.

Zeg, op welk net wordt top gear uitgezonden? Ik keek het 'vroeger' altijd, maar sinds we verhuisd zijn ben ik het niet meer tegengekomen. Toch hopelijk niet BBC 1 of 2 he? Die zenders hebben we niet
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 21:24
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Sketch schreef op 30-11-2005 @ 20:44 :
Ik ook.

Zeg, op welk net wordt top gear uitgezonden? Ik keek het 'vroeger' altijd, maar sinds we verhuisd zijn ben ik het niet meer tegengekomen. Toch hopelijk niet BBC 1 of 2 he? Die zenders hebben we niet
BBC ja
Op vrijdagavond wordt het ook uitgezonden op veronica.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Sketch schreef op 30-11-2005 @ 20:44 :
Ik ook.

BBC1, BBC2 en BBC World

www.tvgids.nl
Met citaat reageren
Oud 03-12-2005, 15:41
REIE
REIE is offline
Geweldig programma, dat Top Gear, ik kijk het al lang, maar het verveeld niet. De stijl is goed, al vind ik het jammer dat ze vaak overhaast ongenuanceerde zeggen om mee te scoren. Dat overhaaste geeft wel mee dat je als kijker snel een paarduidelijke menigen hoort. Dankzij de opzet van 3 presentatoren met elk zijn eigen stijl is het nooit zo dat de mening van Top Gear absoluut is.
De opzet is ook veel beter dan klassieke autoprogramma's, doordat ze auto's in een extreme setting zetten waardoor ik als kijker het gevoel krijg werkelijk iets te ervaren van een stel pixels en grommende motorgeluiden.
Oud 05-12-2005, 19:35
Verwijderd
De laatste top gear (s07e4) hebben ze zo'n wedstrijd in een dorp..
Zouden ze zo'n dorp laten afzetten ofzo?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 20:26
Gimme more beer
Citaat:
********** schreef op 05-12-2005 @ 20:35 :
Lijkt me wel logisch ja
Oud 06-12-2005, 09:12
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
********** schreef op 05-12-2005 @ 20:35 :
bedoel je dat wedstrijdje met de clio en een fiets ? nee, daar hebben ze niet heel lissabon voor af kunnen zetten lijkt me.
Oud 06-12-2005, 14:00
ViperDax
ViperDax is offline
bij die wedstrijd liepen ook gewoon nog mensen over de straten enzo als je goed oplet siesta?

trouwens top gear is al redelijk oud.. een jaartje of 4 5 geleden keek ik al, en daarvoor bestond het ook al een paar jaar. t is begonnen met jeremy clarkson die toen een tijdje gestopt wasd en nu weer terug is.

5th gear is trouwens een programma waar enkele oud top gear presentatoren(die oudere man en die jongere dame) in zitten, zo zie je maar weer waar de kwaliteit vandaan komt(wat kan dei gast racen zeg!)
Oud 06-12-2005, 15:25
Verwijderd
Citaat:
ViperDax schreef op 06-12-2005 @ 15:00 :
trouwens top gear is al redelijk oud.. een jaartje of 4 5 geleden keek ik al, en daarvoor bestond het ook al een paar jaar. t is begonnen met jeremy clarkson die toen een tijdje gestopt wasd en nu weer terug is.
Top gear was er in 1991 al

Laatst gewijzigd op 06-12-2005 om 15:28.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 15:51
Verwijderd
hehe idd, kwam laatst een filmpje tegen uit 91 waarin ze de nieuwe Civic gingen testen
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 16:04
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
ViperDax schreef op 06-12-2005 @ 15:00 :
bij die wedstrijd liepen ook gewoon nog mensen over de straten enzo als je goed oplet siesta?

