Advertentie | |
|
![]() |
|
Hey, dat van die middenweg komt me echt bekend voor.
Bij mij is het nu bijna een maand uit na een relatie van 3 jaar. Wij woonden echter al een paar maanden samen. Het ging bij ons ook echt niet meer, de verliefdheid was van beide kanten weg. (dacht ik) Maar nadat het uit ging ben ik hem heel erg gaan missen en nu blijkt dat ik hem toch nog wel heel erg leuk vind. Hij wil mij alleen niet terug. Wij gaan ook nog steeds heel veel met elkaar om, en dat gaat af en toe ook nogal ver... Maar hij gaat ondertussen ook om met een ander meisje. Hij wil hier geen relatie mee, hij zegt dat het gewoon afleiding is. (ik geloof hem daarin ook) Maar ondertussen wil hij wel gewoon met mij knuffelen en praten en vanalles en nogwat. Dat is echt heel verwarrend en van de ene kant zou ik hem het liefst een hele tijd negeren, maar ik ben daar gewoon te zwak voor...Het is idd als een verslaving en ik raak maar niet afgekickt. Ik ben bang dat als ik hem loslaat dat ik hem dan helemaal nooit meer terugkrijg (als vriend of als een vriend). Goh, ik begrijp echt helemaal hoe je je voelt. Ook al is de situatie wel net iets anders... Als je erover wil praten moet je me maar ff pm´en! |
![]() |
|
![]() |
het is bij mij niet echt dat ik hem echt terug wil, want ik weet dat dat er niet meer inzit (zeker voorlopig niet)
maar zeker op die moment dat het dan zo leuk was, dan wil je het toch wel..omdat het zo vetrouwd voelt enzo...en dan heb je zoiets van,....waarom is het eigenlijk uitgegaan (je weet het wel...maar op die momenten....) maar vervelend dat jullie net samen woonden! dat lijkt me helemaal rot! maar ik zit nog niet lang op het forum...dus ik weet niet echt hoe dat pm-en werkt....anders moet jij het maar bij mij doen...als dat kan...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Boeddhisme ninie | 160 | 27-05-2007 19:25 | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Lifestyle |