Ik heb via surfspot.nl Mcafee Virusscan 8 gekocht en gedownload (dat is een tijdelijke actie, als je sommige software download ipv de CD wil, dan is ie nog goedkoper) maar hij weigert te installeren.
Ik heb het op 3Pcs geprobeerd, maar op elke PC stopt ie op zo'n 77% en geeft dan de melding dat er een fout is en dat ik de computer moet rebooten en et opnieuw moet proberen. Dit helpt natuurlijk niet, anders postte ik nu niet
Alle3 de computers draaien Xp pro, en zijn volledig up to date met windowsupdate. Ook hebben ze allemaal Virusscan 6 erop gehad, die ik volledig heb verwijderd met de instructies van de McAfee site zelf.
Op de McAfee site staat bij deze fout dat ik een registry sleutel weg moet halen en een .sys bestand en dat et dan werkt. Dit werkt dus niet...
Eerst dacht ik dat et aan de setup lag, maar na een illegale versie gedowned te hebben stuit ik op dezelfde problemen...
Kan iemand me verder helpen?
(en dingen zoals "neem dan gewoon Norton" zie ik niet als helpen, de software is nl al gekocht)
[EDIT] in de manual remove instructies van Virusscan 6 staat dat ik 'HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Network Associates' moet verwijderen, maar op een of andere reden krijg ik deze op geen van de 3 computers weg...kan dit et probleem zijn? Ik krijg nl steeds de melding dat ik die sleutel niet kan weggooien...in veilige modus kan et ook niet...[/EDIT]