Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2006, 06:16
loretto
loretto is offline
is net normaal dat ik jaloers word als mijn meisje met een jongen praat waarmee zij het bed heeft gedeeld ? of is het overdreven ?? geef mij jullie mening wat jullie zouden doen/reageren als je in mijn schoenen zou staan !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2006, 07:47
Gothic
Gothic is offline
Ik zou het normaal vinden, maar niets mee doen.
Oud 02-04-2006, 09:38
Sprinkle
Sprinkle is offline
Ik denk wel dat het normaal is, maargoed. Ze is niet voor niets nu bij jou he.
Oud 02-04-2006, 10:33
Verwijderd
Ik zou jaloers zijn, maar me daar overheen zetten en mijn vriend er verder niet mee lastig vallen.

Ik praat zelf ook nog regelmatig met jonens/mannen waar ik het bed mee heb gedeeld. Een aantal van hen zijn goede vrienden van me, en meer is het niet. Vriendschap. Daar hoeft mijn vriend zich echt geen zorgen om te maken, dus doe ik dat bij hem ook niet.

Zijn ex is nog steeds zijn beste vriendin.. dus het zou wat zijn als ik daar mee zou zitten. Nee, het is juist wel veilig.. Met haar heeft ie het al uitgebreid geprobeerd, en het werkte niet, dus is zij juist absoluut geen bedreiging

En zo kun je het ook zien. Die jongens heeft ze al gehad, maar ze kiest jou. Dan hoef je je dus nergens zorgen over te maken..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 10:50
stout!
stout! is offline
Bij een aantal meisjes denk ik er niet eens over na, omdat het al zo lang geleden is. Jaloezie is in dit geval natuurlijk wel voorstelbaar, maar dat wil niet zeggen dat ernaar handelen ook verstandig of zelfs 'terecht' is.
Oud 02-04-2006, 10:58
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Sprinkle schreef op 02-04-2006 @ 10:38 :
Ik denk wel dat het normaal is, maargoed. Ze is niet voor niets nu bij jou he.
Agree
Oud 02-04-2006, 11:48
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 02-04-2006 @ 11:58 :
Agree
x2
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 12:08
Verwijderd
Als je je daar een beetje jaloers bij voelt is dat niet raar, vind ik. Als je je daardoor jaloers gaat gedrágen wel.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 13:09
Tsu
Tsu is offline
Nou ik vind, zoals al is gezegd, dat het niet raar is dat je een beetje jaloezie gevoelens hebt. Maar je moet wel onthouden dat ze niet voor niets iets met jou heeft, dus voor jou gekozen heeft

Overigens maak ik me nooit zo druk om dat soort dingen, dus echt jaloers ben ik eigenlijk nooit. Ik zou me wel afvragen in wat voor opzicht er dan contact is met degene met wie hij naar bed is geweest, maar ja daar houdt het ook wel mee op. Vertrouwen vind ik belangrijk en daarom moet iedereen ook een eerlijke kans krijgen.

Laatst gewijzigd op 02-04-2006 om 13:13.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 13:24
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
HvJ schreef op 02-04-2006 @ 11:58 :
Agree
Amen ²
Oud 02-04-2006, 13:51
__
__ is offline
ligt eraan hoe ze nu met elkaar omgaan?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 14:01
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-04-2006 @ 11:33 :
Ik zou jaloers zijn, maar me daar overheen zetten en mijn vriend er verder niet mee lastig vallen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 20:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Dat kan normaal zijn he. Sommige mensen zijn jaloers en sommige mensen weer niet. En het ligt er ook een beetje aan hoe ze met elkaar omgaan. Is het "gewoon" kletsen, of komt er nog meer bij kijken?
Oud 02-04-2006, 20:38
Optima
Optima is offline
mwa, ik weet niet of het jaloezie zou zijn, of gewoon misselijkheid. Gadver, om je voor te stellen dat je vriend/in met die persoon heeft liggen...eeh....oke ik heb een te groot voorstellingsvermogen
Oud 02-04-2006, 20:54
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Optima schreef op 02-04-2006 @ 21:38 :
mwa, ik weet niet of het jaloezie zou zijn, of gewoon misselijkheid. Gadver, om je voor te stellen dat je vriend/in met die persoon heeft liggen...eeh....oke ik heb een te groot voorstellingsvermogen
Jeetje, met die instelling maak je het jezelf wel heel moeilijk zeg

Tussen de mensen waar ik vriendschappelijk gewoon best wel goed contact mee heb, zitten ook wel meiden waarvan ik weet dat mijn vriend er wel eens mee naar bed is geweest ofzo. Maar om daar nou zo moeilijk over te gaan doen? Tuurlijk maak je je een voorstelling van hoe dat geweest is, zeker omdat wij er ook open over praten en ik dus weet hoe die ervaringen zijn geweest. Maar dat is het dan ook, een ervaring uit het verleden en meer niet. Waarom zou ik daar jaloers op zijn? Oke, als ik weet dat hij diezelfde ervaring nog eens met betreffende meid op zou willen doen, dan zou ik me wel wat onprettig voelen bij het contact wat zij nog hebben. Maar ik weet dat dat niet zo is, want hij heeft mij. Zou leuk zijn als ik hem zou verbieden contact te hebben met de meiden waar hij ooit eens mee naar bed is geweest...

Nee, ik doe daar niet moeilijk over hoor. Alleen als ik dus weet dat het contact tussen hem en betreffende meid nog wat flirterig is, zou ik me daar wat minder prettig bij voelen. En eventuele beelden van mijn vriend met haar, worden automatisch toch snel vervangen door beelden van mezelf met hem (of van mezelf met haar in een uitzonderlijk geval )

Laatst gewijzigd op 02-04-2006 om 20:57.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 21:59
Roos
Roos is offline
Ik zou er zelf niet van wakker liggen.

Ik kan dan ook heel slecht tegen jaloezie, zou er ook niet tegen kunnen als mijn partner jaloers zou zijn om zoiets.
Oud 02-04-2006, 23:45
Tuxs
Tuxs is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-04-2006 @ 11:33 :

Ik praat zelf ook nog regelmatig met jonens/mannen waar ik het bed mee heb gedeeld. Een aantal van hen zijn goede vrienden van me, en meer is het niet. Vriendschap. Daar hoeft mijn vriend zich echt geen zorgen om te maken, dus doe ik dat bij hem ook niet.

Zijn ex is nog steeds zijn beste vriendin.. dus het zou wat zijn als ik daar mee zou zitten. Nee, het is juist wel veilig.. Met haar heeft ie het al uitgebreid geprobeerd, en het werkte niet, dus is zij juist absoluut geen bedreiging

En zo kun je het ook zien. Die jongens heeft ze al gehad, maar ze kiest jou. Dan hoef je je dus nergens zorgen over te maken..
People can change

Als het alleen vrienden zijn, en die vriend zou haar niet terug willen is er niets aan de hand... Maar ja, wat als die jongen er alles voor doet haar terug te krijgen en dingen doet die haar heel erg aanstaan... Maargoed, dat zou je zelf dan denk ik ook wel meteen merken, of ze gewoon duf praten of niet
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 00:27
m.
m. is offline
Die jaloezie is pas terecht zodra er de redelijke twijfel bestaat dat tussen hun 2 meer dan praten gebeurt als jij er niet bij bent - vind ik

Hij is natuurlijk wel zeer begrijpelijk, en op die manier toch een soort van 'terecht'.

Ik zou er zeer waarschijnlijk ook last van hebben als ik jou was... Maarja, je kunt er weinig aan doen, behalve er mee leren leven

suc6 dude
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 01:17
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Roos schreef op 02-04-2006 @ 22:59 :
Ik zou er zelf niet van wakker liggen.

Ik kan dan ook heel slecht tegen jaloezie, zou er ook niet tegen kunnen als mijn partner jaloers zou zijn om zoiets.
Dit als het puur om praten gaat zoals in de openingspost beschreven. Als het om flirten of regelmatig afspreken of zo gaat, stap ik misschien over naar Sarah's reactie.
Oud 03-04-2006, 06:53
Optima
Optima is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 02-04-2006 @ 21:54 :
Jeetje, met die instelling maak je het jezelf wel heel moeilijk zeg
(of van mezelf met haar in een uitzonderlijk geval )

