![]() |
|
Verwijderd
|
Eindelijk heb ik weer wat inspiratie en ben ik weer begonnen met muziek te maken op mijn gameboy.
Ik heb een klein beginnetje gemaakt (melodie loopje). Ik wil graag weten wat je ervan vindt (met argumentatie!) en wat er veranderd kan worden. Dingen die erbij kunnen. Volgende stap is wat testjes doen met verschillende ritmes. Die zal ik dan erbij posten. Daarna de variatie en daarna de effectjes voor opvulling. de loop: Klik |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
heb wat drum dingetjes gedaan. Het klinkt nog wel stroef, maar het is wel een beetje de stijl waarin ik het wil gaan maken, maar het is nog wel standaard.
Klik |
![]() |
||
Citaat:
Zit nog niet echt opbouw in, ff snel in elkaar geflanst met alle sporen die ik had ![]() Download hier! ![]()
Laatst gewijzigd op 13-03-2006 om 00:16. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() @ Ezblade; Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ik heb er op mijn vrije dag maar eens een ruwe opzet van gemaakt.
Ik heb de afgelopen dagen wat variaties enzo geprobeerd. Wat nieuwe geluiden erbij uitgeprobeerd. Niet zo heel veel, want ik heb het ontzettend druk. Het is nu een stukje van 2:11, met een melodietje, het gebruikte loopje en wat drums. Ik vind em zelf nu eigenlijk wat te snel gaan, maar het kan zijn dat als ik em morgen luister, dat ik em goed vindt qua tempo. Ik heb het loopje wat zachter gemaakt, zodat ie meer de begeleiding vormt van het geheel. De drums heb ik niks aan gedaan, misschien wat kleine aanpassingen met retriggers. Ik wil de geluiden daarvan nog wel aanpassen of veranderen. Ook nog wat variatie toevoegen. Zowel binnen als buiten de patterns. Dus verschillende instrumenten in 1 pattern. Dan kan ik misschien hats en snare in 1 kanaal laten spelen. Ook wil ik nog variaties van patterns gaan doen. Het melodietje is lekker simpel en dat wil ik denk ik ook zo houden. Ik geloof dat ie nou al wat botst met de begeleiding. Ik denk dat ik nog wel wat slide en eventueel wat pitch effecten ga toevoegen aan wat noten, zodat het wat interessanter wordt. Download Zeg me wat je ervan vindt, en wat er beter kan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
toenTertijd |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Zo ik heb vannacht weer eens wat zitten verder werken.
Toen ik de valse noten wilde verwijderen, ben ik op een nieuw loopje gekomen. Daarbij kwam wat simpele drums en ik heb het tempo omhoog gegooid. Test 4 |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() :edit: maar ik moet ontopic van EZBlade, anders krijg ik er flink van langs, dus: Ik ga die track checken yo.
Laatst gewijzigd op 28-03-2006 om 21:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat ik em zo ga laten. Of iemand moet nog iets nuttigs te melden hebben. Anders ga ik er morgen een goeie opname van maken. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 30-03-2006 om 17:49. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mocht je daaraan twijfelen; zoek Underworld - Skym (Beaucoup Fish) eens op, dan praten we verder ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|