Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2006, 12:30
-bambi-
-bambi- is offline
Ik werk in een soort van restaurant en elke week komt daar een super leuke jongen eten.
Ik ken hem verder niet maar ik moet toch steeds aan hem denken.
Ik weet dat hij over 2 dagen weer komt en ik was van plan actie te gaan ondernemen maar is dat raar?
Als iemand op je werk komt om diegene dan naar z'n nummer ofzo te vragen als meisje zijnde..
Ik wil niet meer in die onzekerheid blijven zitten en stilletjes verliefd zijn, ik wil gewoon duidelijkheid maar ik weet niets van hem dus hem toevallig ergens tegen komen ofzo is niet mogelijk.
Hoe zouden jullie dat aanpakken?

Liefs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2006, 12:35
sgaapje
sgaapje is offline
Gewoon doen! Dat kan hij vast waarderen. En zo niet, dan heb je iig duidelijkheid!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 12:40
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 25-01-2006 @ 13:35 :
Gewoon doen! Dat kan hij vast waarderen. En zo niet, dan heb je iig duidelijkheid!
Ja dat is waar, maar als hij nee zegt en hij komt er de week daarop weer eten dan schaam ik me echt dood
En nog iets wat ik vergeten te zeggen was, hij komt altijd met een collega, en na hem komen zijn andere collega's ook.
Als hij nee zegt voel ik me denk ik altijd ongemakkelijk als hun komen, (elke week dus)
Hoe zou jij het vragen?
Mag ik je nummer?
Ik vind je leuk wil je iets afspreken?
Of mijn nummer op een viltje ofzo zetten en die meegeven? (maar dan heb ik eigenlijk nog geen duidelijkheid)
Wat is het meest tactische en het minst voor lul?

Liefs
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 12:41
Dzjes
Dzjes is offline
Neuh, maar je kan altijd eerst beginnen met een gesprekje aan te knopen.
Ik zou wachten met zijn nummer te vragen tot je een paar gesprekken gehad hebt (korte natuurlijk ).
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 12:47
ExVaal
ExVaal is offline
Vraag hem of hij zin heeft om na werktijd wat te gaan drinken, omdat je jaloers bent dat hij daar lekker zit en jij aan het werk bent.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 12:48
Verwijderd
Inderdaad gewoon een paar keer kort met hem praten zodat-ie je een beetje kent, en dan gewoon normaal vragen of je z'n telefoonnummer mag en/of of-ie een keer met je uit wil. Als hij toch steeds terug komt heb je nog best de tijd daar voor. En ik begrijp dat jij je ongemakkelijk zou voelen als hij niet z'n nummer wil geven, maar dat is niet nodig denk ik; hij en z'n collega's zullen echt niet vinden dat je iets raars of verkeerds hebt gedaan.

Vaal's idee is ook leuk trouwens . Als je niet tot midden in de nacht hoeft te werken
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 12:49
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
Dzjes schreef op 25-01-2006 @ 13:41 :
Neuh, maar je kan altijd eerst beginnen met een gesprekje aan te knopen.
Ik zou wachten met zijn nummer te vragen tot je een paar gesprekken gehad hebt (korte natuurlijk ).
Ik heb wel korte gesprekjes met hem gehad, niet boeiend niet echt over onszelf zeg maar, meer over koetjes en kalfjes, ik heb zelfs al een beetje met hem geflirt (extra lang aankijken, lief lachen, en hij lacht altijd heel erg lieft terug enzo) *trots*
Maar het probleem is dat hij er altijd maar een uurtje (in z'n pauze) is dus hij is weer weg voor ik er erg in heb.
En dat ik het te lang vind duren, dit is al vanaf begin december...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 12:52
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
Vaal schreef op 25-01-2006 @ 13:47 :
Vraag hem of hij zin heeft om na werktijd wat te gaan drinken, omdat je jaloers bent dat hij daar lekker zit en jij aan het werk bent.
Hmmzz.. die is wel goed
Hij werkt zelf ook tot 9 uur (ik ook of half 10 ongeveer)
Het volgende probleem is dat ik het eng vind om dat te vragen waar zijn collega bij is. Dat had ik dus vorige week, toen dacht ik: Als hij opstaat of naar de wc ofzo gaat loop ik hem 'toevallig' tegen het lijf en vraag ik het.
Maar dat gebeurde niet
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 12:53
Little Dutchess
Little Dutchess is offline
Gewoon je telefoonnummer op de rekening schrijven, met een kort berichtje erbij ofzo...

