Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2006, 12:18
Xabzof
Xabzof is offline
Weet iemand of het mogelijk is om teweten te kopen welke gebruiker(snaam) welke keycode heeft?
Ik ben namelijk mijn oude gebruikersnaam vergeten, alsook de email waarmee ik hem inschreef.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2006, 12:46
Nijpjes
Nijpjes is offline
Als dat zou kunnen, zou je dan niet andermans steam account kunnen hacken? Of zonder te betalen een steam account kunnen openen?
Om deze redenen lijkt het me niet mogelijk wat je vraagt. Je zou kunnen kijken of je je wachtwoord opnieuw naar je email kan laten sturen. Bij "forgot password?" ofzo...
Of je kan kijken wat de illegale opties zijn, maar daar mag/kan ik je niet verder over informeren
Oud 26-02-2006, 12:52
Verwijderd
Illegale opties zijn bijna nihil bij steam. Goed beveiligde shizzle dat is.

Heb je nog de cdkey waarmee je inschreef?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 13:22
Verwijderd
Nog maar een keer dan, Steam zal verder nog allicht goed beveiligd zijn maar het is daar zo ongeloofelijk makkelijk een account te hacken om de idiote reden dat je gebruikersnaam hetzelfde mag zijn als je wachtwoord.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 14:01
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Kun je niet opnieuw registeren met je key, zodat de oude account tevervallen komt ?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 14:17
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Bossen schreef op 26-02-2006 @ 14:22 :
Nog maar een keer dan, Steam zal verder nog allicht goed beveiligd zijn maar het is daar zo ongeloofelijk makkelijk een account te hacken om de idiote reden dat je gebruikersnaam hetzelfde mag zijn als je wachtwoord.
Maar niemand doet dat toch lijkt mij?
Oud 26-02-2006, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Nijpjes schreef op 26-02-2006 @ 15:17 :
Maar niemand doet dat toch lijkt mij?
Jawel hoor, maat van me heeft zo al Half Life 2, Half Life, DoD source, CS source en Kung Fu nogwat gehacked.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 15:17
MaHo
MaHo is offline
En dan is het wel stelen, want dan kan iemand zijn betaalde keycode niet meer gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 15:33
Verwijderd
Citaat:
MaHo schreef op 26-02-2006 @ 16:17 :
En dan is het wel stelen, want dan kan iemand zijn betaalde keycode niet meer gebruiken.
Ik poste dat om aan te geven dat het helemaal niet zo goed beveiligd is, dus wat is je punt?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 15:41
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Bossen schreef op 26-02-2006 @ 15:24 :
Jawel hoor, maat van me heeft zo al Half Life 2, Half Life, DoD source, CS source en Kung Fu nogwat gehacked.
Nee, ik bedoelde dat niemand zo dom is om zn gebruikersnaam én wachtwoord hetzelfde te hebben. Dán zou het makkelijk zijn om te hacken ja...
Oud 26-02-2006, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Nijpjes schreef op 26-02-2006 @ 16:41 :
Nee, ik bedoelde dat niemand zo dom is om zn gebruikersnaam én wachtwoord hetzelfde te hebben. Dán zou het makkelijk zijn om te hacken ja...
Ja ik weet dat je dat bedoelde.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 16:52
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Bossen schreef op 26-02-2006 @ 17:25 :
Ja ik weet dat je dat bedoelde.
Ok. Dus toen vroeg ik of er mensen zijn die dat doen (hun gebruikersnaam en wachtwoord hetzelfde), dat lijkt me onwaarschijnlijk, want dan is het dus makkelijk om te hacken...
Oud 26-02-2006, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Nijpjes schreef op 26-02-2006 @ 17:52 :
Ok. Dus toen vroeg ik of er mensen zijn die dat doen (hun gebruikersnaam en wachtwoord hetzelfde), dat lijkt me onwaarschijnlijk, want dan is het dus makkelijk om te hacken...
Maar dat is dus wel zo, want eenmaat van me heeft op die manier dus zo veel spellen al 'gejat'.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 16:56
Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Bossen schreef op 26-02-2006 @ 17:54 :
Maar dat is dus wel zo, want eenmaat van me heeft op die manier dus zo veel spellen al 'gejat'.
Maar hoe wist ie dan wie zn gebruikersnaam en wachtwoord hetzelfde hadden?
Oud 26-02-2006, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Nijpjes schreef op 26-02-2006 @ 17:56 :
Maar hoe wist ie dan wie zn gebruikersnaam en wachtwoord hetzelfde hadden?
Dat weet je neit, maar het komt wel vaak voor dus hij typt gewoon een half uur namen en wachtwoorden in en dan heeft hij in ieder geval ieder half uur iets.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 20:58
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 26-02-2006 @ 17:52 :
Je wil echt niet weten hoeveel volslagen idioten dit doen.

Verder lijkt het me inderdaad niet echt mogelijk. Net zo min als dat het onmogelijk is om met een cd key meerdere accounts aan te maken. Waarom zou je dat überhaupt willen?
Oud 27-02-2006, 08:55
robbzooi
robbzooi is offline
Zodat je 3 keer hetzelfde spel kan kopen om steam te sponsoren?
Oud 27-02-2006, 12:35
Verwijderd
Wat heeft het nou weer met de beveiliging van steam te maken dat mensen zo dom zijn om hun wachtwoord en gebruikersnaam hetzelfde te laten zijn.

En echt 'hacken' kun je dat niet noemen. Dat is gewoon kansloos overtypen omdat je te lui bent om naar de winkel te rennen en 30 euro neer te leggen.

Maaaaar verder met de TS, heb je de CDkey nog?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Shoarm schreef op 27-02-2006 @ 13:35 :
Wat heeft het nou weer met de beveiliging van steam te maken dat mensen zo dom zijn om hun wachtwoord en gebruikersnaam hetzelfde te laten zijn.

En echt 'hacken' kun je dat niet noemen. Dat is gewoon kansloos overtypen omdat je te lui bent om naar de winkel te rennen en 30 euro neer te leggen.

Maaaaar verder met de TS, heb je de CDkey nog?
Het zou toch beter beveiligd zijn als het niet kon?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 16:51
Verwijderd
Nee want het is ieders vrije keuze om te kiezen wat ze willen. Als zij het zo willen doen, eigen verantwoordelijkheid. Daar heeft Steam ook geen verantwoordelijkheid voor.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 16:57
Verwijderd
kijk anders eens hier:
http://support.steampowered.com/cgi-...i=&p_topview=1
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Shoarm schreef op 27-02-2006 @ 17:51 :
Nee want het is ieders vrije keuze om te kiezen wat ze willen. Als zij het zo willen doen, eigen verantwoordelijkheid. Daar heeft Steam ook geen verantwoordelijkheid voor.
Eigen verantwoordelijkheid, dat wel, maar er zouden minder accounts gestolen worden als dat niet zou kunnen. En dat is juist waarvoor het beveiligd word, en dus vind ik het nogal dom om die optie niet weg te halen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 20:20
robbzooi
robbzooi is offline
Misschien wil het steam personeel zelf wel een paar accounts hebben om te cheaten op cs... HET IS EEN COMPLOT!
Reageren

Regels voor berichten