Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() oh ik krijg juist altijd aftrek omdat ik te veel aan het woord ben niemand krijgt een kans wat te zeggen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() alhoewel het puur administratief is natuurlijk de vakken zijn precies hetzelfde ik twijfel nog of ik over ga stappen naar em dan is mijn gemiddeld eindcijfer hoger ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() nou ja ik mocht die leraar ook gewoon niet vind het toch jammer want danhad ik het record keuze vakken vverbeterd op onze school ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
das beetje vervelend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: 5 havo , calandlyceum kwt donderdag 9,10 ( wie wil dat ![]() en heel erg zelfstandig o en e&m
||
![]() |
Citaat:
eh ik denk dat het iets minder dan 40 is maar er zijn mensen in mijn klas die maar 20 uur school hebben ofzo :/ ik werk idd niet heel hard maar hoe krijg je dat idee van me ? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb overigens ooit gelezen dat dyslexie en hoogbegaafdheid vaak gepaard gaan. |
![]() |
|||
Citaat:
NT+bi12+ak+ec12+gs2 heb je ook alle profielen. Maar dat jij zo hart wilt werken dat snap ik niet. Ookal ben je mischien super slim PO's en handelingsdelen blijf je altijd houden. @ sneeuwblokje Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
M&O in de Tweede FAse... pietpiet1 | 4 | 24-03-2008 12:26 | |
Algemene schoolzaken |
niveau VWO (op mijn school) om te huilen? Sanctus | 124 | 17-06-2006 15:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
2e fase HumanX | 9 | 13-03-2006 14:41 | |
Algemene schoolzaken |
Tweede Fase: welke vakken heeft jullie school niet? desiree1986 | 53 | 23-11-2003 18:57 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete: Praktische opdrachten in de 2e fase Asilymor | 14 | 25-03-2003 13:15 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
hoe zit het met KT (en KCV) in 2e fase? Nieni | 8 | 01-03-2003 15:36 |