Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2003, 21:25
ironflower
ironflower is offline
Het is nu 2 maanden uit met mijn vriend, we hebben een relatie van 3 jaar gehad, en het was echt een super leuke en mooie relatie. Het was ook heel erg moeilijk om het uit te maken, en daar hebben we ook een beetje om heen gedraaid. Uit eindelijk hebben we dan toch echt besloten om het uit te maken.

De afgelopen 2 maanden zijn echt heel erg raar geweest. De eerste maand zijn we nog heel veel met elkaar opgetrokken, omdat je een relatie van 3 jaar niet zomaar even weg doen....we moesten alsware echt even afkicken van elkaar....dus we hebben ng veel gebeld, gekust af en toe en gekroeld...

Na een maand ben ik erachter gekomen dat hij sinds het uit was al helemaal verliefd was op iemand anders. Hij zei dat dit niet de rede was dat het uit is gegaan...en dat geloof ik ook wel, maar je denkt er natuurlijk wel aan.
Hij heeft me echt heel veel pijn gedaan door zoiets belangrijks achter te houden, zeker omdat we in die maand nog zo close met elkaar waren....we zijn ook verder gegaan dan zoenen (ik wist toen nog niet van die verliefdheid...) En voelde me achteraf dan ook flink gebruikt...

Maar nu de afgelopen maand, toen we allebei van zijn verliefdheid afwisten, en hij ook naar haar thuis toe ging en op school met haar zoende enzo...hebben we steeds weer momenten samen gehad die eigenlijk veel te leuk waren...

Spannende gesprekken op msn...telefoon gesprekken etc...en die zijn soms ook uitgelopen op meer dan alleen een gesprek..
En ik wist dat hij verliefd was op iemand anders...maar dan voelt dat op dat moment zo leuk en vertrouwd en alles...en dan voelt het weer net zoals vroeger...

Maar steeds zeiden we tegen elkaar...dit kan niet meer...ook tegen over dat meisje wat hij leuk vond (want zei wist er niets van) We moeten gewoon echt vrienden worden...

Nu weet het meisje er van....van bepaalde dingen, en had mijn ex zaterdag beloofd om het echt niet meer te doen. Hij heeft mij toen ook opgebeld en best bot en cool gezegd dat ikm niet speciaal voor hem was...niet belleb..niet kroelen etc..

Maar die zaterdagnacht beleven we bij vrienden slapen..en is het toch weer gebeurd...meer dan ´gewone´ vrienden doen...

We willen zo graag gewoon vrienden van elkaar worden...
Maar eerst werd het steeds te leuk...en nu is het steeds stom...
hebben we een gezellig gesprek..dan eindigd het met stomme opmerkingen..waardoor we elkaae eigenlijk alleen maar pijn mee doen...

het meisje waar hij verliefd op is, weet van zaterdagnacht en ze hebben toen ook ruzie gehad (het is wel meer dan verliefdheid...het is een relatie alleen dan zonder hetr woord relatie...wat ik soweiso al stom vind...we hebben 984 dagen gehad en tis net 2 maanden uit...)

maar we zitten in de zelfde vriendengroep...zelfde alles enzo..

en in die 3 jaar dat we bij elkaar waren is hij ook gewoon mijn allerbeste vriend geworden,...ik kan echt alles aan hem vertellen..

maar ik wordt er nu echt ziek van hoe het nu gaat....
we kunnen nu echt niet normaal met elkaar om gaan...

zo dat moest er even uit...

maar ik weet niet goed wat ik nu moet doen???
heb maar echt even negeren?? en niet kletsen en alles??
of al wel gewoon gezellig kletsen, terwijl dat voor mij best soms gevoel naar boven brengt....
Oud 25-12-2003, 21:34
Tiño
Tiño is offline
ja, das echt kut allemaal, ik snap het helemaal, heb nu ongeveer hetzelfde.
Ik denk dat het beter is om elkaar even te vergeten hoe moeilijk dat ook is, want nu zijn er wederzijdse verwachtingen waar geen van beide echt iets mee kan ,lijkt me, dus ja ,het schiet toch niet op.
Probeer elkaar even los te laten ,en dan later kunnen jullie weer gewoon vrienden worden...
Oud 25-12-2003, 21:37
ironflower
ironflower is offline
ja, maar dat is echt zo moeilijk...

