Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar goed, nee ik speel nog ff oblivion (weer) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Diablo is en blijft puur testosteron, iets waar je als rechtgeaarde man geen genoeg van zou moeten krijgen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Althans, dat zou ik doen als ik Blizzard was. Nee, wacht. Als ik Blizzard was zou ik de boel verkopen en de rest van mijn leven vakantie nemen. ![]() LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens heb ik nog dit jaar geDiablo2'ed, maar toen ik met mn non-LOD Hardcore necro lvl73 doodging, besloot ik dat het écht definitief de kast in ging. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Diablo is alweer ingehaald. De goede oude tijd ja... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Alleen laten ze natuurlijk niet weten wat die grote projecten zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat hun echt niet om het moraal wat er in het spel zit, als dat zo was had je geen spellen als Postal of Carmageddon, het enige waar het om draait zijn de inkomsten, en hoe geweldadiger het spel hoe meer inkomsten is het tegenwoordig. Diablo heeft zijn eigen verhaallijn met een wat bijbelse verhouding richting demonen en de duivel. Warcraft heeft een eigen verhaallijn die nergens anders beschreven staan, enkele rassen zijn dan afgeleid uit andere fantasy boeken maar voor de rest is het verhaal origineel. Feit is gewoon, Diablo was groot in zijn tijd, tegenwoordig is de gewone RPG niet erg gewild online omdat de MMORPG steeds meer markt krijgt, ondermeer door WoW. Toen was de tijd voor Diablo, nu is het de tijd voor de MMORPG |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|