Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2006, 12:33
Hayden
Hayden is offline
Heb jij weleens, als je bijvoorbeeld thuis bent of ergens met dunne muren, dat je achteraf weet dat je bent gehoord tijdens een vrijpartij?

Hoe reageer je dan tegen bijvoorbeeld je ouders, ik voel me nu heel erg genant en ik weet gewoon zeker dat ze het gehoord hebben
Oud 24-03-2006, 13:13
zeep007
zeep007 is offline
ja wat kun je doen. niks. Ze zullen vast wel een opmerking naar je hoofd gooien.

Zelf ook weleens gehad, boeiend, nu woon ik gelukkig niet meer thuis. Als een huisgenoot last heeft, boeit het me ook niet zo. Als ze er last van heeft klopt ze maar aan.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 13:42
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
laatst nog een stomme opmerking over mijn kraakbed.

"Dan koop je me toch een waterbed"
Oud 24-03-2006, 15:26
BleuEyes
BleuEyes is offline
Bij mijn vriend thuis hebben ze dunne muren. Ik kom vaak met mijn been tegen de muur aan, en ben er dan ook van overtuigt dat ze horen dat we bezig zijn...

Maarja, echt reageren tegen mijn ouders: Neuh.. Als zijn ouders er wat van willen zeggen; prima. Maar tot nu toe heb ik er nog (bijna) niets van gehoord.. En ik trek me er - als er wel wat over gezegt wordt - vrij weinig van aan...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 15:43
Mariekje*
Mariekje* is offline
Zeer regelmatig, maargoed lekker boeiend.
Oud 24-03-2006, 16:02
Mephisto
Mephisto is offline
er zit een belachelijk dun gipsen wandje tussen mijn slaapkamer en de slaapkamer van mn huisgenote. Nu komt er wel eens wat kreunend volk over de vloer hier dus ik weet wel zeker dat ze het hoort.

Maar ze is er toch bijna nooit dus an sich valt het nog mee.
Oud 24-03-2006, 16:10
esprit-chick
esprit-chick is offline
lekke boeiend ik hoor me ouders ook wel s
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 16:28
Verwijderd
Ik heb het ook, mijn vriend woont in een huis met andere studenten, en de muren zijn heel erg dun.

Hier kwam ik pas achter nadat ik zijn huisgenote in de kamer naast hem heel duidelijk hoorde praten...
Dusja, toen had ik wel zoiets van oeps! Niet zozeer qua seks alleen, maar gewoon sowieso.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 16:43
Verwijderd
muziek hard aan
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 17:33
Barry K
Barry K is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 24-03-2006 @ 17:43 :
muziek hard aan
Zodat andere studenten zo naar binnen wankelen om lekker te zuipen met een muziekje erbij
Oud 24-03-2006, 21:06
Ymir
Ymir is offline
Als ouders er last van hebben krijg je naderhand wel commentaar. Huisgenoten kloppen wel aan of het even stiller kan. Big fucking /care.
Oud 24-03-2006, 21:58
Konijn
Konijn is offline
Ons bed kraakt nogal hard, en we weten dat de onderbuurman er last van heeft (omdat ie dat tegen een andere buurman heeft gezegd). Ik vind het ook wel vervelend, maar ja, zolang ie het niet eens eerst tegen onszelf zegt, ga ik ook niet heel erg mijn best doen om zachter te doen ofzo (bovendien is dat vrij onmogelijk: je kunt jezelf wel stil gedragen, maar je bed kraakt dan toch wel, het kraakt zelfs al als je je gewoon omdraait in bed).
Oud 24-03-2006, 23:04
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Hayden schreef op 24-03-2006 @ 13:33 :

