Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En nog iets wat ik vergeten te zeggen was, hij komt altijd met een collega, en na hem komen zijn andere collega's ook. Als hij nee zegt voel ik me denk ik altijd ongemakkelijk als hun komen, (elke week dus) Hoe zou jij het vragen? Mag ik je nummer? Ik vind je leuk wil je iets afspreken? Of mijn nummer op een viltje ofzo zetten en die meegeven? (maar dan heb ik eigenlijk nog geen duidelijkheid) Wat is het meest tactische en het minst voor lul? Liefs |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar het probleem is dat hij er altijd maar een uurtje (in z'n pauze) is dus hij is weer weg voor ik er erg in heb. En dat ik het te lang vind duren, dit is al vanaf begin december... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij werkt zelf ook tot 9 uur (ik ook of half 10 ongeveer) Het volgende probleem is dat ik het eng vind om dat te vragen waar zijn collega bij is. Dat had ik dus vorige week, toen dacht ik: Als hij opstaat of naar de wc ofzo gaat loop ik hem 'toevallig' tegen het lijf en vraag ik het. Maar dat gebeurde niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En het bonnetje van hun moeten ze altijd aan hun baas geven om het geld te declareren ![]() Maar dan zou ik hem op het viltje kunnen schrijven misschien. Nog even een vraag voor de jongens onder ons: Wat zouden jullie denken als je elke week ergens met je collega's eet en het meisje wat daar werkt (geen leuk meisje) vraagt je mee uit? (dus wat er in het ergste geval mis kan gaan zeg maar..) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*Heeft foto gechekt* ![]() Ja dat ben of eigenlijk was ik ja, twee jaar geleden met een opgeblazen hoofd van de prednison en m'n haar te donker geverfd ![]() Hahaha vreselijke foto ik wist niet eens meer dat ik die er op had gezet, ben ook eigenlijk al veel te lang niet meer op scholieren geweest. Maar dat tussen haakjes. Ik ben niet onzeker over mezelf maar het is meer dat ik bang ben om het lachertje van die jongens te worden. Aan de andere kant is dat misschien minder erg dan dat stille verliefde gedoe want daar hou ik helemaal niet van. Ga je maanden stilletjes verliefd op iemand zitten zijn, blijkt ie een vriendin te hebben ![]() Daarom ga ik morgen ( ![]() ![]() Ik wil een PLAN! |
![]() |
||
Citaat:
Maar op welke manier? Wat moet ik zeggen? Hoe moet ik het zeggen? Ik wil niet al te wanhopig overkomen ofzo Wat zou jij leuker vinden: Als een meisje je mee uit vraagt, of als ze dr nummer aan je geeft op een beetje sneaky manier? |
![]() |
||
Citaat:
Dat is wel een slimme truc en ook het minst eng ![]() Maar mensen hangen bij ons altijd hun jas over hun stoel (eetcafe) Je hebt me wel op een idee gebracht, ik zou m'n nummer op z'n placemet kunnen zetten ![]() Maar misschien ziet hij het niet of denkt hij dat niet voor hem is Hmmzz ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Krijg je net weer zoiets van: He joh! Wat zit je in m'n jaszak? ![]() ![]() ![]() ![]() Haha |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nee hoor waarom? ![]() dat is juist het leuke eraan, dat JIJ spontaan bent geweest. Kan hij van zichzelf dan niet meer zeggen op dat punt ![]() jij zult alleen maar gezien worden als die leuke, spontane meid. Jij bent dan iemand die weet wat ze wilt, en niet bang is om erachteraan te gaan. Als dat niet gewaardeerd kan worden door iemand, bijvoorbeeld door hem, dan is hij je niet eens waard! Jij moet iemand hebben die dat ook op prijs kan stellen en dat alleen maar leuk vindt ![]() Als je nog een manier zoekt om het te doen: Ga naar hem toe en zeg "Hoi, ik spaar telefoonnummers / email adressen. Mag ik de jouwe ook om mijn verzameling aan te vullen?" ![]() Succes gegarandeerd dat je daar altijd leuke reacties op krijgt! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Mensen staan snel verbaasd dat je hun zoiets vraagt jah, maar die spontaniteit en het lekkere gek doen gehalte van die vraag vinden ze dan toch wel weer leuk, juist omdat je zoiets niet verwacht! ![]()
||
Citaat:
dus of hij denkt 'mooi die kan ik een keertje neuken' of 'ga weg, slet'
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() volges mij vinje het alleen maar jammer dat je zelf niet met zo'n zin ooit op de proppen bent gekomen bij een meisje. ik zelf iig heb leuke contacten overgehouden aan diegenen aan wie ik het vroeg, en waren niet persé alleen maar knullen. soms ook meiden met wie ik nog steeds bevriend ben. geldt ook voor die knullen trouwens, want het ging mij er niet om om met ze in bed te kunnen duiken.
||
Citaat:
![]() ![]() @ de TS: ik denk dat het wel leuk is als je hem zn drinken geeft en dan zoiets zegt van: "je moet natuurlijk wel een viltje eronder leggen" zoiets dergelijks..en dan de nadruk leggen op het viltje met een leuke glimlach erbij ![]() ![]() of je zegt dat terwijl je het viltje in zijn hand drukt, zodat hij het zelf moet doen en zijn aandacht automatisch naar het viltje getrokken wordt. of je zegt: "als jij mij net zo leuk vindt als ik jou, dan bel je naar dit nummer" als hij weer weggaat en je hem de rekening brengt. of je "lokt" hem naar de bar, zegt iets over de rekening om hem daar te krijgen en je vraagt hem daar ![]() hoe je het ook doet, ik hoop dat het lukt in ieder geval en jij er een leuke date & knul aan overhoudt ![]() succes! ![]() ps: laat je het weten hoe het gegaan is? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ontopic: TS, hoe is het gegaan?? vertelvertelvertel ![]()
||
Citaat:
![]() TS daar is wel 'n beetje geflipt, but hey, who cares? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Is dit raar? Verwijderd | 9 | 01-02-2017 20:17 | |
Seksualiteit |
is fantaseren raar als je 12 bent goodbyeman | 2 | 02-12-2016 21:41 | |
Liefde & Relatie |
ik ben 15 en heb nog nooit een vriendje gehad.. mezelf0766 | 19 | 19-12-2014 21:14 | |
Seksualiteit |
25 en nog maagd is dat raar???? tommy lee | 28 | 24-06-2006 21:55 | |
Liefde & Relatie |
is dat raar olifant | 11 | 11-04-2004 16:32 | |
Liefde & Relatie |
is het raar..dat je een leuk iemand niet vergeet Loesje | 2 | 17-02-2002 12:31 |