Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2006, 15:56
Anooniemm
Anooniemm is offline
ja ik heb deze naam alleen aangemaakt voor als ik wat anoniem wil posten.
maargoed, ik zit dus met iets kleins.
ik heb dus al 2 jaar met m'n vriendje, en we wisten elkaars wachtwoorden van msn. maar nu had ik het idee dat er iemand op mijn msn zat ( niet mn vriendje) dus heb ik het veranderd.
hij vroeg zich af waarom hij niet mijn wachtwoord mag weten, en eerst wel. ik vind het gewoon niet nodig etc. en hij bleef er maar over doorzeuren.
maar nu heeft ie vanochtend geprobeert om mijn wachtwoord te raden via me geheime vraag. hij heeft dat een paar keer geprobeerd. hij smste mij dat toen ik op school zat. hij zei gelijk dat ie zich heel schuldig voelde etc. en we hebben ook in de pauze gebelt. maar ik weetniet echt wat ik hiermee aan moet, er gebeuren wel vaker van die dingen (van die acties die heel wantrouwend overkomen). moet ik nu lang boos blijven of? ja ik pik dit nietn atuurlijk maar om het uit te maken?
ik word er wel gestoord van, wat zou jij doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2006, 15:58
T!ne
T!ne is offline
Vraag hem waarom hij dat wachtwoord nodig heeft.
Oud 06-03-2006, 16:00
Verwijderd
you've entered the freakzone.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 16:02
Qamra
Qamra is offline
Als je hebt uitgelegd waarom je een nieuw wachtwoord hebt en waarom je het niet zo heel erg nodig vind dat hij jouw nieuwe ww te weten komt, dan lijkt het me niet dat hij zich daar druk om moet maken.

Kom jij wel eens op zijn msn? Zomaar, zonder medeweten bedoel ik.
Oud 06-03-2006, 16:02
Anooniemm
Anooniemm is offline
hij was gewoon benieuwd nieuwschierig ofzo.
hij wist het zelf ook niet en vond zichzelf echt dom bezig etc. blablabala al het slechte wat je maar kunt bedenken.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 16:03
Anooniemm
Anooniemm is offline
Citaat:
Qamra schreef op 06-03-2006 @ 17:02 :
Als je hebt uitgelegd waarom je een nieuw wachtwoord hebt en waarom je het niet zo heel erg nodig vind dat hij jouw nieuwe ww te weten komt, dan lijkt het me niet dat hij zich daar druk om moet maken.

Kom jij wel eens op zijn msn? Zomaar, zonder medeweten bedoel ik.
ja ik kom wel eens op zn msn. maar hij heeft ook zijn wachtwoord veranderd omdat het bij hem ook steeds gebeurde dat hij van msn werd gepleurt. ik heb hem niet gevraagd om zijn nieuwe wachtwoord. maar hij maakte zich wel druk anders gaat ie niet mijn wachtwoord proberen te kraken.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 16:15
Verwijderd
Hij heeft zn excuses aangeboden.. laat het erbij . Geef hem je wachtwoord niet als je niet wil, en wel als je wel wil. No big deal, imo.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 16:16
Verwijderd
Glas water

Storm

praten helpt.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Anooniemm schreef op 06-03-2006 @ 17:02 :
hij was gewoon benieuwd nieuwschierig ofzo.
hij wist het zelf ook niet en vond zichzelf echt dom bezig etc. blablabala al het slechte wat je maar kunt bedenken.
Nee, hij was helemaal niet benieuwd of nieuwsgierig ( ), maar gewoon jaloers cq. wantrouwend. Dat heb je wel vaker met mannen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-03-2006 @ 17:37 :
nieuwsgierig ( )
<3
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-03-2006 @ 17:37 :
Nee, hij was helemaal niet benieuwd of nieuwsgierig ( ), maar gewoon jaloers cq. wantrouwend. Dat heb je wel vaker met mannen.
Ik ben het hier mee eens. Bovendien kun je het ook positief benaderen. Het betekent dat hij je niet kwijt wil of bang is om je te verliezen oid. En nee, het zegt niet per se iets over vertrouwen. Ik vertrouwde mijn ex ook voor 100% terwijl ik evengoed achterdochtig bleef wat dit soort zaken betreft. Dat betekende niet dat ik hem niet vertrouwde, maar dat ik graag extra bevestiging wilde voor mezelf.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 16:48
Anooniemm
Anooniemm is offline
nou het word niet positief als hij bij elke jongen vraagt vind je die knap etc blablablala.
maar goed dat zal ik jullie besparen.

maar dat van dat nieuwschierig is wat hij zei.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Anooniemm schreef op 06-03-2006 @ 17:48 :
nieuwschierig
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 16:58
druiveke
druiveke is offline
hij heeft gelijk
het is normaal dat hij zich vragen stelt wanneer jij plots je wachtwoord veranderd.

leg hem de situatie uit en laat zien dat je hem ook begrijpt
maar dat er vertrouwen moet zijn... jullie hebben toch iets moois?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 17:03
Venster
Venster is offline
Citaat:
druiveke schreef op 06-03-2006 @ 17:58 :
hij heeft gelijk
het is normaal dat hij zich vragen stelt wanneer jij plots je wachtwoord veranderd.

Wat is er raar aan als iemand zijn of haar wachtwoord veranderd? Waarom ga je daar over nadenken??

@ Ts: Wat Xia zegt: Hij heeft zn excuses aangeboden.. laat het erbij . Geef hem je wachtwoord niet als je niet wil, en wel als je wel wil. No big deal, imo.
Oud 06-03-2006, 17:23
Anooniemm
Anooniemm is offline
het is normaal als ik niet vertel waarom, hij was er zelf bij toen ik van msn af werd gekikt.
en heb hem dat ook duidelijk gemaakt.
maargoed het is dus al opgelost. maar dit was gewoon de druppel hij heeft al heel vaak van dit soort acties, (heel erg jaloers dat het vervelend wordt) dus toen zat ik te twijfelen wat ik nou precies moet doen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 17:26
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 06-03-2006 @ 17:40 :
Bovendien kun je het ook positief benaderen. Het betekent dat hij je niet kwijt wil of bang is om je te verliezen oid.
Oh nee, ja, dat is ook echt dé manier om dat aan je partner te laten weten

Ik zie echt niet wat voor bevestiging je kunt halen uit het hebben van het wachtwoord van de msn van je partner. Zit daar het idee achter dat je dan via zijn naam in kunt loggen zodat je kan zien wie hij allemaal wel niet in zijn lijst heeft staan? En je dan vervolgens bij elke naam, of nog erger, bij elke vrouwelijke naam af te gaan vragen wie dat is, waarom zij in zíjn lijst staat en wat ze allemaal bespreken? Kom zeg, en dat noem je totaal geen teken van wantrouwen? Ik vind het gewoon pure controle en totaal niet nodig in een relatie waarin je elkaar 100% kunt vertrouwen zoals jij zegt.
Oud 06-03-2006, 17:35
Verwijderd
hij moet gewoon accepteren dat sommige dingen gewoon prive zijn
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 21:21
Nienna*
Nienna* is offline
Dat MSN ook altijd..
Praat er met hem over, leg het hem duidelijk uit. Zeg dat het hem niet echt iets aangaat (op een aardige manier), dat je het liever voor jezelf houdt. Waar heeft hij jouw wachtwoord in Godsnaam voor nodig?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 21:28
Smokin'
Smokin' is offline
Geef hem het advies dat hij zichzelf bij het dichtsbijzijnde politiebureau laat registeren als mogelijk stalker. Wat is dit voor nutcase? Ik heb wel te doen met jullie vrouwen dat jullie het voortdurend moeten uithouden met zulke wantrouwende, onzekere, controlerende en jalourse types.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 21:39
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Hij is onzeker en vertrouwd je niet, dat is het en niets anders.

Als hij op je lip zit en je niet vertrouwd, zet m dan aan de kant, daar leert ie wel van.

Hoe dan ook, je hebt hem in je macht. Laat je tanden maar eens zien.

Als hij van je houdt, laat hij je vrij
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 22:13
Roos
Roos is offline
Ik snap dus echt niet waarom je uberhaupt elkaars MSN-wachtwoord wilt weten. Wat heb je daar nou aan?

En als jij uitlegt waarom je het hebt veranderd, is het toch goed? En nee, ik zou het niet opnieuw geven. En hem desnoods ook aanraden om zijn ww te veranderen.
Oud 06-03-2006, 22:28
adon1s
adon1s is offline
Jezus, er zijn wel meer dingen dan msn hoor. Je gaat het toch niet uitmaken omdat hij op je msn wou? Hij is vast een beetje jaloersig omdat hij zoveel om je geeft
Oud 07-03-2006, 06:34
underthabridge
underthabridge is offline
MSN is ook gewoon zo'n big nono
Oud 07-03-2006, 09:44
WolterB
WolterB is offline
Hij heeft gezegd dat hij het gedaan heeft, dat hij zich er niet goed bij voelde en waarom het was.
Duidelijk zo toch? En als je zijn excuses aanvaard hebt, niet meer druk over maken en dit vergeten.
Advertentie
Oud 07-03-2006, 10:38
JJ13
JJ13 is offline
waarom bij elkaar op msn? ik krijg het idee dat jullie elkaar niet helemaal vertrouwen.
Oud 07-03-2006, 14:33
Rioto
looooser

wat is dat met stelletjes die op elkaar,s msn gaan ? triest
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 18:34
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 07-03-2006 @ 07:34 :
MSN is ook gewoon zo'n big nono
Want? Mag iemand niet gewoon een eigen leven, met bijbehorende contacten behouden wanneer diegene een relatie aangaat? Natuurlijk is het niet leuk als je opmerkingen gaat maken die de andere onzeker en jaloers maken, maar zolang jij alleen maar een beetje met meisjes en jongens praat is er toch weinig om te moeten controleren? Het vriendje van de TS wil haar in een doosje doen, en meer dan jaloers, namelijk ook bezitterig.

Er is niets mis met msn, alleen met jongens en meisjes die gaan flirten en afspreken via msn als ze al een vriendin/vriend hebben. Dat zal je bedoelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten