![]() |
|
Dit las ik net op gamers.nl :
Elke succesvolle game krijgt tegenwoordig een vervolg. En wat is een van de meest succesvolle games van het moment? juist, Counter-Strike. Niet verwonderlijk dat men bezig is met Counter-Strike 2. Valve zou samen met Rogue het vervolg maken van de meest gespeelde Mod allertijden. Dit keer zou er ook een single player campaign aanwezig zijn. My anonymous sources send along word that Rogue is working with Valve Software on Counter-Strike 2 which will include both a single player campaign as well as the world famous multiplayer we all know and love. Het bericht heeft een hoog Telegraafgehalte. Er staat ook bij dat het nieuwtje pas serieus genomen kan worden als het bevestigd wordt door de officiele bronnen Ik vind het heel Cool ik was al verslaafd aan Counter-Strike en nu brengen ze deel 2. Wie heeft trouwens nog net ( smorgens ) op Ned.1 ( of 2 ) previews gezien van Counter-Strike 2. Clan vs Clan. Maar nu wil ik graag jullie reacties horen van dit Meest gespeelde game aller tijden. - Courage ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Heb het ook gezien op ned.1 vanochtend, zo'n jongen die zijn school opgaf voor CS en later er toch maar weer op ging... dat het kinderen tot moorden aan zou zetten.
Counterstrike r0x en Counterstrike 2 zal ook wel vet zijn als ze het maar niet verneuken door onrealistische dingen toe te voegen zoals een supersonische laser pief geweer... |
![]() |
||
Citaat:
Post andere keer a.u.b. wat nuttigs. - Courage
||
Citaat:
Die dude zei zelf daarna dat die skin die hij liet zien van CS2 is. Of dat dan ook van CS:CZ is maakt me niet uit.. hij zei gewoon CS2 ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat het iedereen gaat tegenvallen. Men zit al te piepen als er van een spel een nieuwe beta uitkomt waar vanalles aan veranderd is, dit zal bij een CS2 nog erger zijn, voorspel ik. Het zal niet meer hetzelfde (voor jullie) oude vertrouwde CS zijn, en mensen diggen dat niet.
Ik speel overigens geen CS.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
't Is Condition Zero idd.. de official-website..
|
Laat ze idd eerst die engine maar eens updaten.
De Half Life engine is best cool hoor, en daar kan je best veel mee doen, maar onderhand toch écht verouderd. Daar ga je geen mods meer voor schrijven, dat heeft echt geen zin meer. Laat ze zelf een nieuwe engine schrijven, er een compleet spel van maken ipv een mod en 'm dan verkopen. Werkt veel effectiever, en dan is 't straks nog leuk ook met een beetje fatsoenlijke graphics. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De HL engine is op z'n beurt gebaseerd op de Quake II engine; een vervolg zal hoogstwaarschijnlijk zijn gebaseerd op de engine van Q3A zoniet Doom3. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Of mínimaal die van UT1... die is al een stuk beter dan die van HL imo.
||
Citaat:
![]() - Courage
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kom nu is met wat recentere nieuws. Kijk gewoon op de frontpage en je ziet dit: http://www.gamer.nl/nieuws/15644 Cs2 zal dus wel weer vertraging oplopen. Ben benieuwd wanneer ze heb dan willen releasen, 2004 ofzo.. :/ |
![]() |
||
Citaat:
![]() - Courage
|
![]() |
|
|