Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2006, 16:34
MB
MB is offline
Ik zou graag samen met mijn beste vriend een tatoeage willen laten zetten, een subtiele kleine tatoeage die iets van vriendschap, broederlijke liefde of loyaliteit symboliseerd. Uiteraard is het heel belangrijk dat ik hem ook mooi vind, dus zou ik graag wat symbolen die zoiets symboliseren willen zien zodat ik kan kijken of er een mooie tussen zit. Weet iemand zo'n symbool of teken?

Of weet iemand waar ik dat goed zou kunnen vinden, met google kan ik maar 1 fatsoenlijke site vinden en daar staat er maar 1 op en die is niet zo mooi.
Oud 31-03-2006, 16:37
Chantal_d17x
Chantal_d17x is offline
Je kan het beste langs een tattoo-shop gaan, daar hebben ze er wel honderden!!!!
Een vriendin van mij is ook met een plaatej naar de tattoo shop gegaan en het lijkt overal op behalve op dat plaatje!
Ik zou dus gewoon naar zo shpp gaan weet je gelijk wat het kost, kan je gelijk een afspraak maken en ze kunnen al je vragen beantwoorden!

groetjes chantal
Met citaat reageren
Oud 31-03-2006, 16:41
Verwijderd
Zou je niet liever zelf iets bedenken, dan 'n een of ander uitgekauwd symbool van internet plukken? Al laten jullie allebei die roze chick van de Power Rangers tatoeëren, zolang jullie twee vinden dat het voor vriendschap staat, doet het dat ook.

Maar goed, ok, mocht je toch 'n symbool willen, 't enige wat me te binnen schiet is dat gele rozen voor vriendschap staan en honden voor trouw/loyaliteit.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2006, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Chantal_d17x schreef op 31-03-2006 @ 17:37 :
Je kan het beste langs een tattoo-shop gaan, daar hebben ze er wel honderden!!!!
Een vriendin van mij is ook met een plaatej naar de tattoo shop gegaan en het lijkt overal op behalve op dat plaatje!
Ik zou dus gewoon naar zo shpp gaan weet je gelijk wat het kost, kan je gelijk een afspraak maken en ze kunnen al je vragen beantwoorden!

groetjes chantal
Ligt dan aan 'r tattoo-keerl en niet aan dat plaatje. Het is dan ook van danig belang om uit te zoeken wie er wat van bakt, voor je iets permanent op je lichaam laat zetten door iemand.

En een plaatje uitzoeken in een shop is wel heel gay.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2006, 16:51
Nona
Nona is offline
Misschien kun je voor iets van een draak en een phoenix gaan, dat zijn zowel tegengestelden als afhankelijken van elkaar. Of een zon en een maan oid.

Maar ik zou ook voor iets persoonlijks gaan.
Oud 31-03-2006, 16:54
Chantal_d17x
Chantal_d17x is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 31-03-2006 @ 17:44 :
Ligt dan aan 'r tattoo-keerl en niet aan dat plaatje. Het is dan ook van danig belang om uit te zoeken wie er wat van bakt, voor je iets permanent op je lichaam laat zetten door iemand.

En een plaatje uitzoeken in een shop is wel heel gay.
Daar ben ik het ook wel mee eens, het ligt er ook zeker weten aan wie hem zet, maar in dit geval was het goede aangeschreven tattoo shop.
Je loopt natuurlijk altijd een risico dat het mislukt...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2006, 17:16
MB
MB is offline
Ik heb er ookw el aan gedacht om zelf wat te ontwerpen, maar ik ben niet echt een crea bea dus daar heb ik niet zoveel vertrouwen in. Ik wil ook wel iets origineels, maar ik wil wel dat het ergens voor staat.

Ik maak zo'n kerel trouwens persoonlijk helemaal af als hij het verneukt, zoiets staat er dus wle je hele leven!

Laatst gewijzigd op 31-03-2006 om 17:22.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2006, 19:39
Myuki
Myuki is offline
Zoek iemand die wel iets moois voor jullie kan ontwerpen
Oud 31-03-2006, 22:09
FaZ
FaZ is offline
de regenboogvlag, een kleintje dan
Oud 31-03-2006, 23:42
MB
MB is offline
Bedankt, maar we hebben het er nog eens over gehad en we doen het pas als we echt iets tegenkomen wat we helemaal fantastisch vinden. Het zit er natuurlijk toch voor de rest van je leven.....
Oud 01-04-2006, 16:24
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
FaZ schreef op 31-03-2006 @ 23:09 :
de regenboogvlag, een kleintje dan

Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 22:56
weirdone666
weirdone666 is offline
Gebruik je fantasie en bedenk zelf iets moois en kleins!!!!!!!!!

Regels voor berichten