maargoed, tja, met die instelling maak ik het me inderdaad moeilijk, maar het is nu eenmaal zo. Hij heeft helemaal geen contact meer met de meiden wie hij gen**kt heeft, maar ik weet wel wie ze zijn, en als ik ze af en toe zi elopen ( vooral erg vervelend dat ik er eentje echt O-VE-RAL tegenkom) dan bekruipt me een gevoel van misselijkheid....
Oud 03-04-2006, 10:22
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 03-04-2006 @ 02:17 :
Dit als het puur om praten gaat zoals in de openingspost beschreven. Als het om flirten of regelmatig afspreken of zo gaat, stap ik misschien over naar Sarah's reactie.
dat is niet mijn reactie, ik zou me niet jaloers voelen, maar ik kan gewoon wel begrijpen dat iemand anders dat zou doen
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 11:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-04-2006 @ 11:22 :
dat is niet mijn reactie, ik zou me niet jaloers voelen, maar ik kan gewoon wel begrijpen dat iemand anders dat zou doen
Oh, ik zat niet helemaal op te letten. Wat ik bedoelde was: dan zou ik me misschien wel jaloers voelen maar er verder niet zoveel me doen.
Oud 03-04-2006, 11:30
BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
loretto schreef op 02-04-2006 @ 07:16 :
is net normaal dat ik jaloers word als mijn meisje met een jongen praat waarmee zij het bed heeft gedeeld ? of is het overdreven ?? geef mij jullie mening wat jullie zouden doen/reageren als je in mijn schoenen zou staan !
Ik denk wel dat het een normale reactie is, maar het ligt er ook aan wat ze zegt. Als ze zegt dat die ander beter was is een jaloerse reactie vrij normaal, maar als ze zegt dat die ander er niets van kon en je wordt dan jaloers vind ik dat wel raar Ik zou me er niet te veel van aantrekken
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 15:45
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Optima schreef op 03-04-2006 @ 07:53 :
Oud 03-04-2006, 19:08
Verwijderd
Citaat:
BananaSplit schreef op 03-04-2006 @ 12:30 :
Als ze zegt dat die ander beter was
... is een dumpreactie vrij normaal

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2006, 19:52
Ymir
Ymir is offline
Ik zou erg jaloers worden, maar ik ben een extreem geval.
Oud 04-04-2006, 15:53
lieve
lieve is offline
Wel als ik je kan geruststellen...

Mijn vriend werd al jaloers van een ex-vriendje waar ik 3 maanden mee samen ben geweest. En niet het bed heb gedeeld.(Wel veel gedaan, maar dat juist niet !) En die relatie was op dat moment al meer dan 9 maand over.

Dus ik denk niet dat jouw gevoelens abnormaal zijn!

Ik heb het langs de ene kant wel graag dat mijn vriend jaloers is, maar langs de andere kant zou ik er de muren van op lopen!
Oud 04-04-2006, 16:38
Amma
Amma is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 03-04-2006 @ 20:08 :
... is een dumpreactie vrij normaal

Ik zou net zeggen ja....
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 14:32
ilse
ilse is offline
het is wel normaal denk ik, maar waarschijnlijk niet terecht, en probeer je er mar overheen te zetten. als je met die dingen vaak naar je vriend gaat vindt hij het ook alleen maar vervelend omdat hij het idee krijgt dat je hem niet vertrouwd.

en ja, ik ken het.
Oud 05-04-2006, 20:01
Verwijderd
Ik word dan wel jaloers ja, maar wat doet dat ertoe?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 21:30
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
loretto schreef op 02-04-2006 @ 07:16 :
Als ze daar over praat wilt ze:

1. je jaloers maken?
2. geen afstand nemen van herinneringen

Als je dr niet tegen kan, dump dr dan. Kan ze meteen zien hoe je echt bent als er wat concurentie komt kijken of er nog wat te naaien valt (bot gezegd maar true) Hoe paniekeriger je reageert, hoe meer je dr wegjaagt kerel

Laatst gewijzigd op 05-04-2006 om 21:34.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 16:21
;Fashion_babe_*
;Fashion_babe_* is offline
natuurlijk heel normaal
ze heeft er iets mee gehad
nu heb jij wat met haar
jij bent bang dat het misschien terug komt
OF COURSE hele normale zaak
maar ik zal er niet te diep op in gaan
zij voelt zich er blij mee om nog met haar ex om te gaan
je moet haar het niet gaan verbieden
zolang ze niets met hem doed is er niets aan het handje toch
als ze verder gaat dan 3 kussen op de wang zou ik pas maatregelen nemen met haar en NIET met hem want het is niet zijn fout
Oud 10-04-2006, 17:12
BleuEyes
BleuEyes is offline
Best normaal opzich... Gewoon niet aan denken.
Oud 10-04-2006, 17:52
Mara
Mara is offline
Natuurlijk zou ik jaloers worden, maar ik zou er niet naar handelen. Daar komt bij dat alhoewel dat gevoel er misschien is, ik hem wel volledig vertrouw.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten