Advertentie | |
|
![]() |
|
je kan ook vragen stellen, das waar, maar daar zit wel een maar aan.
Kaarten hebben een soort eigen kr8, dat is hoe ze je antwoorden en dingen kunnen geven. dit betekend dat jij niet de kaarten in je macht heb, je kan ze alleen om raad vragen, de kaarten heb dus zeg maar ff om et zo te noemen een soort "eigen willetjuh" dus stel jij nou een vraag over een probleem, maar zit je met een veel groter probleem dan dat waar jij een vraag over stelde, dan gaan de kaarten fouten maken, want dan geeft iedere kaart info over een ander probleem....en je kan dan zien aan de info die je krijgt dat er iets niet klopt. Vandaar dat ik et makkelijker vind geen vragen te stellen, want de problemen die je onbewust heb of in de nabije toekomst tellen ook, en dat weet je zelf niet. maar goed, wat zegguh ze zoal, tja, das verschillend, ze kunnen je aangeven of de komende tijd rustig word, of juist niet, en hoe jij reageerd, of je et moeilijk gaat krijgen of dat je juist alles lekker aan je voorbij laat gaan, en wat dat voor soort gevolgen dat gaat hebben.....
|
![]() |
Eej, ik leg kaartjes en alle andere zooi om onzekerheden weg te nemen, je eigen beter te leren kennen en vragen te beantwoorden!!!!!! Kweetet, klinkt vaag maar probeer het gewoon, kijk anders eens in het boek met alle antwoorden, echt super vet!
|
Leg niet supervaak kaart, alleen als ik me bv. slechter voel, om ff te kijken hoe het zit met mijn situatie, de engelenkaarten leg ik dan voor advies.
Of als ik een dag ergens naartoe ga, ff een kaart trekken om te zien wat die dag me gaat brengen. Om even wijzer te worden dus ja. :)
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
*is geen wicca maar legt wel kaarten??*
ik leg tarotkaarten, twee en een half jaartje ofzo, en het is voor mij een fijne oplossing als ik een dillemma heb. Ook vriendinnetjes komen bij mij met vragen, kwamen ze al, maar nu leg ik dus ook kaarten voor hen. Da's een eerlijk en objectief antwoord, mits ik het goed doe natuurlijk ![]() Ik heb de kaarten ooit gekocht in een opwelling, en ze een jaar niet gebruikt, maar nu gebruik ik ze dus al twee jaar en heb ook een mooiere set gekocht, die volgens de verkoper goed bij me paste(?) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maarja, ik leg dus ook kaarten, maar ik stel er meestal geen specefieke vraag bij. Soms wel, en dan is het zoiets als: "Wat moet ik aan mezelf veranderen om....." Laatst gewijzigd op 07-07-2002 om 08:01. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wat politici nou echt doen na de verkiezingen Eye of Sauron | 2 | 14-06-2010 13:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
marokkaanse jongeren tegenover joden THC1 | 122 | 13-11-2004 13:03 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 |