![]() |
||
Citaat:
heb foto s laten maken en echo-scan...tig keren antibiotica geslikt en het wilt maar telkens terug komen...daarom vraag ik of andere meiden er misschien ook ervaring mee hebben om het zo maar te zeggen en me kunnen zeggen wat ik het beste kan doen. ik drink wel gewoon en doe nix anders dan een ander denk ik zo.
||
Citaat:
- altijd plassen na de sex - drink cranberrysap, dit bevat veel vitamine C en is erg zuur, dit vermindert de bacterieen - ga regelmatig plassen, hou het niet te lang op (dan gaan bacterieen broeien) - als je antibiotica krijgt, maak de strip dan altijd af en slik het keurig op tijd ![]() - veeg je billen van voor naar achter af: klinkt stom, maar de meeste blaasontstekingen worden veroorzaakt door bacterieen uit je ontlasting Misschien deed je sommige dingen al hoor, maar zo heb je het op een rijtje ![]()
||
Citaat:
1...doe ik, zodra ik moet plassen 2...ik drink opzich wel andere sappen, heb toevallig nu cranberry in huis maar niet altijd 3...niet te lang ophouwe...mmm...soms doe ik dat wel eens 4...antibiotica maak ik altijd af 5...dat doe ik ook altijd
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je moet wanneer je seks hebt gehad meteen naar de wc gaan. Dus niet wanneer je moet plassen. Ik drink van te voren altijd goed en dan kan ik dus bijna altijd wel naar het toilet na de seks. (echt relax is het niet maar oke). Ook de dag na de seks zorg ik dat ik extra goed drink. En je drinkt veel maar wat is echt veel? Ik bedoel als ik jou was zou ik s avonds echt een hele pot thee drinken. Veel water blijven drinken maar idd ook vruchtensappen. Daarnaast slik ik vaak preventief cranberry tabletten (te koop bij drogist bijvoorbeeld de kruidvat). Dat is wel handig hoef je niet dat smerige sap te drinken. Dit kan je natuurlijk gewoon standaard blijven slikken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heel leuk is het allemaal niet, maar wel leuker dan telkens een blaasontsteking. Bij mij helpt 't allemaal wonderbaarlijk. |
![]() |
||
Citaat:
Je kunt het beste voordat je gaat vrijen 2 glazen water leeg drinken. Of een uur eerder ofzo. De cranberry die je in huis hebt, daar zit waarschijnlijk suiker in. Dat is geen goede cranberry, want het gaat juist om het zure. Maar je kunt beter, zoals eerder gezegd, cranberrytabletten slikken. Eerst iets meer dan de aanbevolen hoeveelheid, later evenveel als de aanbevolen hoeveelheid. En veel water drinken (2 - 3 liter) is echt belangrijk! Vruchtensappen zijn veel minder goed dan water. Kruidenthee is ook goed, gewone thee zou ik niet liters van drinken. Gewoon veel kruidenthee kopen (in de tuinen heb je volgens mij ook speciale thee, geen id of die lekker is), dat is nog wel lekker, vind ik dan. Sterkte ermee!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() dat zei de uroloog toen tegen me...je moet juist rustig plasse
||
Verwijderd
|
Citaat:
En druk zetten is ook niet echt goed, je moet eigenlijk gewoon rustig plassen. |
![]() |
||
Citaat:
Bij mij kwam eruit dat ik er 3 heb en daardoor verstoppingen ontstaan. Dat krijg je als je ouder wordt. Koop mictasol dat zijn pilletjes ( uit belgie) die bij lichte pijn je urinewegen schonen, het is geen antibiotica. Dit helpt tegen voorkoming van het doorzetten van een blaasontsteking. En neem verder alle voorzoorgsmaatregelen die je vast allemaal al 100 keer gehoord hebt ![]() Succes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
klemmen op je nieren??? ![]() het klinkt iig...uhm...eng...en wat is contrastvloeistof dan??
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking.. Anoniem-mens | 15 | 29-07-2010 12:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking ThunderShock | 7 | 12-07-2010 22:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking Fosca | 4 | 28-02-2008 12:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
blaasontsteking ~*kar*~ | 37 | 24-01-2007 17:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
van blaasontsteking naar chronische blaasontsteking? Verwijderd | 15 | 05-12-2006 13:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking? Konijn | 5 | 14-04-2004 18:23 |