Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2006, 21:51
arnaud
arnaud is offline
wie begrijpt er vrouwen? vreemde wezens zijn het.. normaal heb ik ze wel (min of meer) door maar deze keer moet ik jullie toch vragen wat jullie van deze situatie vinden. het begon allemaal een paar weekjes geleden: de dochter van mijn collega kwam hier op kantoor dus werken om wat centjes te verdienen, hiervoor had ik haar wel al eens gezien maar kende haar niet zo goed. om een lang verhaal kort te maken ben ik dus een beetje (denk ik) verliefd op haar geworden. Nu, ik heb wel een vriendin maar deze heeft gewoon een slecht karakter soms en ik zie het gewoon niet meer zitten en zal het ook uitmaken wanneer ik haar zie. het meisje zal ik maar els noemen (dochter van collega dus) , een schat van een meid,. Nu is het voor mij een raadsel wat ze van me vind. vorige week was er een feestje op het werk en ze was er ook, op een gegeven moment zat ze naast me en ze streelde zachtjes mijn hand (ze had wel een beetje gedronken maar was vrij nuchter). wanneer ik een vriendin aan de lijn heb vraagt ze telkens wie het was en als ik zeg dat het EEN vriendin is kijkt ze altijd neerslachtig. we hebben heel vaak oogcontact die vrij lang duren. ze tekent hartjes op mijn officiele documenten (niet heel professioneel maar wel schattig vind ik)

deze zaken geven mij dan het idee dat ze toch wat voor me voelt. maar als ik haar na het werk vraag of ze iets wilt gaan drinken of een ijs eten (met dit warm weer) zegt ze meestal nee omdat ze op dieet is of omdat ze toch wel moe is na het werk.

wat denken jullie dat ze voor me voelt en/of wat moet ik ondernemen om haar toch te laten begrijpen dat ik gevoelens voor haar koester (weet ze niet)

alvast bedankt voor jullie antwoorden en als er nog vragen zijn aarzel niet om ze te stellen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2006, 22:23
vosje16
vosje16 is offline
Misschien dat ze je enkel leuk vindt als vriend, zonder meer? Weet ze dat je momenteel nog een relatie hebt? Heeft zij een relatie? Moest ze echt verliefd op je zijn, dan zou ze allicht wel met jou iets gaan drinken denk ik...

Misschien kun je eens vragen waarom ze hartjes op je documenten tekent...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 22:24
vosje16
vosje16 is offline
Ohja, hoe oud is zij en hoe oud ben jij? Misschien vindt ze je wel leuk, maar durft ze geen relatie te beginnen met iemand die wat ouder is...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 22:27
Verwijderd
Citaat:
arnaud schreef op 23-07-2006 @ 22:51 :
deze zaken geven mij dan het idee dat ze toch wat voor me voelt. maar als ik haar na het werk vraag of ze iets wilt gaan drinken of een ijs eten (met dit warm weer) zegt ze meestal nee omdat ze op dieet is of omdat ze toch wel moe is na het werk.

wat denken jullie dat ze voor me voelt en/of wat moet ik ondernemen om haar toch te laten begrijpen dat ik gevoelens voor haar koester (weet ze niet)
Nou, ik denk dat ze wel meer voor je voelt dan enkel vriendschap. Enneh, 'meestal zegt ze nee'? Hoe zit het dan met de keren dat ze ja zei? Overigens is dat van dat dieet wel een hele slappe smoes. Misschien durft ze gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 22:29
arnaud
arnaud is offline
ik ben 20, ze is 17 en ze weet niets over mijn relatie en ze heeft ook geen vriend. de keren dat we wel samen iets doen verloopt het altijd perfect.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 22:37
vosje16
vosje16 is offline
'k Dacht ook eerst dat ze misschien niet durfde, maar aangezien dat ze soms wel al is meegegaan en dat toen alles perfect verlopen was, zal het daar wel niet aan liggen.

En aan leeftijdsverschil ligt het dus ook niet...

Misschien ligt het aan het feit dat je de collega van haar moeder/vader bent?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2006, 22:43
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Man, als ze hartjes tekent op je documenten lijkt het mij wel duidelijk... een hoeveel duidelijker hint wil je hebben??
Oud 23-07-2006, 22:47
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Lijkt me dat ze wel wat wil.
Oud 24-07-2006, 00:08
Verwijderd
Misschien durft ze het gewoon niet te zeggen..
*dat ze je leuk vind natuurlijk*
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 00:41
botulismf
botulismf is offline
Ze kan ook gewoon echt moe zijn na het werk, zeker met dit weer. Dat ze al meerdere keren mee is geweest, dat is toch een goed teken. Zeker als het 'perfect verliep'. Tel uit je winst.
Oud 24-07-2006, 02:42
Vice
Vice is offline
Ik heb thuis geen glazen bol liggen, dus ik weet niet of ze jou leuk vind. Misschien moet je het maar eens aan haar vragen.
Oud 24-07-2006, 11:27
Verwijderd
Gewoon seksen op de xerox in het kopiëerhok . Dan pas vragen stellen .
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 11:35
nancy666
nancy666 is offline
dit heb ik al eerder gezien, de reden van het meisje toen was dat ze redelijk onzeker was oer relaties enzo en ze had angst om iets serieus te hebben...ze was er precies niet helemaal klaar voor.

