Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2006, 17:50
Hartje
Hartje is offline
Ik vraag mij de laatste tijd af of ik meer voel voor een goede vriend van me. Aan de ene kant heb ik het gevoel dat hij de laatste tijd ook anders met mij omgaat zegmaar, maar aan de andere kant weet ik dit ook niet zeker. Ik ben namelijk niet zo goed in dat aanvoelen zegmaar. Maar stel dat ik hem nou wel leuk vind dan weet ik niet of het verstandig is hem dit te vertellen. Of hoe ik hier het beste achter kan komen eigenlijk.

Mensen die hier ervaring mee hebben? Mensen met tips?
graag
Oud 05-03-2006, 18:23
__
__ is offline
time will tell ZEGMAAR
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 18:25
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Geen ervaring mee...
tja ik zou het ook even afwachten ls je nog niets zeker weet en gewoon zoals altijd doen tegen je beste vriend....
Oud 05-03-2006, 18:26
Tsu
Tsu is offline
Nou ja, een vriend van mij is ook verliefd op me geweest. Die ken ik al heel erg lang en we zijn best goed bevriend nog. Hij heeft het gewoon aan me verteld, omdat hij het niet meer voor zich kon houden. Ik vond het wel lief toen hij het ging vertellen, ghehe, maar ja ik heb meteen duidelijk gemaakt dat ik niets voor hem voelde. Toen hebben we een tijdje wat minder contact gehad (dat hadden we niet eens zo afgesproken, maar dat ging gewoon natuurlijk zo), maar daarna is het weer goedgekomen en konden we gewoon weer als vrienden met elkaar omgaan.

Dus je kan het hem best vertellen vind ik. Alleen weet ik niet hoe hij zou reageren op zoiets, jij kent hem het beste dus daar moet je dan even over nadenken denk ik

Succes!
Oud 05-03-2006, 21:49
Verwijderd
Zo zijn mijn exvriend en ik begonnen. Eerst als vrienden, maar toen werden we verliefd. Hij heeft tegen mij gezegd, hij had raad gevraagd aan een vriendin en die zei dat hij het het beste kon vertellen, dat ik er in welke situatie ook mee om kon gaan. Maargoed, hij was ook echt verliefd op mij. En jij vindt hem zo te horen alleen maar leuk. Ach, doe wat jij het beste vindt. Als jij denkt dat je er goed aan doet het hem te vertellen moet je dat doen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 21:52
Verwijderd
Zo lang je niet echt verliefd bent maar 'm gewoon aantrekkelijk vindt, zou ik er niet te veel over zeggen, het kan zo in een paar weken weer over zijn . Als je wel verliefd bent, ehm, nou, toen ik verliefd was op mijn vriend terwijl we vrienden waren heb ik dat niet meteen zo tegen hem gezegd maar vooral heel veel tijd met hem doorgebracht waarbij ik langzaamaan 'kleffer' ging doen, totdat we uiteindelijk zoenden. Maar dat ging vanzelf. Ik weet niet of 't ook werkt als je 't bewust doet
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 21:58
zeep007
zeep007 is offline
ja ervaring mee. ik zoende hem gewoon. wonen nu 1,5 jaar samen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 07:08
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ervaring mee ja. Als je hem gewoon leuk vind kan je het hem beter niet vertellen.. Ik kan zoveel jongens gewoon 'leuk' vinden, maar toen ik het ooit aan één van m'n beste vrienden vertelde zocht hij er gelijk heel veel meer achter en dat terwijl ik zelf nog niet eens achter mijn daadwerkelijke gevoelens was (geen gevoelens ). Gevolg waren de gevolgen voor onze vriendschap, tijdelijk dan... Ik hield afstand, want hij bleek mij wel écht leuk te vinden en ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan. Anyway, we hebben het even wat rustiger aangedaan en aardig veel gepraat om duidelijkheid te scheppen. Tsja, toen ging het wel weer.

Ben je écht verliefd, dan zou ik het hem wel vertellen. Geen ervaring mee overigens...
Oud 06-03-2006, 15:42
Hartje
Hartje is offline
Citaat:
Sarah schreef op 05-03-2006 @ 22:52 :
Zo lang je niet echt verliefd bent maar 'm gewoon aantrekkelijk vindt, zou ik er niet te veel over zeggen, het kan zo in een paar weken weer over zijn .
het zit namelijk zo; een tijdje terug (2 maand ofzo?) had ik hetzelfde gevoel. maar toen dacht ik dus dat het wel over zou gaan en probeerde me ergens anders op te concentreren. maar nu komt het dus steeds terug..
Oud 06-03-2006, 19:35
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 05-03-2006 @ 22:58 :
ja ervaring mee. ik zoende hem gewoon. wonen nu 1,5 jaar samen.
same here!
Oud 11-03-2006, 00:48
blupp
blupp is offline
Ik heb bijna hetzelfde maar dan met een meid dus
Bij mij duurt het alleen al anderhalf jaar, leerde haar begin vorig schooljaar kennen en sindsdien ging het zo dat ik steeds half dacht haar leuk te vinden en dat werd steeds erger en dan weer minder, en dat is na 1.5 jaar nog zo. Ben alleen als de dood om het te vertellen omdat we best goeie vrienden zijn, dat wil ik niet verpesten omdat ik niet echt de indruk krijg dat ze mij leuk vindt
Als ik jou was zou ik rustig de tijd nemen, kijken of het dan wat duidelijker wordt, hoe hij over jou denkt en wat hij voelt en wat jij voor hem voelt.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 10:57
Nienna*
Nienna* is offline
Mijn vriend en ik waren eerst beste vrienden.
Het ging uit met mijn ex en hij was er om mij te troosten. Zo kwam het knuffelen, zo kwam het kussen en uiteindelijk zoende ik hem. Dus misschien moet je gewoon wat vaker dingen met hem ondernemen, wat vaker knuffelen. Dan gaat het waarschijnlijk vanzelf, als hij ook iets in jou ziet.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 18:32
Verwijderd
Mijn vriend en ik waren eerst ook gewoon vrienden. Het viel ons wel op dat mensen op een gegeven moment wel erg veel gingen vragen of we wat hadden samen, waarna we er een paar weken later achter kwamen dat we elkaar eigenlijk leuker vonden dan "alleen maar" vrienden.
Maar ik heb er niet echt problemen mee gehad, het ging gewoon vanzelf. Nou had ik ook niet dat ik van tevoren al het idee had dat ik hem op die manier leuk vond, het is gewoon zo gegroeid
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten