Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en ikke dans zino styling....en kben dr trots op ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik kom er eens in de 2 maanden ongeveer. Ik sta meestal boven of in de rockzaal. Daar in de grote zaal komen we ook wel eens, maar het viel me vorige week op dat er niemand lacht. Echt klote, allemaal van die patsers en die sletjes nou dank je ik ga wel boven staan, waar je gewoon rustig een pilsje kunt drinken en wat buurten.
Maar waar staan jullie dan altijd?
||
![]() |
Citaat:
maar zoals ik al gezegd had. beter partypeople van 14 dan mensen van 20 die alleen maar met hun glaasje bier aan de kant staan en niet weten wat feesten is!!!
||
Citaat:
![]() ![]() marre...misschien krijg ik vrij geregeld... dan is alleen vervoer probleem... als je met mij wilt tenminste...
||
![]() |
wooooooh schuimparty was echt zo leuk. alle mensen feesten, maar ja dat is de ster he!!!
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
R'nB is er in de Swing, rechts van de ingang.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar goed voor jou dan dat de swing er nu is, hoef je niet meer naar de grote zaal
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(sorry Marshall_Mathers heb ik het toch nog over de kwaliteit van de ster gehad)
||
![]() |
Citaat:
13 juni en 23 augustus weer schuimparty==> 13 juni XXL Hopen voor jou dat je dit keer wel kan stampen in het schuim
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hardcore van A tot Z Verwijderd | 46 | 03-09-2008 15:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
De Kantine |
Wanneer ben je wel of geen newbee meer?? ~De Hypospriet~ | 57 | 10-11-2002 10:16 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 |