Hoe reageer je dan tegen bijvoorbeeld je ouders, ik voel me nu heel erg genant en ik weet gewoon zeker dat ze het gehoord hebben
Je weet dat baby's iets met ooievaars te maken hebben?
Oud 24-03-2006, 23:05
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 25-03-2006 @ 00:04 :
Je weet dat baby's iets met ooievaars te maken hebben?
Oud 25-03-2006, 00:27
Verwijderd
Ja. Weetje wat het is, als je bed niet kraakt, dan kreunt er iemand wel te hard of dan komt er wel een been tegen de muur ofzo. Het bed van mijn exvriend kraakte ook. Nouja, niets aan te doen. Ik vond dat zelf wel eens vervelend omdat het afleidde, maarja, als dat alles is...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 10:12
Midget
Midget is offline
mijn bed kraakte ook
ook soms als ik me omdraaide

dat horen je ouders of huisgenoten zeker weten
wat ik heb gedaan, is 8 bouten in het bed gedaan, zodat hij nu niet meer kraakt.....

nu moet je alleen nog oppassen dat je jezelf niet teveel laat gaan met kreunen ofzo (kreunen...dom woord)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 10:54
Verwijderd
Iets met kleedhokje in zwembad en badmeester, telt dat ook?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 13:18
chocolade
chocolade is offline
keer op vakantie leek het wl of ze een spel speelden met hakken en veel geschreeuw, toen wel er naartoe geweest, maar zelf nog niet betrapt
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 16:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ach, ik hoor mn vader ook wel eens...

Seks bij mn vader heb ik overigens niet omdat hij om het minste geringste naar boven komt lopen en ik geen deur heb (open zolder). Maar goed, ik zit dan ook meestal bij mn vriend Daar heb ik wel eens gehad dat ze op de overloop achter de computer zaten terwijl wij bezig waren. Zijn moeder maakte ook nog een keer de opmerkingen "doen jullie voorzichtig met het bed?!"

Vind t niet zo heel erg
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 20:25
Stefanie
Stefanie is offline
Nee, ik heb een dikke betonnen muur tussen mij en mijn huisgenoot en als ze het echt niet willen horen moeten ze ook maar niet aan de deur luisteren Ik hou me ook niet in
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 16:16
Meadow
Meadow is offline
Mijn moeder zegt vaak dingen als: "Wat hebben jullie weer schattig geneukt." Mja, er zit een heeeeel dun murrtje tussen mijn kamer en de huiskamer die voor haar ook studeerkamer is... Ze heeft er niet echt meite mee, ik geloof dat ze het eerder lief vind... .

Gave moeder wel, als je het zo bekijkt !
Oud 26-03-2006, 16:34
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Meadow schreef op 26-03-2006 @ 17:16 :
Mijn moeder zegt vaak dingen als: "Wat hebben jullie weer schattig geneukt." Mja, er zit een heeeeel dun murrtje tussen mijn kamer en de huiskamer die voor haar ook studeerkamer is... Ze heeft er niet echt meite mee, ik geloof dat ze het eerder lief vind... .

Gave moeder wel, als je het zo bekijkt !
meer een rare. "schattig" neuken???
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 18:15
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef op 26-03-2006 @ 17:34 :
meer een rare. "schattig" neuken???
Brrrr, als mijn moeder dat zegt dan... dan... weet ik niet wat ik doe, maar ik zou het echt eng vinden
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 19:07
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Morgan schreef op 26-03-2006 @ 19:15 :
Brrrr, als mijn moeder dat zegt dan... dan... weet ik niet wat ik doe, maar ik zou het echt eng vinden
Serieus? Hmm, ik vind het wel oké, 't is gekscherend bedoeld. Ze wil ermee zeggen dat ze 't ons gunt er er geen probleem van maakt. Da's alleen maar goed in mijn opinie.
Oud 26-03-2006, 19:24
Go
Go is offline
Citaat:
Meadow schreef op 26-03-2006 @ 20:07 :
Serieus? Hmm, ik vind het wel oké, 't is gekscherend bedoeld. Ze wil ermee zeggen dat ze 't ons gunt er er geen probleem van maakt. Da's alleen maar goed in mijn opinie.
Niet in de zin van slecht bedoeld ofzo, maar meer dat zij, althans dat denk ik, met haar moeder het niet echt over seks heeft. Iig niet expliciet, vermoed ik. Dan is het misschien een beetje confronterend als je moeder het heel expliciet benoemt.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 19:56
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
gerwin schreef op 26-03-2006 @ 20:24 :
Niet in de zin van slecht bedoeld ofzo, maar meer dat zij, althans dat denk ik, met haar moeder het niet echt over seks heeft. Iig niet expliciet, vermoed ik. Dan is het misschien een beetje confronterend als je moeder het heel expliciet benoemt.
Jah, dat kan inderdaad wel. Bij ons is het eigenlijk altijd al zo.
Oud 26-03-2006, 19:58
zeep007
zeep007 is offline
nee, dat is het niet. Ze heeft een mening over HOE je geneukt hebt! das heel wat anders, dan compleet niet met je moeder over seks praten.
Als mijn moeder zei; goh wat heb je toch zonet schattig geneukt, dan heb ik het idee dat ze op afstandje heeft mee zitten kijken, daar een oordeel over heeft geveld, alsof ze een trotse moeder is.
"kijk mijn kleine dochter nou schattig neuken"

