Oud 06-05-2010, 02:17
Vipor
Vipor is offline
Hoi, ik kreeg gister een mailtje van iemand die ik ken van school (een vriendin zou ik het niet willen noemen,
maar ik ken haar wel redelijk goed) deze mail ging over een site "verwijderd" waarop je vanallerlij programma's
kon downloaden om te ouwehoeren met andermans msn (msn blokkeren, iemands wachtwoord ontdekken, enz enz.) nou was ik net
op msn, en ineens stond er dat ik berichten had ontvangen terwijl ik offline was en mensen zeiden tegen mij dat ik op
offline stond.
Ik dacht: ik meld me effe opnieuw af/aan en dan zal alles wel weer goed zijn, dus ik klik op afmelden en op aanmelden,
maar toen gaf hij een melding dat de service niet bereikbaar was "Foutcode .." maar ik heb net effe snel andere msn
aangemaakt waarmee ik gewoon online kan en bij Status van de service stond dat alle servers stabiel waren en online..
Weet iemand hoe ik erachter kan komen of mijn msn "gehackt" of geblokkeerd is want ik zou wel graag weer gewoon op m'n
msn willen..

Op verwijderd staat als omschrijving van dit programmatje:
Windows Live messenger/msn freezer

Blokkeer msn accounts, die msn kan NIET meer online komen.
Blokkeer hotmail accounts, NIET meer mogelijk om je e-mail te lezen.
Blokkeer zoveel accounts (e-mails/msn's) als je wilt.
Binnen 10 seconden is het e-mail account (dus ook de msn) geblokt.
Het is ook mogelijk om msn accounts te defreezen, dan kan je je msn weer op!
Je hoeft GEEN bestand te sturen, alleen e-mail invullen

Ik kan nogwel gewoon op m'n hotmail maar ik vrees dat ik niet meer online zal kunnen komen op msn

Laatst gewijzigd op 08-05-2010 om 23:22.
Advertentie
Oud 06-05-2010, 19:05
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb de titel van je topic even verduidelijkt
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-05-2010, 19:20
rens..
Avatar van rens..
rens.. is offline
Lijkt me niet mogelijk, omdat je dan het contact tussen jou en de msn servers moet tegenhouden wat niet echt kan eigenlijk! Tenzij je iets hebt gedownload wat je msn om zeep heeft geholpen weet ik het niet.
Zeker weten dat het geen neppe login was die je opende? Zo krijgen "hackers" namelijk heel veel wachtwoorden binnen op een makkelijke manier
__________________
been there done that got the t-shirt
Oud 07-05-2010, 16:40
Verwijderd
Spam?
Oud 07-05-2010, 19:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nee Als je de post goed leest kan je zien dat de Topicstarter hulp vraagt en iedereen kan zien dat de site niet helemaal geweldig is/lijkt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 07-05-2010, 23:00
Bender
Avatar van Bender
Bender is offline
Het is allemaal nep.
Dat soort programmas zorgen er juist voor dat je je eigen login gegevens weggeeft en dat andere bij jou in kunnen loggen.
__________________
Status upgrade: 29-10-2010, 01-11-2010, 05-03-2011. Place your beds!
Bite my shiny metal ass
Oud 08-05-2010, 04:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Msn Freezer is wel echt en werkt als een idioot. Heeft een vriend van me even gedemonstreerd. Dan kom je dus nooit van je leven meer op msn, tenzij de freezer je defreezed. Wat een woord.
Maar die vriendin van je zal het niet gedaan hebben, denk ik. Hoop ik voor je.

Verder kan ik je helaas ook niet helpen (ik ben zelf ook al 10x gehackt), maar misschien een debiel wachtwoord nemen met cijfers, niet je geboortedatum natuurlijk, en desnoods met een spelfout erin.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-05-2010, 15:02
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
wachtwoord veranderen, voor de rest andere alternatieve client proberen als bijv. pidgin en amsn. (voor je wachtwoord een tip: beweeg je vinger een toets naar rechts.. bijv. brood wordt dan ntppf. dat soort wachtwoorden zijn veel lastiger te kraken.
__________________
tux was here. ^ ^
Oud 08-05-2010, 17:08
Vipor
Vipor is offline
Heey iedereen!

Vandaag heeft een vriend me hele windows geformatteerd met een nieuwe versie!
Alles werk weer toppie! toch nog bedankt voor de hulp
Oud 08-05-2010, 23:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Omdat ik dezelfde tekst op verschillende fora door verschillende users en alleen de website veranderd al vanaf 2007 tegen ben gekomen toch een slotje
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.