![]() |
||
Citaat:
Ik heb wel de nodige zorgen aan mijn hoofd, zoals met mijn oom en ik denk dat dat ook wel parten speelt. Ik ben ook al een paar dagen thuis geweest de afgelopen twee weken, omdat ik me gewoon niet lekker voel enzo, maar mam zegt dat dat er niet voor zorgt dat het beter gaat met mijn oom enzo. Maar als je ziek bent helpt naar school gaan ook niet. En thuisblijven is zeker met alle herhalingsstof voor de proefwerkweek ook niet goed. Misschien moet ik inderdaad eens bij de huisarts langsgaan. Mijn ouders zullen dan wel zeggen dat dat onzin is, maar zij weten niet hoe ik mij voel. Ik merk ook dat ik heel weinig motivatie heb voor dingen die ik normaal heel leuk vind, op het computeren na dan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar nu zijn het examens en dat is vreselijk vervelend, mijn buik zit heel de tijd te grollen en ik ben heel de tijd mijn neus aan het snuiten en iedereen staart me dan zo verschrikkelijk aan. ![]() Ik heb barstende hoofdpijn en ik probeer dus die examens zo goed mogelijk te doen... Bah ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
In de war na uitgaan Donline | 22 | 11-05-2011 22:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Star Wars: Boba Fett. Eye of Sauron | 6 | 22-05-2005 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Van de vlam en de regen. Verwijderd | 9 | 10-07-2004 11:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] De wereld voorbij Vogelvrij | 9 | 14-04-2004 17:57 | |
Verhalen & Gedichten |
De ideale dochter Vlooienband | 12 | 28-07-2003 12:08 |