Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2001, 19:24
Verwijderd
Ik ben wel benieuwd wat jullie nu eigenlijk van de roker vinden? Ik vind het wel een komisch mannetje en die programma's van hem zijn ook wel aardig om te zien. Alleen om nou te zeggen dat ie verstand van voetbal heeft...
Advertentie
Oud 28-12-2001, 19:38
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Supermach schreef:
Ik ben wel benieuwd wat jullie nu eigenlijk van de roker vinden? Ik vind het wel een komisch mannetje en die programma's van hem zijn ook wel aardig om te zien. Alleen om nou te zeggen dat ie verstand van voetbal heeft...
Dat heeft ie wel, alleen op een vervelende betweterige, eigenwijze manier.
Hij verkoopt zichzelf goed vind ik.
Ik kan wel om hem lachen, en jij snapt ook wel dattie er alleen zit om zijn blad te verkopen.

Oud 29-12-2001, 16:23
WMAS
WMAS is offline
Ik mag Johan Derksen wel. Hij zegt af en toe wel rake dingen over voetbal. Al spreekt hij zichzelf af en toe weleens tegen.
Oud 29-12-2001, 16:27
Verwijderd
AFSCHUWELIJK ik haat die man met z'n stinksigaren en z'n snorretje..

hij verteld zo SAAI, zulke slechte grappen, ben het nooit met 'm eens, etc..

Nee ik haat Johan Derksen!
Oud 29-12-2001, 19:55
Lunatix
Lunatix is offline
Citaat:
Arnhem Fanatic schreef:

Wie is dat?
Oud 29-12-2001, 21:02
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
Dat heeft ie wel, alleen op een vervelende betweterige, eigenwijze manier.
Hij verkoopt zichzelf goed vind ik.
Ik kan wel om hem lachen, en jij snapt ook wel dattie er alleen zit om zijn blad te verkopen.

ja, tis dat ie een directeur is van een voetbalblad anders zou helemaal niemand hem serieus nemen met zijn opvattingen, t zal mij ook niks verbazen als het Engels voetbal en Sunday United worden gesponsord door de VI tis idd wel irri dat met dat sigaren roken de hele tijd, je kan toch wel ff 1 of 2 uurtjes waarin het programma word opgenomen zonder die gevallen, er zijn genoeg andere rokende presentatoren/trices e.d op de TV die dat kunnen

[Dit bericht is aangepast door Bird Of Prey (29-12-2001).]
Oud 29-12-2001, 22:08
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline
Ik erger me ook wel eens aan die man ja, maar je kunt zeggen wat je wil, hij is wel hoofdredacteur van een uitstekend tijdschrift. En hij heeft laatst ook een prijs daarvoor gekregen geloof ik.

Maar ben het vaak niet met hem eens in zijn columns. Hij gebruikt ook vaak van die moeilijke woorden, die gewoon niet in het woordenboek staan... mijn moeder had het een keer opgezocht voor de grap, weet niet meer welk woord het was. Net doen alsof je intelligent bent, zoals die ook iedereen "pedant" vindt, bla bla. Ook vind ik het wel makkelijk om alles en iedereen af te kraken zoals die vaak doet.
Oud 30-12-2001, 01:00
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
Ar-Tuur schreef:
Ik erger me ook wel eens aan die man ja, maar je kunt zeggen wat je wil, hij is wel hoofdredacteur van een uitstekend tijdschrift. En hij heeft laatst ook een prijs daarvoor gekregen geloof ik.

Maar ben het vaak niet met hem eens in zijn columns. Hij gebruikt ook vaak van die moeilijke woorden, die gewoon niet in het woordenboek staan... mijn moeder had het een keer opgezocht voor de grap, weet niet meer welk woord het was. Net doen alsof je intelligent bent, zoals die ook iedereen "pedant" vindt, bla bla. Ook vind ik het wel makkelijk om alles en iedereen af te kraken zoals die vaak doet.

tja, laat hem maar weer ns 90 minuten buffelen op de groene hemel, met al die sigaren die hij gepaft heeft ligt hij geloof ik binnen 15 minuten met een hartaanval aan t infuus
Oud 20-03-2006, 13:48
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
Geniaal interview met Johan Derksen:

Citaat:
Van S: “Goedemiddag: John van Schagen.”

