Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
sowieso, warmtewisselaars vreten nogal wat energie
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar je kunt misschien van de zool een soort pompje maken, dat iedere keer als je een stap zet, je energie maakt dmv een kleine dynamo onder in de schoen. Die energie gebruik je dan om een soort klein elektrisch deken dat binnen in de schoen zit warm te maken. En natuurlijk zou ik dit niet kopen, ik heb sokkken om m'n voeten warm te houden. En je zit hier niet op msn, dus typ maar normaal. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Schijnschoen De Mexicaanse ontwerper Alberto Villareal bedacht een lichtgevende schoen. "Dan weet je altijd waa je loopt," zegt hij. Ën anderen weten dat ook." Piëzeoelektrische sensoren nemen door de beweging van de schoen energie op en geven via lichtgevende polymeren licht af. De Bright Walk is volgens Villareal een lifestyle schoen. Wij zien dat er direct aan af, maar wie weet hoe de mode er voorstaat in 2035. ![]() Als het met licht kan, dan ook met warmte ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en dat had wat voor zin?? en blijf ff ontopic hea.. dankje.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nee, klopt. Alleen op tennis en daar had ik er eigenlijk nooit last van. Maar dan ren je misschien meer of zo? Ik had altijd vooral heel erg koude handen ![]()
|
Kijk maar eens op http://www.gerbing.nl/
Van dit merk hebben mijn ouders motorkleding/hanschoenen enz. Het werkt met een kleine accu (kan ook via de accu van je motor maar dat is hier niet van toepassing) en vanuit die accu lopen er draden door je kleding naar bijvoorbeeld je handschoenen of je laarzen. Het werkt perfect zelfs (bijna) heel politie utrecht gebruikt het! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar tog gwoon doen half msntaal en half Nederlands (rotvak trouwens ![]() doegies |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
What are you wearing today #2 kroot | 500 | 06-12-2011 17:02 | |
De Kantine |
‘Saaimbolen worden tot cymbalen in de ure des doods' #1227 Verwijderd | 500 | 29-11-2010 20:56 | |
Lifestyle |
schoenen saturday | 138 | 23-10-2005 01:20 | |
Lifestyle |
sokken in schoenen bruns005 | 58 | 17-06-2004 11:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
wintertenen rodina | 19 | 08-12-2003 17:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wintertenen heavinly | 3 | 07-01-2003 18:51 |