Advertentie | |
|
![]() |
||||
Dankjulliewel, wat een positieve reacties!
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Wij doen trouwens dezelfde studie. ![]() Bomen in kleurpotlood ![]() 'Indoctrinatie', inkt en kleupotlood ![]()
||
Erg goed weer! Ik ben fan. Jammer dat ik niet kan tekenen want het lijkt me echt geweldig.
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Plaat van die vos straalt veel warmte uit, maar ik zag wel bij de tweede keer pas dat het een dier was. Maar dat maakt niet veel uit
![]() O en ik ben jaloers op mensen die mooi kunnen tekenen met kleurpotlood <3
|
Upje want ik heb nieuw spul.
Nog bedankt voor het commentaar iedereen. ![]() Om er in te komen, een paar simpele schetsen: ![]() potlood, op dun papier dus de schetsen op de achterkant drukken er doorheen. ![]() ![]() potlood ![]() balpen En een dikke vrouw, gemaakt tijdens een portrettekenles, ongeveer 20 minuten per tekening: ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Leuke dingetjes trouwens, Flijn! Ik vind de indoctrinatie het leukst, hoewel ik ook de kerk niet heel geniaal vind. Misschien wel als daar ook wat meer kleur bij komt kijken, maar ik denk dat het te veel afleidt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik vind het echt leuk als mensen hele dikke vrouwen (moeten) tekenen. Noem het afzien voor je kunst, of het besef dat je geen mooie mensen hoeft te tekenen voor mooie tekeningen ofzo.
Die potloodschets van het been van de ballerina is echt supermooi.
|
Dank jullie wel!
![]() @ Cherry: ik vond het niet echt afzien hoor ![]()
|
Die kerk bij indoctrinatie is echt jammer, want het beeld is verder zo sterk! Je kunt dit echt heel erg goed, ik ben onder de indruk.
De kat is vanaf een foto getekent? Ik vind het zwart een goed gewicht geven aan het beeld. Het maakt het af. Die billetjes zijn grappig, tot het moment dat je beseft dat je eigen ronde billen er ook een beetje puntig beginnen uit te zien... Maar dikke mensen om te tekenen zijn een manier om schema's aan en af te leren. Het mensschema zit redelijk goed in ieders hoofd, maar om een mens echt te tekenen zoals je hem ziet is een dik mens perfect voor, omdat het beeld zo anders is dan wat er standaard in je hoofd zit als je denkt 'mens' (bij mij krijg ik zo'n soort leonardo da vinci plaatje voor me). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Bedankt voor het commentaar allemaal.
Citaat:
Ik heb tijdens het tekenen eigenlijk alleen een 'standaard' mensbeeld als ik uit mijn hoofd moet tekenen. Maar als ik naar model teken hoef ik niet in gedachten gespierd strak lichaam te onderdrukken. ![]() Citaat:
||
Citaat:
Maar leuke tekeningen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[pool] WIDM '13 WolterB | 239 | 15-03-2013 18:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij? Flijn | 38 | 21-05-2009 14:34 | |
ARTistiek |
Simple-Art Topic Cherry Springs | 500 | 11-10-2008 14:31 | |
ARTistiek |
Teken de forummer boven je na. Verwijderd | 125 | 28-02-2008 09:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Harry Potter (opgepast voor spoilers!) Verwijderd | 328 | 26-07-2007 12:55 | |
Liefde & Relatie |
'Een vrouw kan elke man verleiden' vedetje | 102 | 22-07-2006 20:53 |