D: “Hallo (handen worden geschud)... Nou, je treft het niet want ik heb een enórm slecht humeur.”

Van S: “Ai, dat is niet zo mooi.”

D: “Ik ben helemáál niet lekker. Maar kom, ga zitten. Wat is precies de bedoeling?”

Van S: “Ja, ik zal het even in vogelvlucht uitleggen. We willen graag een leuk verhaal met u. Zoals ik al mailde, doen we dat aan de hand van een rij stellingen en een paar vragen. Wilt u overigens graag met u aangesproken worden of vindt u je prettiger?“

D.: “Nou, doe maar gewoon je hoor.”

Van S.: “Oké, doen we dat. Ik neem aan dat je het verhaal voor publicatie nog even wilt lezen?”

D.: “Ja, dat lijkt me wel handig gelet op eventuele feitelijke onjuistheden.”

Van S.: “Prima, laten we maar beginnen dan. Stelling nummer 1: Johan Derksen is een standvastig man. Voor hem geldt dan ook: ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg.”

D.: “Nou, maar zo zit ik helemaal niet in elkaar jongen, ik ben gewoon Johan Derksen. Met dit soort onzin moet je bij mij nooit aankomen, dat is aan mij niet besteed namelijk. Gewoon zinnige vragen en dan krijg je wereldantwoorden. En geen prietpraat.”

Van S.: “Oké, iets helemaal anders dan. Het hele voetbalwereldje, heb je er nog steeds een beetje zin in? In je columns en op tv laat je nog wel eens doorschemeren dat al die randtoestanden je plezier aan het wegnemen zijn.”

D.: “Ik heb er nog steeds plezier in ja ... maar wacht eens. Dit wordt helemaal niks, dit verhaal. Dat toontje enzo, ik vind het helemaal niks. Een popiejopie-geprietpraat. Heb je er nog een beetje zin in enzo.”

Van S.: “Maar dat is toch een heel normale vraag?”

D.: “Nee, nee. Laten we er maar mee stoppen. Je hebt je helemaal niet voorbereid en komt zomaar een beetje babbelen en ik hou niet van babbelen.”

Van S.: “Tja...dat is toch wel heel jammer. Maar goed, als je er echt zo over denkt, dan moeten we er inderdaad maar mee stoppen.”

D.: “Lijkt me het beste. Dit is niks voor mij.”

Van S.: “Nee?”

D.: “Nee, echt niet. Ik neem mijn vak nog wel serieus namelijk en dan ga ik niet dit soort gesprekken aan....’heb je er nog zin in?’.”

Van S.: “Maar is dat zo’n hele rare vraag dan?”

D.: “Ach...”

Van S.: “Dit was wel zo’n beetje het kortste interview dat ik ooit gehouden heb. Heb je dit wel vaker eigenlijk?”

D.: “Tja, misschien dat ze dit bij dat flutblaadje waar je voor werkt wél waarderen, maar hier moet je bij mij echt niet mee aankomen. En nog wat: ik wil niet dat je hier iets over in dat krantje schrijft!”
Hahaha
Oud 20-03-2006, 13:51
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik vind het een prachtkerel. En hij is fan van de juiste club hč
Oud 20-03-2006, 13:53
Gimme more beer
Die up
Oud 20-03-2006, 14:09
NilsHolgersson
Ja nouja, het is het waard, lees het interview maar
Oud 20-03-2006, 14:15
NilsHolgersson
Oh laffe hond, met je M&M! Wat is er mis met een goede up als het een toevoeging voor het topic is
Oud 20-03-2006, 14:23
Gimme more beer
Omdat ik de sluitspiergrap wilde maken
Oud 20-03-2006, 14:23
Gimme more beer
Dit had trouwens ook in het "Opmerkelijke Sportberichten" topic gekund
Oud 20-03-2006, 14:30
NilsHolgersson
Hmm ja.. het had ook wel op Onzin gekund
Oud 20-03-2006, 14:45
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
lol @ interview, lol @ up

Ach Derksen, je verveelt je in ieder geval nooit met hem
Oud 20-03-2006, 15:54
Mitros
Mitros is offline
Up van een oud topic, daar hebben we tegenwoordig opmerkelijke sportberichten voor.

Hoewel er best een keer een topic geopend kan worden over de diverse praatzieke columnisten op tv als daar behoefte aan is

gesloten
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten