Advertentie | |
|
![]() |
|
Kijk hier maar eens: http://forum.scholieren.com/search.p...der=descending
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar bv: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=887514 Dat is wel een vrij oude, maar ik meen me te herinneren dat er sinds die tijd nog wel meer geweest zijn...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Zal wel aan mijn cookies liggen ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kan wel eens aan de cookies iggen want deze gebruik ik niet echt vaak voor scholieren.com
||
Verwijderd
|
Citaat:
Huur: hou rekening met 250 tot 300 euro Eten: 100 euro (1 persoon) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Er wordt niet gevraagd hoeveel iemand verdient en vervolgens uitgeeft. Hoe meer inkomen, hoe meer uitgaven (meestal). En als je echt gezond wilt eten geef je meer uit dan 100 euro per maand aan eten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik geef toe, er komen als student als snel andere kosten bij. De bierlijst van ons huis kost ons per persoon ongeveer 30 euro per maand (goedkope rotzooi, dat wel), je moet ook kleding kopen en het komt regelmatig voor dat je op de faculteit luncht, omdat je nog iets met iemand wil bespreken of weet ik veel wat. Dan nog uitgaven aan je kamer, eventueel de vereniging(en) etc. En de studie(boeken).
||
Citaat:
Verder eet ik graag veel fruit wat ook niet al te goedkoop is. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-02-2006 om 12:47. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
100 euro is ook wel weinig hoor, dan neem je volgens mij veel mee van thuis ![]()
Laatst gewijzigd op 24-02-2006 om 10:59. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
- Pasta (op verschillende manieren), nooit meer dan 1,50 euro pp. - Chicken Tonight met rijst en salade, nooit meer dan 2,00 euro pp. - Rijstschotels met bijvoorbeeld kip, nooit meer dan 1,50 pp, maar ook vaak slechts 1 euro pp. - Gehaktwraps op allerlei manieren (chili, groenten, etc.), tussen de 1,30 en de 2,00 euro. - Shoarma, meestal alleen als het ergens in de aanbieding is, dan ongeveer 1,50 pp. - Aardappelschotels, met gekookte of geroerbakte groenten, vlees en (gebakken) aardappeltjes, in één pan, ongeveer 1,00 - 1,50 pp. - Broodjes hamburgers (als we écht geen zin hebben om moeilijk te doen), bestaande uit diepvrieshamburgers, broodjes, sla en saus, kost meestal niet meer dan een euro pp. Ik kan misschien nog wel meer noemen, maar dit is het belangrijkste. Je moet gewoon weten waar je het beste goedkope spullen kunt halen. Voorraad slaan we altijd in bij de Aldi, 1 kilo pasta kost bij de Appie een paar dubbeltjes, gehakt en kip is goedkoop vlees. Als je het dus regelmatig goedkoop doet, kun je ééns in de zoveel tijd wel eens wat minder op de prijs letten, met bijvoorbeeld biefstukjes en dat soort dingen. Ik moet zeggen, ik eet elke avond prima. Het is genoeg en ook erg lekker.
||
Citaat:
![]() Die gerechten van Knorr zoals Beef Chimichuri zijn zo lekker, maar zo duur ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij is C1000 juist niet bepaald de goedkoopste winkel...? (Het verschilt vaak erg per product, maar bv. Bas van der Heijden scheelt over het algemeen best aardig wat met andere winkels, ook met C1000.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou echt niet weten hoe iemand gemiddeld 10-13 euro per dag aan boodschappen zou kunnen uitgeven ![]() Ik ga altijd naar de albert heijn en dat is wel een van de duurste winkels en dan koop ik ook nog eens heel veel biologisch en een hoop 'overbodige' dingen, en dan kom ik op ongeveer 120/maand... dan eet ik zo'n 6-8 keer bij m'n ouders denk ik Laatst gewijzigd op 26-02-2006 om 15:31. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Liefde & Relatie |
hard to get brunettespy | 42 | 07-01-2013 19:06 | |
Werk, Geld & Recht |
Kraken, de hoe en wat. Praganonut | 60 | 06-10-2007 08:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
CDA wil woningkraak verbieden Gatara | 152 | 09-11-2003 12:14 |