Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat hierboven gezegd is kom je al een heel eind mee, je kan best tekenen volgens mij, dus meer oefenen
![]() + Koop een 2-5B en nog een 2-4H potlood erbij, en kijk of je een gummetje met punt kan vinden voor highlights. Krijg je meer diepte in je tekening, ook niet bang zijn voor donkere vlakken; hoe meer contrast tussen licht en donker je erin gooit, des te sterker je dieptewerking => realistischer resultaat. + Mensen schetsen. Anatomie leer je van vaak doen (althans ikzelf). Tekenen is voor de helft kijken. Neem een klein schetsblokje mee in, bijvoorbeeld, de trein en ga schetsen ![]() ![]() + Structuur van het haar.. Het zijn nu nog draadjes. Bekijk dit eens. En verder vind ik dat er wel potentie in zit, gewoon oefenen. ![]() |
![]() |
|
Het origineel volgens mij
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Voor de rest bedankt voor jullie tips ![]()
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Duckdonkey art Duckdonkey | 83 | 26-02-2012 16:13 | |
ARTistiek |
Topic van Flijn Flijn | 38 | 18-04-2009 21:55 | |
De Kantine |
Sgt. Pepper's Boring Hearts Club Band #349 Saai! Swlabr | 500 | 17-09-2008 14:19 | |
ARTistiek |
Het Grote Simple Art Topic V Verwijderd | 500 | 17-05-2006 07:23 | |
ARTistiek |
ik weet niet hoe ik het moet verwoorden...lees ff.................................... devilcat | 19 | 30-10-2004 22:20 | |
ARTistiek |
tekening rug van vrouw met krioeldinkies ofzow Black Reina | 23 | 08-06-2002 15:53 |