Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ga effe naar www.speedtest.nl en meet daar effe je snelheid voor download en upload..
|
![]() |
|
Speedtest is waardeloos als je een beetje een snelle verbinding hebt. De testbestanden zie ze gebruiken zijn gewoon veel te klein om een realistisch beeld van de downloadsnelheid te geven. Kun je beter hier even een flink bestandje downloaden.
@TS, wat voor firewall gebruik je, en heb je al eens geprobeerd wat er gebeurt als je die uitzet? Het kan inderdaad ook gewoon toeval zijn, weinig seeders voor die torrent bijvoorbeeld. Zeker bij de publieke trackers is de snelheid vaak ver te zoeken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb net bearshare verwijderd en limewire geinstalleerd, en ja hoor, daarmee gaat het downloaden wel gewoon goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat bedeol ik dokter anders
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
MSN downloaden wil niet. primaa | 6 | 08-09-2010 22:04 | |
Muziek |
Bladmuziek downloaden? Cherry Springs | 3 | 01-04-2007 16:37 | |
Software & Hardware |
[Software] WS-FTP wil niet connecten Anti-Schaap | 5 | 23-06-2004 19:28 | |
Software & Hardware |
[Software] McAfee Virusscan 8 installeert niet D@mien | 8 | 22-06-2004 09:50 | |
Software & Hardware |
Door programma wil windows.. mixtape | 10 | 27-05-2002 11:47 | |
Software & Hardware |
Ik wil weten of ik van iemand een film mag downloaden Verwijderd | 2 | 02-01-2002 10:37 |