Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Daarin tegen is de zang behoorlijk slecht ( met natuurlijk enige uitzondering) maar over het algemeen moet je daar niet heen gaan als je allround wil worden geschoolt in de musical. Je dans zou dan erg goed zijn maar zang/acteeren zwaar tegen vallen op auditie's. Ik was bij Fontys aangenomen wat voor mij meer een compleet plaatje geeft over hoe de musical show wereld in mekaar zit. Want je redt het niet met een mooie glimlach en inderdaad een been die hoog is maar vraag me niet wat daar wel niet voor doorgescheurd is etc. Zang wordt steeds belangrijker. Maargoed het is wat je wil....voor shows als Staasloterij e.d is het inderdaad een perfecte opleiding ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Beetje jammer dat je Lucia op deze manier naar beneden probeert te halen. Ik zou dat namelijk ook bij jouw (oude) opleiding kunnen doen wat betreft dans. Laatst gewijzigd op 15-03-2006 om 09:29. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder heb je ook muziek en solfege. Daarbij wordt je niet aangenomen als je niet kunt zingen. Laatst gewijzigd op 14-03-2006 om 20:47. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En.als.je.even.mn.post.opnieuw.door.leest.zie.je.dat.ik.jou.(oude).opl eiding.totaal.niet.naar.beneden.haal. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
De rest wat hij zei over zang was overigens ook verreweg van positief. |
![]() |
||
Citaat:
Maar qua zang blijf ik er inderdaad bij dat wat ik gezien heb niet hoogstaand was |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Lucia Marthas iesje95 | 2 | 02-03-2011 06:35 | |
Studeren |
Dansen ilsiejj | 0 | 20-02-2007 19:41 | |
Studeren |