Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En je moet voor de rest gewoon stevia gebruiken , bij dereform, is nl het enige zoetmiddel dat je glycemische index niet verandert ( lees: je bloedglucosespiegel niet verhoogt) en het heeft niet de nadelige effecten van zoetstoffen als aspartaam oid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
je kunt idd beter fructose gebruiken dan die zoetstoffen, maar dat is mijn mening maar...
||
Citaat:
![]() dus ik bedoel alleen dat je er wat mee uit moet kijken, een hele cake is ook niet zo verstandig, ook niet als er geen zoetstoffen inzitten ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt het gewoon bij de AH kopen, staat bij de Zonnaturaproducten (niet alle AH's hebben het, maar veel grotere wel en sommige andere winkels ook). |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ook voor suiker als in honing bedoel je, ja das gewoon kut natuurlijk, ikzelf heb geen ervaring met dat soort allergieen, roomboter kan eigelijk ook niet als je bijvoorbeeld lactose intollerant bent wat ik bedoelde is dat wanneer je iets wilt maken omdat t lekker is zoals taart of koek oid je dat bij t bakken als prioriteit moet houden naar mijn mening dan ![]() als je ioest mega gezonds en magers wilt en je besluit een salade te maken doe je er ook geen vette mayo achtige saus over, dan maak je een dressing van bijv. azijn en yogurt ofzo ik lees al dat Bloem t niet voor de callorieen doet, dat dacht ik bij t lezen van de beginpost eerlijk gezegd wel... vandaar mijn verhaal Bloem ik kan je verder niet helpen, t klinkt mij raar in de oren een dip in je energie door suiker... maar ja heb je t btw ook als je bijvoorbeeld suiker in de vormn van sinaasappelsap neemt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben niet zo van het diëten, maar daar waren we al uit ![]()
||
Citaat:
De rest is echt bagger, kun je nog beter suiker nemen. Honing kan ook, want ik natuurlijke suiker, dus al een stuk minder slecht. Als je daarmee bakt moet je gewoon even zoeken op google; taart + honing ofzo, ik weet namelijk niet hoevele ik erin doe, gewoon op gevoel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dan nog het feit dat zoetstoffen niet herkend worden als suiker in je lichaam en zich dus meteen opslaan in je lever e.d., waardoor je dus echt door zoetstoffen niet zult afvallen, dus daar moet je het zowieso niet voor doen. En dat het ook in je hersenen opslaat hou ik helemala niet van. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan dus niet tegen suiker, ook niet goed tegen zoetstoffen, maar op suiker reageer ik veel heftiger. Maar goed, zelf mijd ik zoetstoffen zoveel mogelijk omdat ze gewoon niet gezond zijn. Als ik zelf ergens iets in moet doen gebruik ik eigenlijk alleen maar fructose of honing, maar soms zit er wel al zoetstof in bv. snoepjes ofzo). Laatst gewijzigd op 10-03-2006 om 15:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Wat heb je vandaag allemaal gegeten en gedronken? #19 IcedEarth | 500 | 14-05-2007 19:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Suikerarm/suikervrij, heeft iemand daar ervaring mee? Bloem | 29 | 21-10-2005 19:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheids topic # 51 Daantje_0705 | 500 | 11-05-2005 18:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #30 Mara | 482 | 22-01-2005 16:39 | |
Flora & Fauna |
wat mag een rat wel eten en wat niet? aapje | 50 | 22-12-2003 13:09 |