van zijn kant mss iets minder, omdat hij al zo snel verliefd is geworden, en wat ik nu mis zeg maar...dat vindt hij nu bij haar...

en hij zegt ook wel dat hij mij soms mist enzo...gewoon dat vertrouwde gevoel....

maar ik wordt er een beetje gek van....want steeds zegt hij....ne het gebeurd niet meer dat we iets meer gaan doen...en dan gebeurd het toch (vanuit hem)

en dat smst hij vanmiddag....nee, ik laat je niet vallen, we zijn vrienden.Maar ik heb niet meer de behoefte om je elke dag te kletsen en ook niet om je te kroelen....

terwijl we dan 3 dagen geleden nog helemaal zo samen waren enzo....das echt verwarrend...

ookal ben ik niet verliefd meer op hem...tis wel heel erg verwarrend
Oud 25-12-2003, 21:59
Tiño
Tiño is offline
ja dat heeft mijn ,nu nog vriendin, ook, maarja ik hou echt van dr, maar gewoon elke dag weer t zelfde is zo stressend voor me, en ja k kan dr gewoon langzaam aan niet meer zo goed tegen geloof ik, dus ik snap je ex heel goed.Maar jou ook, want jij houdt of hield ook van hem, ja t leven is ingewikkeld...
Oud 26-12-2003, 19:37
Margriet
Margriet is offline
Ik kan me heel erg goed voorstellen dat het lastig is voor je!!!
Maar ik denk toch dat het het beste is elkaar even te 'negeren'.
Als je elkaar ziet, kunnen jullie gewoon met elkaar omgaan, maar zorg gewoon even dat de verleiding er niet meer kan komen. Spreek dus niet af op jullie kamer, of om echt hele leuke dingen alleen maar met z'n tweeën te gaan doen, maar doe dat met vrienden erbij.
Over een tijdje zijn jullie allebei helemaal uit elkaar als stelletje en kun je als échte vrienden gewoon doorgaan..
Sterkte ermee!!

Liefs,
Margriet
Oud 27-12-2003, 11:12
ironflower
ironflower is offline
de laatste dagen hebben we bijna geen contact meer...
en dat is wel heel moeilijk...maar ben boos op hem....

hij had tegen het meisje waar hij nu helemaal smoor op is..gezegd dat het niets voorstelde met mij...

dus ik hem een pissig smsje gestuurd, want hij was juist degene die begonnen was....

en stuurde hij iets terug met daarin dat het anders was, en dat het nooit had moeten gebeuren etc etc....

maar dat het anders was...dat zal ook idd wel...maar ik vind het nou weer zo stom, dat hij de eerste 2 dagen net doet alsof hij het leuk vond enzo..net als de keren daarvoor...

en toen kwam dat meisje alles te weten, en hadden ze een beetje ruzie...en toen opeens, was het anders en niet leuk enso

en dat snap ik wel...dat hij nu opeens zo doet...maar je voelt je wel echt gebruikt....en dat doet gewoon echt pijn!

maar nu heb ik dus even niet de behoeft om vrienden met hem te zijn...dus das wel makkelijk..om elkaar even te negeren enzo.
Oud 27-12-2003, 16:34
antigone
antigone is offline
wat is dan precies de reden dat het uit is gegaan, als het niet zijn verliefdheid is ? ik bedoel, jullie konden daarna nog steeds goed met elkaar omgaan, toch ?
Oud 27-12-2003, 16:37
Margriet
Margriet is offline
Sorry, maar wat een lul!! Hij gebruikt jou en als het hem even niet uitkomt, moet je ineens oprotten en bedoelde hij het niet zo...

Liefs,
Margriet
Oud 27-12-2003, 16:37
ironflower
ironflower is offline
we begonnen steeds meer aan kleine dingetjes te irriteren
en dat was al een tijdje zo bezig..

als we bij elkaar waren was het echt super gezellig en melig enzo
maar als we dan aan de telefoon waren, of op msn, dan was het al heel snel dat bepaalde dingen verkeerd werder begrepen enzo, en kregen we stomme dingen over de meeste onbenullige dingen..

in de eerste maand hebben we ook wel eens tegen elkaar gezegd....we kunnen gewoon weer langzaam proberen met elkaar af te spreken om te kijken of het iets wordt...en dan zei hij ook steeds ja, idd...we zien wel hoe het loopt..

en ik denk eerlijk dat als dat meisje er niet was geweest, dat we dan alwel weer iets hadden
Oud 27-12-2003, 16:39
ironflower
ironflower is offline
Citaat:
Margriet schreef op 27-12-2003 @ 17:37:
Sorry, maar wat een lul!! Hij gebruikt jou en als het hem even niet uitkomt, moet je ineens oprotten en bedoelde hij het niet zo...

Liefs,
Margriet
ja...als het hem uitkomt was ik even goed voor de seks (welke hij nog niet echt kon hebben met dat meisje...)
en als het uit kom, is hij er als vriend voor me..

vanmiddag was hij op msn...begint hij zo...

-- piefie
-- ik wil niet ruzie met je
-- ik liep van dag te winkelen en toen moest ik denk dat wij altijd samen liepen en toen besefte ik me hoe erg ik vriendjes met je wil zijn...

ik heb niet aardig gedaan op msn....al wou ik het diep van binnen wel...
Oud 27-12-2003, 16:52
noukiester
noukiester is offline
Hey, dat van die middenweg komt me echt bekend voor.
Bij mij is het nu bijna een maand uit na een relatie van 3 jaar. Wij woonden echter al een paar maanden samen.
Het ging bij ons ook echt niet meer, de verliefdheid was van beide kanten weg. (dacht ik)
Maar nadat het uit ging ben ik hem heel erg gaan missen en nu blijkt dat ik hem toch nog wel heel erg leuk vind. Hij wil mij alleen niet terug.
Wij gaan ook nog steeds heel veel met elkaar om, en dat gaat af en toe ook nogal ver... Maar hij gaat ondertussen ook om met een ander meisje. Hij wil hier geen relatie mee, hij zegt dat het gewoon afleiding is. (ik geloof hem daarin ook) Maar ondertussen wil hij wel gewoon met mij knuffelen en praten en vanalles en nogwat. Dat is echt heel verwarrend en van de ene kant zou ik hem het liefst een hele tijd negeren, maar ik ben daar gewoon te zwak voor...Het is idd als een verslaving en ik raak maar niet afgekickt. Ik ben bang dat als ik hem loslaat dat ik hem dan helemaal nooit meer terugkrijg (als vriend of als een vriend).

Goh, ik begrijp echt helemaal hoe je je voelt. Ook al is de situatie wel net iets anders...

Als je erover wil praten moet je me maar ff pm´en!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 17:00
ironflower
ironflower is offline
het is bij mij niet echt dat ik hem echt terug wil, want ik weet dat dat er niet meer inzit (zeker voorlopig niet)
maar zeker op die moment dat het dan zo leuk was, dan wil je het toch wel..omdat het zo vetrouwd voelt enzo...en dan heb je zoiets van,....waarom is het eigenlijk uitgegaan (je weet het wel...maar op die momenten....)

maar vervelend dat jullie net samen woonden! dat lijkt me helemaal rot!

maar ik zit nog niet lang op het forum...dus ik weet niet echt hoe dat pm-en werkt....anders moet jij het maar bij mij doen...als dat kan...
Reageren

Regels voor berichten