5th gear is trouwens een programma waar enkele oud top gear presentatoren(die oudere man en die jongere dame) in zitten, zo zie je maar weer waar de kwaliteit vandaan komt(wat kan dei gast racen zeg!)
tiff needel is dan ook een coureur, geloof dat-ie in tourwagens of zo reed.
Oud 07-12-2005, 21:36
ViperDax
ViperDax is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 06-12-2005 @ 17:04 :
tiff needel is dan ook een coureur, geloof dat-ie in tourwagens of zo reed.
ja precies tiff needel, ik kwam al niet op zijn naam

ik kan me herinderen dat hij toen een keer in een shelby cobra zat tussen de 2 stoelen in op de kofferbak als het ware terijl ze reden, en dan deed hij zijn mond open wat een gezicht
Oud 11-12-2005, 18:04
nps
nps is offline
hoe laat komt het vanavond?
op BBC?
Oud 11-12-2005, 18:20
Roos
Roos is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 28-11-2005 @ 23:18 :
Gisteren niet gezien, maar vind het programma wel erg leuk! Eindelijk niet eens een suf programma over auto's!
Eindelijk? Dat programma bestaat al jaren

Ik vind die aflevering met de hypnotiseur geweldig
Oud 11-12-2005, 18:45
FEARandLOATHING
FEARandLOATHING is offline
Citaat:
nps schreef op 11-12-2005 @ 19:04 :
hoe laat komt het vanavond?
op BBC?
Om negen uur op BBC2
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 11-12-2005 @ 19:20 :
Haha, die was echt bijzonder cool
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 19:12
Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Roos schreef op 11-12-2005 @ 19:20 :
Was dat die dat die kleine werd gehypnotiseerd, en dat hij dan dacht dat die trapauto een echte porsche was?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 19:50
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Sketch schreef op 11-12-2005 @ 20:12 :
Was dat die dat die kleine werd gehypnotiseerd, en dat hij dan dacht dat die trapauto een echte porsche was?
ja.

en ik geloofde er echt geen hol van...
Oud 12-12-2005, 00:14
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 11-12-2005 @ 20:50 :
ja.

en ik geloofde er echt geen hol van...
Ik wel, een programma als top gear gaat zoiets niet faken (als het uberhaupt mocht van de BBC)
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 00:44
Gimme more beer
Citaat:
********** schreef op 12-12-2005 @ 01:14 :
Ik wel, een programma als top gear gaat zoiets niet faken (als het uberhaupt mocht van de BBC)
Hahaha, Top Gear faked zoveel.
Oud 12-12-2005, 07:54
MTpower
MTpower is offline
Ik vond die reclame met die ferrari enzo super leuk (al enige tijd geleden).
Dat ze die auto alleen mochten lenen als ze hier en daar wat 'onopvallende' reclame zouden maken voor een of ander boek.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 11:06
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
********** schreef op 12-12-2005 @ 01:14 :
ze hebben ooit beweerd dat de stig dood was doordat hij vanaf een vliegdekschip het water in reed. de aflevering daarna waren ze verbaasd over alle domme mensen die het nog geloofden ook.

hoe bedoel je, niet faken ?
Oud 13-12-2005, 21:46
ViperDax
ViperDax is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 12-12-2005 @ 12:06 :
ze hebben ooit beweerd dat de stig dood was doordat hij vanaf een vliegdekschip het water in reed. de aflevering daarna waren ze verbaasd over alle domme mensen die het nog geloofden ook.

hoe bedoel je, niet faken ?
nee dat was gewoon lol
Oud 14-12-2005, 20:39
FEARandLOATHING
Er wordt toch wel gefaked, wat denk je van die races door europa heen. De laatste keer met die bugatti, dat lijkt mij makkelijk te winnen door dat vliegtuigje. Ook die keer met de DB9 tegen het OV ( o.a. de TGV), dit kan je volgens mij nooit ''winnen''. Het zijn overigens wel grappige filmpjes, toen ze met die Ferrari 612 gingen en dat Jeremy net op tijd was, dat was wel leuk maar of dat echt is...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 21:29
Verwijderd
Citaat:
FEARandLOATHING schreef op 14-12-2005 @ 21:39 :
Er wordt toch wel gefaked, wat denk je van die races door europa heen. De laatste keer met die bugatti, dat lijkt mij makkelijk te winnen door dat vliegtuigje. Ook die keer met de DB9 tegen het OV ( o.a. de TGV), dit kan je volgens mij nooit ''winnen''. Het zijn overigens wel grappige filmpjes, toen ze met die Ferrari 612 gingen en dat Jeremy net op tijd was, dat was wel leuk maar of dat echt is...
Ze winnen niet altijd hoor..
En als je kijkt naar de kaartjes die ze tekenen enzo zouden ze best eens gelijk kunnen hebben hoor
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 22:04
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
FEARandLOATHING schreef op 14-12-2005 @ 21:39 :
die races zijn gewoon echt hoor. als je puur kijkt naar de theoretische korte tijd, wint een DB9 het ook van het OV. Niet als je net als mn oma rijdt, maar zo werkt zon wedstrijdje dan ook niet.
Oud 15-12-2005, 11:53
BananaSplit
BananaSplit is offline
Top Gear is idd echt een vet programma. Ik zie dat iedereen het op de BBC kijkt, maar ik heb nog niemand gezien die het op vrijdagavond rond 2100 op Veronica kijkt.

Het gepraat bij Top Gear is gewoon relaxed en is doorspekt met veel engelse humor. Ook de wedstrijdjes die ze organiseren zijn leuk.

Ik heb m afgelopen vrijdag gezien en toen hadden ze onder andere darten met auto's met behulp van een stikstofkanon, een wedstrijdje tussen een wedstrijdduif en een Ford Sportka en Jeremy maakte een retourtje London Edinburgh(1285 km) met een Mercedes Benz S-klasse V8-twinturbo diesel en dat op één tank.

De gast in die show was Ronnie 'O Sullivan die van de baan vloog, maar toch nog tweede stond. Om revenche te nemen mocht hij veertien ballen potten terwijl de stig even een rondje circuit maakte in zijn Mercedes SL-500, volgens Ronnie een trage bak. Hij haalde het wel, maar had niet in de gaten dat de Stig zijn banden even opstookte door met de handrem door onder andere Hammerhead door te gaan

En is er ook een link waar je een plattegrond van hun circuit kunt vinden?

Btw, heeft iemand ook die aflevering gezien waar ze Top Gear-theme gingen spelen door middel auto's? Werd onder andere een Ferrari Enzo voor gebruikt

Laatst gewijzigd op 15-12-2005 om 11:55.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2005, 12:20
Gimme more beer
Citaat:
MightyMarcel schreef op 14-12-2005 @ 23:04 :
die races zijn gewoon echt hoor. als je puur kijkt naar de theoretische korte tijd, wint een DB9 het ook van het OV. Niet als je net als mn oma rijdt, maar zo werkt zon wedstrijdje dan ook niet.
Ik denk dat jouw oma weinig anders kan dan hééééél hard of stilstaan in een DB9
Oud 15-12-2005, 12:21
Gimme more beer
Citaat:
Skoolboy schreef op 15-12-2005 @ 12:53 :
Top Gear is idd echt een vet programma. Ik zie dat iedereen het op de BBC kijkt, maar ik heb nog niemand gezien die het op vrijdagavond rond 2100 op Veronica kijkt.

Het gepraat bij Top Gear is gewoon relaxed en is doorspekt met veel engelse humor.
Daarom moet je ook op de BBC kijken
Oud 15-12-2005, 14:58
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-12-2005 @ 13:20 :
Ik denk dat jouw oma weinig anders kan dan hééééél hard of stilstaan in een DB9
ghehehe dan ken jij mn oma niet... (nou ja, kende, ze leeft niet meer. Toen ze nog leefde reed ze nog regelmatig auto, en nog best hard, eerlijk gezegd. Familiekwaaltje, dat autorijden wel erg leuk vinden, vrees ik )
Oud 15-12-2005, 15:13
FEARandLOATHING
Citaat:
MightyMarcel schreef op 14-12-2005 @ 23:04 :
Je kan het idd wel winnen maar dan moet je wel een lege weg hebben en dergelijke. De TGV rijdt op sommige stukken harder dan 300 KM/H geloof ik. Dan moet je wel echt gassen met je auto. Ook onder het kanaal door in de trein duurt een behoorlijke tijd. Of ze nou echt zijn of niet, het zijn best wel grappige uitzendingen.

Skoolboy die Mercedes is toch echt een Audi A8
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten