Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
De eerste is de versie waarmee het groot is geworden, dat is die van de eerste Half Life. Om die te kunnen spelen heb je de originele Half Life OF de originele 'retail' (winkel) versie van Counterstrike nodig. Ik heb Half Life zien liggen voor nog geen 10 euro bij Dynabyte dus dat zou niet zo'n probleem zijn Dan heb je nog Counterstrike: Source Dat is hetzelfde als de originele CS, maar dan met de engine (en dus de grafische voordelen) van Half Life 2. Om die te kunnen spelen heb je Half Life 2 nodig (voor dat HL2 uit was kon je het nog gratis spelen met een legale versie van Counterstrike: Condition Zero maar ik weet niet of dat nu nog kan sinds HL2 officieel uit is), de prijs van HL2 verschilt in de versie (Standard of Collectors edition) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
euh
als je HL hebt moet je gewoon steam+cs 1.6 downloaden (www.gamershell.com , dan ff zoeken op steam). obi wan heeft het volgens mij over 1.5 ofzow? iig gewoon steam installeren met cs 1.6, daarna kan je gewoon steam opstarten en een account aanmaken (daar heb je dus die CD-key voor nodig). en spelen maar
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
heb je nu half-life 1 of 2 gekocht?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Steam maakt er dan een aparte app voor bij Alleen bij HL2 en CS ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mjah, heb je opzich aardig je punt. Het 'voelt' beter aan, ziet d'r mooier uit maar verder eigenlijk niet overdreven veel veranderd..physics zouden wel meer gebruikt mogen worden ![]() Laatst gewijzigd op 23-11-2004 om 12:58. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelf vind ik CS ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De kleinere clans blijven het orgineel spelen. Ik blijf het orgineel spelen. Source is leuk, maar veel te anders dan het orgineel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik snap niet wat iedereen zo hip vind aan source. Het ziet er wel mooier uit, maar hoe fucked speelt het ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
download steam van www.steampowered.com
als je steam installeert moet je gewoon op counterstrike drukken en launch game, dan kan je spelen, nadat ie is geinstalleerd, je moet dan gewoon ff die code invoeren. bij mij staat dat purchase alleen maar bij HL2 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Portable Counter-Strike: Source Download & Run Information happygirls8 | 3 | 27-09-2008 18:17 | |
Games |
Counter-strike beertje007 | 93 | 26-02-2004 22:58 | |
Games |
Counter-Strike n00b vraagt om raad... RD | 3 | 26-01-2004 18:03 | |
Games |
Counter-Strike 1.6!! dingokoning | 48 | 03-10-2003 14:15 | |
Games |
w00t: Counter-Strike 2 in de maak Phreak | 27 | 07-12-2002 21:54 | |
Games |
Counter-strike 1.4 beta tester Verwijderd | 9 | 20-03-2002 18:26 |