heeft zij dat ook mss?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 14:09
Verwijderd
Citaat:
nancy666 schreef op 24-07-2006 @ 12:35 :
dit heb ik al eerder gezien, de reden van het meisje toen was dat ze redelijk onzeker was oer relaties enzo en ze had angst om iets serieus te hebben...ze was er precies niet helemaal klaar voor.

heeft zij dat ook mss?
Precies de goeie vraag om te stellen als er een stilte valt in het gesprek!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2006, 18:03
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Vrouwen, je snapt ze niet.

Je kan niet zonder ze, en ook niet met ze.

Ik hou van vrouwen, en vrouwelijke aandacht

Damn, zal wel in me bloed zitten
Oud 25-07-2006, 18:15
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Juda[NL] schreef op 25-07-2006 @ 19:03 :
Vrouwen, je snapt ze niet.

Je kan niet ze, en niet met ze.

Ik hou (niet) van vrouwen, en vrouwelijke aandacht

Damn, zal wel in me bloed zitten
helemaal correct
Oud 25-07-2006, 18:17
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
sjek schreef op 24-07-2006 @ 12:27 :
Gewoon seksen op de xerox in het kopiëerhok . Dan pas vragen stellen .
de de xerox aan zetten he... en verspreiden op je werk. dan pas ben je een bikkel!
Oud 04-08-2006, 14:37
Limbabanaan
Limbabanaan is offline
We're being mysterious... that's what women do!!
Oud 04-08-2006, 14:58
Verwijderd
Tekent ze ook hartjes op andere documenten? Misschien is ze wel 'gewoon' zo iemand die overal hartjes op tekent (ja, dat bestaat). Zo niet, dan lijkt dat mij een tamelijk duidelijke hint.

Misschien wil ze niet meteen na het werk met je afspreken omdat haar vader de chef is en ze het vervelend vindt als hij haar ziet flirten - of misschien omdat ze dan ook écht moe is. Dat is makkelijk op te lossen, want de week is groter dan alleen 'na het werk'. Dat ze op dieet is, is lastig voor een ijsje, maar dan kan ze natuurlijk nog best een glas thee of cola light ofzo met je gaan drinken
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 15:13
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
arnaud schreef op 23-07-2006 @ 22:51 :
op een gegeven moment zat ze naast me en ze streelde zachtjes mijn hand (ze had wel een beetje gedronken maar was vrij nuchter). wanneer ik een vriendin aan de lijn heb vraagt ze telkens wie het was en als ik zeg dat het EEN vriendin is kijkt ze altijd neerslachtig. we hebben heel vaak oogcontact die vrij lang duren. ze tekent hartjes op mijn officiele documenten (niet heel professioneel maar wel schattig vind ik)
deze zaken geven mij dan het idee dat ze toch wat voor me voelt.
Ja duh.
De signalen zijn er... ze wil (als je het niet verneukt) iets van je.

Citaat:

maar als ik haar na het werk vraag of ze iets wilt gaan drinken of een ijs eten (met dit warm weer) zegt ze meestal nee omdat ze op dieet is of omdat ze toch wel moe is na het werk.
Ja dat zegt ze wel, maar is het ook zo?
Het betekend: ze wil zich niet te makkelijk prijs geven.
(en terecht,,, op t werk).
Stel wat anders voor dan zoiets standaards als 'wat gaan drinken' of 'een ijsje eten'. Jeez.
"kom ik ga je dronken voeren en... ik ga kijken hoe je een ijsje achter in je keel stopt"

Is er kermis in de buurt, ga daar heen.
Ga naar een klimwand.
Ga pruiken kopen en je vermommen en door de stad lopen. Whatever.

Vraag of ze van gek doen houd. (ja duh)
Vraag of ze morgen tijd heeft. (ja duh, he hebt het al gechecked)
Vraag of ze meegaat....... (vul je idee in)
Oud 04-08-2006, 17:50
Shredder
Shredder is offline
Of vraag gewoon wat ze van je vindt?
Reageren

Regels voor berichten