Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2006, 17:13
Miles
Miles is offline
Ik heb een d.m.v. uTorrent een album gedownload, ingezipt als .rar bestand. Dat bestand is echter versleuteld: als ik de inhoud bekijk, staat er achter elke track een * en als ik het wil uitpakken, vraagt WinRAR om een wachtwoord.
Is dit .rar bestand nog te openen of niet?
Oud 19-03-2006, 17:14
Verwijderd
Dat denk ik niet, maar is dat wachtwoord niet gewoon te vinden op de site van de ripcrew? Je ziet dat wel eens omdat ze naamsbekendheid willen, en die krijg je makkelijk door mensen te dwingen hun site te bezoeken.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 17:17
Miles
Miles is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-03-2006 @ 18:14 :
Dat denk ik niet, maar is dat wachtwoord niet gewoon te vinden op de site van de ripcrew? Je ziet dat wel eens omdat ze naamsbekendheid willen, en die krijg je makkelijk door mensen te dwingen hun site te bezoeken.
De site is vergeven van pop-ups en banners en bevat verder geen enkele link, enkel wat copyright-info in het Duits.
Oud 19-03-2006, 17:24
Verwijderd
http://www.topshareware.com/guide/hot/crack.htm

Geen idee of er wat voor je bijzit, maar leek me wel een redelijke googlesearch voor 5 seconden
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 17:51
ickeicke
ickeicke is offline
Als ze dat .rar bestand met een redelijke sleutel hebben gecodeerd, is het kraken er van onbegonnen werk.

Als ze een flink wachtwoord verzonnen hebben (de URL bijvoorbeeld) dan kan je makkelijk maanden, zo niet jaren bezig zijn met het kraken.

Je kan de url van de warez site eens proberen als wachtwoord en proberen ergens anders het wachtwoord vandaan te snuffelen, maar verder is het beter om het bestand gewoon opnieuw te downloaden van een andere locatie.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 18:06
Verwijderd
Vaak hebben ze triest makkelijke wachtwoorden, zoals www.best-torrentz.dl.am (hint!) die te vinden zijn op hun forum/torrent database.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 18:54
bam
bam is offline
die van goldesel is ook niet zo denderend moeilijk
even aanmelden, en dan staat in het forum van hun het wachtwoord wat eigenlijk bij elke goldesel torrent werkt
Oud 19-03-2006, 19:02
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
bambix schreef op 19-03-2006 @ 19:54 :
die van goldesel is ook niet zo denderend moeilijk
even aanmelden, en dan staat in het forum van hun het wachtwoord wat eigenlijk bij elke goldesel torrent werkt
iewl, die gastjes die werkelijkwaar op elk archive een pwd zetten, die gasten die biographies uitgeven waarop ze een aantal kazaa-liedjes als album hebben gemaakt (dus, verschillende bitrates, tags en meestal kloppen de liedjes van geen kant), die gasten die OVERAL hun tag moet achterlaten en dan superslechte releases maken.... die goldesel?

prutsers....
Oud 19-03-2006, 19:13
Miles
Miles is offline
Citaat:
Piloff schreef op 19-03-2006 @ 19:06 :
Vaak hebben ze triest makkelijke wachtwoorden, zoals www.best-torrentz.dl.am (hint!) die te vinden zijn op hun forum/torrent database.
de url was inderdaad het wachtwoord.

hartstikke bedankt iedereen.
Oud 20-03-2006, 00:39
bam
bam is offline
Citaat:
dafelix schreef op 19-03-2006 @ 20:02 :
iewl, die gastjes die werkelijkwaar op elk archive een pwd zetten, die gasten die biographies uitgeven waarop ze een aantal kazaa-liedjes als album hebben gemaakt (dus, verschillende bitrates, tags en meestal kloppen de liedjes van geen kant), die gasten die OVERAL hun tag moet achterlaten en dan superslechte releases maken.... die goldesel?

prutsers....
Hmm, ik heb daar absolut geen last van
misschien is de persoon die verantwoordelijk is voor mijn muzieksmaak niet zo'n prutser
Reageren

Regels voor berichten