Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2004, 10:31
D@mien
D@mien is offline
Ik heb via surfspot.nl Mcafee Virusscan 8 gekocht en gedownload (dat is een tijdelijke actie, als je sommige software download ipv de CD wil, dan is ie nog goedkoper) maar hij weigert te installeren.
Ik heb het op 3Pcs geprobeerd, maar op elke PC stopt ie op zo'n 77% en geeft dan de melding dat er een fout is en dat ik de computer moet rebooten en et opnieuw moet proberen. Dit helpt natuurlijk niet, anders postte ik nu niet

Alle3 de computers draaien Xp pro, en zijn volledig up to date met windowsupdate. Ook hebben ze allemaal Virusscan 6 erop gehad, die ik volledig heb verwijderd met de instructies van de McAfee site zelf.

Op de McAfee site staat bij deze fout dat ik een registry sleutel weg moet halen en een .sys bestand en dat et dan werkt. Dit werkt dus niet...

Eerst dacht ik dat et aan de setup lag, maar na een illegale versie gedowned te hebben stuit ik op dezelfde problemen...

Kan iemand me verder helpen?
(en dingen zoals "neem dan gewoon Norton" zie ik niet als helpen, de software is nl al gekocht)

[EDIT] in de manual remove instructies van Virusscan 6 staat dat ik 'HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Network Associates' moet verwijderen, maar op een of andere reden krijg ik deze op geen van de 3 computers weg...kan dit et probleem zijn? Ik krijg nl steeds de melding dat ik die sleutel niet kan weggooien...in veilige modus kan et ook niet...[/EDIT]

Laatst gewijzigd op 19-06-2004 om 10:34.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2004, 14:47
Agamemnon
Agamemnon is offline
Mc Affee is ook bagger, koop gewoon Norton
Oud 19-06-2004, 16:08
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Dungeon Keeper schreef op 19-06-2004 @ 15:47 :
Mc Affee is ook bagger, koop gewoon Norton
Norton is ook niet alles. Ik hou niet van virusscanners die bijvoorbeeld mijn prullenbak over denken te moeten nemen.

D@mien: heb je niet toevallig nog een herstelpunt van vóór dat je VirusScan 6 installeerde? Dat is het enige wat ik zo 1, 2, 3 kan bedenken. Wel vaag dat je die key niet kan verwijderen
Oud 19-06-2004, 16:36
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
M@rco schreef op 19-06-2004 @ 17:08 :
Norton is ook niet alles. Ik hou niet van virusscanners die bijvoorbeeld mijn prullenbak over denken te moeten nemen.

D@mien: heb je niet toevallig nog een herstelpunt van vóór dat je VirusScan 6 installeerde? Dat is het enige wat ik zo 1, 2, 3 kan bedenken. Wel vaag dat je die key niet kan verwijderen
helaas de enige backup die ik heb is met de virusscan er al bij
Oud 19-06-2004, 16:44
Agamemnon
Agamemnon is offline
Citaat:
M@rco schreef op 19-06-2004 @ 17:08 :
Prullenbak overnemen is onzin.
Oud 20-06-2004, 16:41
M@rco
M@rco is offline
Nee, dat is het niet. Als ik Norton installeer dan heb ik daarna ineens een "Norton Protected Recycle Bin". En ja, ik weet dat je dat weer uit kan zitten, maar ik wil überhaupt niet dat het aan staat. Ik wil een virusscanner die simpelweg mijn systeem op virussen scant en dat zonder veel gezeur doet. Bovendien schijnt NAV je systeem nogal te vertragen (alhoewel het bij mij niet zo erg was als McAfee). Nee, geef mij maar Symantec AV Corporate Edition, of Kaspersky.
Oud 21-06-2004, 16:00
Tuinkabouter !!
Tuinkabouter !! is offline
Hij is gedownload, heb je de checksum gecontroleerd. Misschien is de image gewoon corrupt, of een bestandje als het gewoon een map is.
Oud 21-06-2004, 16:56
Martin
Martin is offline
Citaat:
M@rco schreef op 20-06-2004 @ 17:41 :
of Kaspersky.
Kaspersky
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 09:50
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Tuinkabouter !! schreef op 21-06-2004 @ 17:00 :
Hij is gedownload, heb je de checksum gecontroleerd. Misschien is de image gewoon corrupt, of een bestandje als het gewoon een map is.
Et is al opgelost....om overklaarbare reden pakte ie em ineens op alle computers...kep ze wel 10x gereboot, maar ineens pakte ie em...
Reageren

Regels voor berichten