En als je niets van hem hoort, dan doe je gewoon net alsof er niets gebeurt is....
"Van mij, nee hoor, dat was het nummer van mijn collega. Die vroeg of ik de rekening wilde wegbrengen, want zelf durfde ze niet..."

Spreekt uit ervaring Al was het toen wel écht waar van die collega
Oud 25-01-2006, 12:59
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
Little Dutchess schreef op 25-01-2006 @ 13:53 :
Gewoon je telefoonnummer op de rekening schrijven, met een kort berichtje erbij ofzo...

En als je niets van hem hoort, dan doe je gewoon net alsof er niets gebeurt is....
"Van mij, nee hoor, dat was het nummer van mijn collega. Die vroeg of ik de rekening wilde wegbrengen, want zelf durfde ze niet..."

Spreekt uit ervaring Al was het toen wel écht waar van die collega
Eehm ja alleen ik heb alleen mannelijke collega's
En het bonnetje van hun moeten ze altijd aan hun baas geven om het geld te declareren
Maar dan zou ik hem op het viltje kunnen schrijven misschien.

Nog even een vraag voor de jongens onder ons:
Wat zouden jullie denken als je elke week ergens met je collega's eet en het meisje wat daar werkt (geen leuk meisje)
vraagt je mee uit?

(dus wat er in het ergste geval mis kan gaan zeg maar..)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 13:29
Escapism
Escapism is offline
in het ergste geval wordt het groot uitgemeten op de voorpagina van de volkskrant
Oud 25-01-2006, 14:03
Verwijderd
Citaat:
-bambi- schreef op 25-01-2006 @ 13:59 :
Nog even een vraag voor de jongens onder ons:
Wat zouden jullie denken als je elke week ergens met je collega's eet en het meisje wat daar werkt (geen leuk meisje)
vraagt je mee uit?
Dat zou goed zijn voor mijn ego, maar ik zou dat meisje niet hard gaan uitlachen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 14:13
Verwijderd
Als je lijkt op de foto in je fotoboek, dan kun je dat (geen leuk meisje) best weghalen hoor.

Als je het doet, heb ik echt respect voor je.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 14:26
bierkoning
bierkoning is offline
ik zou het ook heel leuk vinden om aangesproken te worden door een meisje en al helemaal als ze me nog leuk vind ook! Daar is niks raars aan en je moet het gewoon doen wat kan je gebeuren ? hooguit van
1. ja dat kan wel maar srry ik heb al een vriendin maar lief van je
2. ja graag
3. nee

dus gewoon doen
Oud 25-01-2006, 14:33
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 25-01-2006 @ 15:13 :
Als je lijkt op de foto in je fotoboek, dan kun je dat (geen leuk meisje) best weghalen hoor.

Als je het doet, heb ik echt respect voor je.

*Heeft foto gechekt*
Ja dat ben of eigenlijk was ik ja, twee jaar geleden met een opgeblazen hoofd van de prednison en m'n haar te donker geverfd

Hahaha vreselijke foto ik wist niet eens meer dat ik die er op had gezet, ben ook eigenlijk al veel te lang niet meer op scholieren geweest.
Maar dat tussen haakjes.

Ik ben niet onzeker over mezelf maar het is meer dat ik bang ben om het lachertje van die jongens te worden.
Aan de andere kant is dat misschien minder erg dan dat stille verliefde gedoe want daar hou ik helemaal niet van.
Ga je maanden stilletjes verliefd op iemand zitten zijn, blijkt ie een vriendin te hebben

Daarom ga ik morgen ( oja morgen al!) 100% actie ondernemen, ik weet alleen nog steeds niet op welke manier
Ik wil een PLAN!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 14:35
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
bierkoning schreef op 25-01-2006 @ 15:26 :
ik zou het ook heel leuk vinden om aangesproken te worden door een meisje en al helemaal als ze me nog leuk vind ook! Daar is niks raars aan en je moet het gewoon doen wat kan je gebeuren ? hooguit van
1. ja dat kan wel maar srry ik heb al een vriendin maar lief van je
2. ja graag
3. nee

dus gewoon doen
Ja dat ik iets ga doen morgen had ik al besloten eigenlijk..
Maar op welke manier?
Wat moet ik zeggen?
Hoe moet ik het zeggen?
Ik wil niet al te wanhopig overkomen ofzo