Al ze zei; goh je hebt net lekker gesekst of niet? dan zou ik dat heeeel anders vinden, dan schattig neuken.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 20:12
AMDFreak
AMDFreak is offline
ach, weten ze toch gelijk dat ze niet moeten storen?
Oud 26-03-2006, 21:02
Releric
Releric is offline
Ik heb een IKEA hoogslaper... dat ding wiebelt/kraakt van hier tot tokio dus... maar ik heb hem pas (nieuwe kamer) dus weet niet of mn buur dat wel eens gehoord heeft.

Op m'n oude kamer zijn we wel eens gehoord ja (vermoed wel vaker).

Tis maar wat je belangrijker vindt.
Oud 26-03-2006, 21:10
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 26-03-2006 @ 20:58 :
nee, dat is het niet. Ze heeft een mening over HOE je geneukt hebt! das heel wat anders, dan compleet niet met je moeder over seks praten.
Als mijn moeder zei; goh wat heb je toch zonet schattig geneukt, dan heb ik het idee dat ze op afstandje heeft mee zitten kijken, daar een oordeel over heeft geveld, alsof ze een trotse moeder is.

Al ze zei; goh je hebt net lekker gesekst of niet? dan zou ik dat heeeel anders vinden, dan schattig neuken.
Huuu, zo kun je het ook interpreteren . Maar het gaat bij ons toch prima.
Oud 26-03-2006, 21:18
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef op 26-03-2006 @ 20:58 :

Ja idd. Hoewel mijn moeder ook niet moet zeggen 'heb je net lekker gesekst'. Dat vraag ik haar toch ook niet? Ik kan best met mijn moeder over seks praten, maar als het even kan niet als het specifiek over haar of mij gaat. Ik ga dus echt geen tips uitwisselen met haar, ofzo. Daar heb ik vriendinnen voor. En zij ook, trouwens.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 12:11
2B!
2B! is offline
Ons huis is best gehorig dus mijn huisgenoten horen mij/ons en andersom ook. Dus hier kent iedereen elkaar wel zo onderhand.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 18:30
whatsername11
whatsername11 is offline
bij mij thuis is het niet zo dat mn ouders mij horen maar ik hoor mn ouders...
...dat wil je niet geloof me
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 19:16
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
whatsername11 schreef op 27-03-2006 @ 19:30 :
Ik had adt vroeger altijd, vond het vreselijk. Inmiddels zou ik het totaal geen probleem meer vinden.
Oud 27-03-2006, 23:17
2B!
2B! is offline
Mijn ouders (vader en stiefmoeder) in de caravan in Spanje, en ik in de tent ernaast, ik heb nog nooit zo hard gelachen
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 02:36
punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:
Releric schreef op 26-03-2006 @ 22:02 :
Ik heb een IKEA hoogslaper... dat ding wiebelt/kraakt van hier tot tokio dus... maar ik heb hem pas (nieuwe kamer) dus weet niet of mn buur dat wel eens gehoord heeft.

Op m'n oude kamer zijn we wel eens gehoord ja (vermoed wel vaker).

