Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
X- box 360 is en blijft de betere console tot dat sony gewoon rustig aan gaat doen en zichzelf richten op de gameplay.. |
![]() |
||
Citaat:
Dus is de PS3 duidelijk de betere kandidaat ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oo en heb je die nieuwe stick van ps3 gezien???.. ![]() schande.. ![]() Laatst gewijzigd op 15-03-2006 om 18:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En trouwens, ik vind die xbox360 controller te veel lijken op de xbox zelf, terwijl die ook beslist niet goed waren.
||
![]() |
Citaat:
lijkt wel n'boomerang/dildo... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Levenscyclus van een console is ongeveer 5 jaar. En na 3 a 4 jaar spelen ben je deze generatie weer zat en verlang je naar next gen.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
sterker nog, noem me 1 xbox-game die ik over tien jaar nog weleens wil spelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik kan er persoonlijk natuurlijk wel een paar noemen: Ninja Gaiden Panzer Dragoon Orta Phantom Dust Far Cry Instincts Marvel vs. Capcom 2(Toegegeven, niet echt een Xbox-game, maar hij is wel alleen uitgebracht op Xbox, als het gaat om home consoles van de huidige/vorige generatie) De rest van de spellen die de moeite waard zijn, zijn allemaal multi-platform. Dat neemt uiteraard niet weg dat het fantastische games zijn, die ik veel liever zou spelen dan Chrono Trigger en co. Denk Shenmue II, Resident Evil 4, Half-Life II(Ja, ook de Xbox-versie!), Soul Calibur II(beste versie op de Xbox, ondanks de aanwezigheid van Link in de Cube-versie) etc. Ik wil niet zeggen dat ze allemaal per definitie beter zijn dan eerder genoemde games, maar wel dat ze over dezelfde value beschikken. En dat het dus niet vanzelfsprekend is dat Chrono en Mana beter speelbaar zijn. Als er één kwestie 100%subjectief is, dan is het deze wel.
||
Citaat:
Niet o op ene 37cm beeldbuis spelen end an zeggen ''Wat enen lelijke graphics!'' de X360 ruled, puur omdat die Halo heeft ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik op mijn tv speel en daarna op mijn monitor is het verschil in kleur en scherpte ontzettend zichtbaar, de tv lijkt er maar grauw bij dan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind de 360 écht een wanproduct. DVD's afspelen gaat ronduit slécht. Té veel vastlopers. (Vriend van me had gisteren het spel Gun geruild voor een game van hem, vastloper bij het introscherm) En hij maakt een teringherrie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
xbox vragen justine1997 | 20 | 06-05-2011 18:40 | |
Games |
Algemeen X-box 360 topic Verwijderd | 100 | 27-07-2008 22:51 | |
Games |
Nintendo Wii IV Maxic | 500 | 18-04-2008 10:16 | |
Games |
PS3 - Next-gen gaming Th0m4s | 387 | 31-12-2006 20:50 | |
Games |
Xbox 360 (2) onthuld? Verwachtingen en mededelingen. Verwijderd | 99 | 11-11-2006 15:43 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Razendsnelle vooruitgang J-roenn | 64 | 11-10-2005 15:06 |