Wat zou jij leuker vinden: Als een meisje je mee uit vraagt,
of als ze dr nummer aan je geeft op een beetje sneaky manier?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 14:35
Verwijderd
Nou, dan hoef je je al helemaal geen zorgen te maken

Ik heb er geen ervaring mee, zou het ook niet durven
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 14:37
Verwijderd
Oeh, heb je Amelie gezien? Hoe die ene seveerster een briefje van Amelie in de jaszak van de jongen deed? Heel sneaky
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 14:47
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 25-01-2006 @ 15:37 :
Oeh, heb je Amelie gezien? Hoe die ene seveerster een briefje van Amelie in de jaszak van de jongen deed? Heel sneaky
Nee dat heb ik niet gezien, jammer haha
Dat is wel een slimme truc en ook het minst eng
Maar mensen hangen bij ons altijd hun jas over hun stoel (eetcafe)
Je hebt me wel op een idee gebracht, ik zou m'n nummer op z'n placemet kunnen zetten
Maar misschien ziet hij het niet of denkt hij dat niet voor hem is
Hmmzz
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 15:03
Verwijderd
Citaat:
-bambi- schreef op 25-01-2006 @ 15:47 :
Nee dat heb ik niet gezien, jammer haha
Dat is wel een slimme truc en ook het minst eng
Maar mensen hangen bij ons altijd hun jas over hun stoel (eetcafe)
Je hebt me wel op een idee gebracht, ik zou m'n nummer op z'n placemet kunnen zetten
Maar misschien ziet hij het niet of denkt hij dat niet voor hem is
Hmmzz
Of je doet alsof je iets laat vallen en stopt je briefje (wat je van te voren al hebt gemaakt) in zijn jaszak.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 15:13
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 25-01-2006 @ 16:03 :
Of je doet alsof je iets laat vallen en stopt je briefje (wat je van te voren al hebt gemaakt) in zijn jaszak.
Ja alleen ik denk dat ik dan ga stuntellen. Mijn acteertalenten zijn niet voorbeeldig en met z'n jas over z'n stoel waar hij op zit gaat het denk ik zowiso niet echt onopvallend.
Krijg je net weer zoiets van: He joh! Wat zit je in m'n jaszak?

Haha
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 15:21
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Citaat:
Vaal schreef op 25-01-2006 @ 13:47 :
Hier ben ik heel erg voor
Oud 25-01-2006, 16:07
Mindfields
Mindfields is offline
nou je bent een knap meisje afgaande op de foto in je fotoboek dus ik zou zeggen geef hem een viltje met je nummer
Oud 25-01-2006, 16:18
Verwijderd
Citaat:
-bambi- schreef op 25-01-2006 @ 16:13 :
Ja alleen ik denk dat ik dan ga stuntellen. Mijn acteertalenten zijn niet voorbeeldig en met z'n jas over z'n stoel waar hij op zit gaat het denk ik zowiso niet echt onopvallend.
Krijg je net weer zoiets van: He joh! Wat zit je in m'n jaszak?

Haha
Je fooi uit zn jaszak prutsen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 16:20
mcflem
mcflem is offline
Geef hem een viltje met je nummer en als hij duidelijk laat merken dat hij jou niet leuk vindt en naar dat nummer vraagt zeg je gewoon dat dat er al op stond maar dat je het niet hebt gezien
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2006, 16:37
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik zou het gewoon proberen! Wie weet wat er allemaal tussen jullie kan gebeuren! Ik zou gewoon vragen om een drankje na het werk te drinken.
Oud 25-01-2006, 16:42
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
-bambi- schreef op 25-01-2006 @ 13:40 :
Ja dat is waar, maar als hij nee zegt en hij komt er de week daarop weer eten dan schaam ik me echt dood

nee hoor waarom?
dat is juist het leuke eraan, dat JIJ spontaan bent geweest. Kan hij van zichzelf dan niet meer zeggen op dat punt

jij zult alleen maar gezien worden als die leuke, spontane meid. Jij bent dan iemand die weet wat ze wilt, en niet bang is om erachteraan te gaan. Als dat niet gewaardeerd kan worden door iemand, bijvoorbeeld door hem, dan is hij je niet eens waard!
Jij moet iemand hebben die dat ook op prijs kan stellen en dat alleen maar leuk vindt

Als je nog een manier zoekt om het te doen:
Ga naar hem toe en zeg "Hoi, ik spaar telefoonnummers / email adressen. Mag ik de jouwe ook om mijn verzameling aan te vullen?"

Succes gegarandeerd dat je daar altijd leuke reacties op krijgt!
Oud 25-01-2006, 18:39
Verwijderd
Kies of die van Vaal, mcflem of die van mij, maar ga niet zeggen dat je telefoonnummers spaart. Ik zou iemand die dat vraagt het niet geven denk ik.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 19:26
Smokin'
Smokin' is offline
De kans dat deze kerel negatief antwoord is onnoemelijk klein. Geen enkele kerel heeft ooit een (zogenaamd) spontane toenadering van een knappe serveerster(dat neem ik hier even aan, dat je knap bent) afgewezen. Zelfs in de geschiedenis van de Oude Grieken en het Romeinse Rijk is een dergelijke afwijzing nooit voorgekomen. Het spreekt daarom voor zich dat hij gretig jou nummer zal accepteren als je dat aanbiedt aan hem. Hoe je dat gaat verpakken doet er niet zoveel toe denk ik.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 19:27
MTpower
MTpower is offline
Probeer eerst eens in gesprek te raken ofzo..
Oud 25-01-2006, 20:15
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 25-01-2006 @ 19:39 :
Kies of die van Vaal, mcflem of die van mij, maar ga niet zeggen dat je telefoonnummers spaart. Ik zou iemand die dat vraagt het niet geven denk ik.
toch heb ik al vele positieve reacties gehad op dat zinnetje.
Mensen staan snel verbaasd dat je hun zoiets vraagt jah, maar die spontaniteit en het lekkere gek doen gehalte van die vraag vinden ze dan toch wel weer leuk, juist omdat je zoiets niet verwacht!
Oud 25-01-2006, 20:17
Escapism
Escapism is offline
"lekker gek doen"
Oud 25-01-2006, 20:19
Verwijderd
het komt eerder op mij over als: geef me alsjeblieft je telefoonnummer, ik moet mijn belminuten opmaken/ik kan geen betere openingszin bedenken.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 20:39
ExVaal
ExVaal is offline
Ja, of, ik ben een aandachtsgeile kuthoer die iedere jongen het bed in lult.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 20:43
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Vaal schreef op 25-01-2006 @ 21:39 :
Ja, of, ik ben een aandachtsgeile kuthoer die iedere jongen het bed in lult.
dat vooral ja.
dus of hij denkt 'mooi die kan ik een keertje neuken' of 'ga weg, slet'
Oud 25-01-2006, 20:50
-(L)-
Ik ben benieuwd. Wat je ook doet; iig succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2006, 22:28
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 25-01-2006 @ 21:19 :
het komt eerder op mij over als: geef me alsjeblieft je telefoonnummer, ik moet mijn belminuten opmaken/ik kan geen betere openingszin bedenken.
Oud 25-01-2006, 22:30
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Escapism schreef op 25-01-2006 @ 21:43 :
dat vooral ja.
dus of hij denkt 'mooi die kan ik een keertje neuken' of 'ga weg, slet'
oh komop jochies, doe niet zo zielig zeg

volges mij vinje het alleen maar jammer dat je zelf niet met zo'n zin ooit op de proppen bent gekomen bij een meisje.

ik zelf iig heb leuke contacten overgehouden aan diegenen aan wie ik het vroeg, en waren niet persé alleen maar knullen. soms ook meiden met wie ik nog steeds bevriend ben.
geldt ook voor die knullen trouwens, want het ging mij er niet om om met ze in bed te kunnen duiken.
Oud 26-01-2006, 01:51
Verwijderd
Nee, vast om de diepe intellectuele bevrediging die je eruit haalde, dat ken ik heel goed.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 08:13
WolterB
WolterB is offline
Gewoon proberen een leuk praatje te maken en dan vragen of hij zin heeft eens wat te drinken met je na werktijd.

Niet geschoten is altijd mis
Oud 26-01-2006, 11:08
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 25-01-2006 @ 17:18 :
Je fooi uit zn jaszak prutsen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 11:14
-bambi-
-bambi- is offline
Thanks voor alle reacties
Vandaag is de dag!!!
Dat van dat nummers sparen, vind ik wel grappig bedacht, maar die ga ik niet gebruiken, als ik dat zegt en hij vat het niet goed op dan weet ik zeker dat ik het lachertje wordt.
Ik denk dat ik mijn nummer op een viltje zet, (moet ik het geven bij zijn bestelling, dat ik gewoon zijn drinken er op zet?
Of gewoon in z'n hand drukken?)

Als ik dat niet doe spreek ik hem aan als ik de kans er voor krijg want ik ga het niet doen waar zijn collega's bij zitten.
Dus dan moet hij opstaan en naar de wc ofzo lopen en dan onderweg spreek ik hem aan
Wat zal ik dan zeggen?
"Mag ik je een keertje bellen?"
"Heb je zin om een keer iets met mij te gaan drinken?"

Moeilijk moeilijk, nog een paar uur te gaan
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 14:35
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-01-2006 @ 02:51 :
Nee, vast om de diepe intellectuele bevrediging die je eruit haalde, dat ken ik heel goed.
jij begrijpt het concept!

@ de TS: ik denk dat het wel leuk is als je hem zn drinken geeft en dan zoiets zegt van: "je moet natuurlijk wel een viltje eronder leggen"
zoiets dergelijks..en dan de nadruk leggen op het viltje met een leuke glimlach erbij zodat zijn aandacht getrokken zal worden naar het viltje en hij je nummer ziet staan
of je zegt dat terwijl je het viltje in zijn hand drukt, zodat hij het zelf moet doen en zijn aandacht automatisch naar het viltje getrokken wordt.

of je zegt: "als jij mij net zo leuk vindt als ik jou, dan bel je naar dit nummer" als hij weer weggaat en je hem de rekening brengt.

of je "lokt" hem naar de bar, zegt iets over de rekening om hem daar te krijgen en je vraagt hem daar

hoe je het ook doet, ik hoop dat het lukt in ieder geval en jij er een leuke date & knul aan overhoudt
succes!

ps: laat je het weten hoe het gegaan is?
Oud 26-01-2006, 15:58
nilsjei1234
nilsjei1234 is offline
Gewoon om zijn nummer vragen !
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 16:00
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Je kunt natuurlijk voor de zekerheid altijd stay-up kousen onder je rok aandoen en dan je been op zijn stoel zetten en hem een veel betekende blik werpen als je hem dat viltje overhandigt. Dan zal hij het wel begrijpen..
Oud 26-01-2006, 16:04
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 25-01-2006 @ 23:30 :
...want het ging mij er niet om om met ze in bed te kunnen duiken.
Onder het motto "Het kan ook in een steegje"?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2006, 22:06
Verwijderd
En en en en?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2006, 14:26
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Vaal schreef op 26-01-2006 @ 17:04 :
Onder het motto "Het kan ook in een steegje"?
grappuuhhhg! (en nee, onder het motto van: het ging mij niet om de sex. En verrassing: die is er ook niet uit voort gekomen! Maar wel leuke contacten / vriendschappen aan overgehouden. Raar maar waar so believe it )

ontopic: TS, hoe is het gegaan?? vertelvertelvertel
Oud 27-01-2006, 18:35
Tink*
Tink* is offline
Heb je het gegeven? En hoe? Hoe ging het?
Na het lezen van dit topic ben ik ook nieuwsgierig geworden.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2006, 02:14
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
-bambi- schreef op 25-01-2006 @ 13:30 :
Ik werk in een soort van restaurant en elke week komt daar een super leuke jongen eten.
Ik ken hem verder niet maar ik moet toch steeds aan hem denken.
Ik weet dat hij over 2 dagen weer komt en ik was van plan actie te gaan ondernemen maar is dat raar?
Als iemand op je werk komt om diegene dan naar z'n nummer ofzo te vragen als meisje zijnde..
Ik wil niet meer in die onzekerheid blijven zitten en stilletjes verliefd zijn, ik wil gewoon duidelijkheid maar ik weet niets van hem dus hem toevallig ergens tegen komen ofzo is niet mogelijk.
Hoe zouden jullie dat aanpakken?

Liefs
Dit topic lijkt me wel interessant te zijn voor je...

TS daar is wel 'n beetje geflipt, but hey, who cares?
Reageren

Regels voor berichten