Advertentie | |
|
![]() |
|
Graag meer info, aub
||
![]() |
Citaat:
+ Ik heb het hier gedownload http://downloadfinder.intel.com/scri...0&submit=Go%21 ---- dan nr. 1 + besturingssysteem: windows 2000 + en wat je zegt over dan zoeken op google dat heb ik ook gekregen, maar kan er niks mee denk ik. Als je nog meer wilt weten stel maar.. alsvast bedankt |
![]() |
|||
Citaat:
En daarin stond het volgende: Citaat:
Hoewel ik dus niet weet, of je ook hardware/chips van lexmark gebruikt. Dus probeer eens de nieuwste drivers voor al je hardware eens te downloaden en te installeren. Omdat je meerdere blauweschermen krijgt raad je toch maar een format C: aan
Laatst gewijzigd op 22-02-2005 om 10:06. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En wat bedoel je met hardware/chips van lexmark... wat is dat? En zou je me alsjeblieft dan kunnen zeggen van BV welke hardware ik alles zou moeten installeren...., want als ik windows heb geinstalleerd install. in alleen driver van videokaart... ![]() groetjes mootje |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() alvast bedankt |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||