Tis maar wat je belangrijker vindt.
die heb ik ook! (zo'n zilverkleurige?)
ik heb em in de hoek van de kamer staan en een plaar blokken hout tussen de muur en de poot geklemt en nou kraakt hij bijna niet meer (mijn huisgenoot heeft er ook een en die heeft er een krik tussen zitten, dat werkt ook )

ohja bij mijn vriendin thuis is het heel gehorig. ik weet bijna zeker dat ze ons wel geohoord hebben. Maar nooit opmerkingen gehad ofzo.
Oud 28-03-2006, 08:47
mcflem
mcflem is offline
We waren in London en mijn vriend en ik zaten op de ene hotelkamer en mijn ouders in die ernaast.
Ze hadden een paar keer gezegd dat het zo gehorig was maar pas een paar dagen later snapte ik wat ze eigenlijk bedoelden =\
Ik denk dat ik die opmerkingen probeerde te 'vergeten'

Edit: Mijn vriend heeft ook een Ikea hoogslaper.. Dat kraakt als een gek, zelfs als je alleen even omdraait ofzo piept en kraakt dat ding nog 10 minuten
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 08:55
Verwijderd
Het bed van mijn zus kraakt verschrikkelijk en ook het bed van mijn broer is niet heel stil ofzo. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit, ze zullen mij vast ook wel een keer gehoord hebben.
En dat geldt ook voor mijn ouders, mocht ik die een keer horen, 't zijn ook maar mensen, zeg.

Ik vind het alleen irritant als ik moet leren
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 09:01
Chaucus
Chaucus is offline
Huisgenote in mn vorige huisje was nogal een schreeuwer...fijn als je lekker ligt te slapen en zij om een uur of drie s nachts bezig gaat....

Gelukkig heb ik nu een eigen huisje
Oud 28-03-2006, 09:06
Verwijderd
Mijn ouders hebben mij en mn vriendin wel regelmatig gehoord ja, ten eerste heb ik zo'n superfijne IKEA-bed, kraakt als de tieves, ten tweede is mn vriendin soms niet de stilste, mja Mn pa heeft er wel ns n keer iets van gezegd dat zij soms niet konden slapen omdat we 's nachts te bezig waren, achja.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 09:19
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
whatsername11 schreef op 27-03-2006 @ 19:30 :
Heel herkenbaar. Ik vond het vroeger al niet erg, en nu zou ik er al helemaal geen probleem van kunnen maken. Wees blij; Seks hebben is gezond hoor.
Oud 28-03-2006, 09:31
Lente
Lente is offline
Ik vind het idee dat mijn huisgenoten misschien iets zouden kunnen horen al heel vervelend, geen idee of ze ook werkelijk iets horen
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 09:41
Back Door Man
Back Door Man is offline
als huisgenoten het horen vind ik dat niet erg
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 10:35
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
HvJ schreef op 28-03-2006 @ 10:19 :
Heel herkenbaar. Ik vond het vroeger al niet erg, en nu zou ik er al helemaal geen probleem van kunnen maken. Wees blij; Seks hebben is gezond hoor.
Het is eigenlijk enger als je ouders geen seks hebben. Serieus, ik zou ze liever horen dan dat ze er helemaal mee zouden ophouden. Mja, ze vrijen altijd in het huis van mijn zorgvader, en dan ben ik er niet bij .
Oud 28-03-2006, 11:24
zeep007
zeep007 is offline
geen reclame voor hier ikea hier zo te horen
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 12:33
tripple
tripple is offline
Mijn ouders hebben ons ckerz wel gehoord, want af en toe zegt mijn vader: "je bed kraakt nog steeds"! gelukkig woont mijn vriendin ruim en zit er een lege kamer tussen die van haar en die van haar ouders, maar daar zijn we wel eens betrapt
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 13:35
Verwijderd
Mijn vriendin is nog in de naïeve veronderstelling dat ze niet gehoord wordt.

Zelf kan het me niet zo veel schelen, maar ik ben dan ook een asociale boer.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 15:01
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 29-03-2006 @ 14:35 :
Mijn vriendin is nog in de naïeve veronderstelling dat ze niet gehoord wordt.
]

Wat schattig .
Oud 30-03-2006, 20:00
Verwijderd
Gewoon doen alsof je neus bloedt. doe ik altijd en het werkt prima.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 20:38
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 28-03-2006 @ 09:06 :
ten eerste heb ik zo'n superfijne IKEA-bed, kraakt als de tieves,
Ons IKEA bed kraakt niet

Regels voor berichten