Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2006, 23:58
jansepansekever
jansepansekever is offline
Het leek me nou leuk om eens een ander gewaagd foto topic te openen.
Dus een opdracht voor jullie allemaal: maak kunstzinnige seksie foto's.

Even een paar regeltjes:
*Hou je aan de regels, anders kan het topic zonder opgaaf van reden worden gesloten.
*Wees origineel.
*Reacties mogen, maar de hele tijd posten met alleen "wow" is niet erg zinvol. De mensen die hun foto hier op zetten zijn vast al overtuigd van hun "wow"-gehalte.
*Breng al die tips van het tipforum eens in de praktijk.

Uiteraard zal ik beginnen.

Echte liefde, toch het geilst

Ceci n'est pas un tiet. Zeer professioneel bewerkt.

He bert kijk eens waar ik zit.

Oh alweer zo professioneel.

Zo dat was het, en fijn posten he jongelui.
Oud 13-04-2006, 00:34
Verwijderd
haha cool!
you rule!
vooral bertje!
en zeer professioneel idd
helaas heb ik niks...
sorry!
Oud 13-04-2006, 00:40
_Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
Jupiter schreef op 13-04-2006 @ 01:34 :
haha cool!
you rule!
vooral bertje!
en zeer professioneel idd
helaas heb ik niks...
sorry!
dan post niet!!

Laatst gewijzigd op 13-04-2006 om 00:44.
Oud 13-04-2006, 07:28
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 13-04-2006 @ 01:40 :
dan post niet!!

[afbeelding]
kunstzinnig....
Oud 13-04-2006, 11:13
Magican
Magican is offline
Met jansepansekever zou ik wel een beschuitje willen eten.
Oud 13-04-2006, 12:25
Verwijderd
jij durft
tegenwoordig zie je elke dag/week op volkomenkut.com of geenstijl.nl wel een aantal van dit soort foto's waar mensen helemaal belachelijk worden gemaakt en zich daarna nergens meer kunnen vertonen.
ik bedoel, zou jij willen dat jouw klas deze foto's te zien krijgt?

MAARGOED.
je hebt lef en das goed
Oud 13-04-2006, 13:08
polysix
polysix is offline
kunstzinnig of niet, ik zou je doen!
Oud 13-04-2006, 14:02
Verwijderd
Citaat:
S/-\nne schreef op 13-04-2006 @ 13:25 :
jij durft
tegenwoordig zie je elke dag/week op volkomenkut.com of geenstijl.nl wel een aantal van dit soort foto's waar mensen helemaal belachelijk worden gemaakt en zich daarna nergens meer kunnen vertonen.

MAARGOED.
je hebt lef en das goed
Op Geenstijl is dat wel erg lang geleden, houden zich meer bezig met politieke onderwerpen
Oud 13-04-2006, 17:10
Gwenniej
Gwenniej is offline
goh hee.
Oud 13-04-2006, 19:10
Fat_Bastard
Fat_Bastard is offline
Citaat:
jansepansekever schreef op 13-04-2006 @ 00:58 :
[B]*Reacties mogen, maar de hele tijd posten met alleen "wow" is niet erg zinvol. De mensen die hun foto hier op zetten zijn vast al overtuigd van hun "wow"-gehalte.
*Ahem*

Weer een pedo-heaven topic btw waar de bekende blogs idd geen genoeg van kunnen krijgen.
Oud 13-04-2006, 19:52
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 13-04-2006 @ 13:25 :
jij durft

MAARGOED.
je hebt lef en das goed
Inderdaad, zulk soort foto's komen zo op de verkeerde sites terecht, en dan is mevrouw ook nog zo *slim* geweest om haar hoofd ook mee te fotograferen. Als je zulk soort foto's op internet zet, zorg er dan tenminste voor dat je onherkenbaar bent...
Oud 13-04-2006, 21:01
CrazY G
CrazY G is offline
waarom moeten altijd de vrouwen weer lopen klagen
Ben jij het op die foto? Dit is de gewaagde foto topic, als mensen hun fotos willen posten mogen ze dat, dat is hun eigenrecht. Als je het niet leuk vind of er niet mee eens bent, reageer je toch niet
Oud 13-04-2006, 21:03
Verwijderd
Citaat:
jansepansekever schreef op 13-04-2006 @ 00:58 :
Het leek me nou leuk om eens een ander gewaagd foto topic te openen.
Dus een opdracht voor jullie allemaal: maak kunstzinnige seksie foto's.

Even een paar regeltjes:
*Hou je aan de regels, anders kan het topic zonder opgaaf van reden worden gesloten.
*Wees origineel.
*Reacties mogen, maar de hele tijd posten met alleen "wow" is niet erg zinvol. De mensen die hun foto hier op zetten zijn vast al overtuigd van hun "wow"-gehalte.
*Breng al die tips van het tipforum eens in de praktijk.

Uiteraard zal ik beginnen.

[afbeelding]

[afbeelding]
Echte liefde, toch het geilst

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ceci n'est pas un tiet. Zeer professioneel bewerkt.

[afbeelding]
He bert kijk eens waar ik zit.

[afbeelding]
Oh alweer zo professioneel.

Zo dat was het, en fijn posten he jongelui.
PM de uncensored maar.
Oud 13-04-2006, 21:49
Verwijderd
omg wat ben jij zielig zeg!
Oud 13-04-2006, 21:55
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 13-04-2006 @ 22:49 :
omg wat ben jij zielig zeg!
Nou, niet zo gemeen. Onderbouw je opmerking eens!

Tip voor TS. Ipv jezelf meteen in 6 foto's bloot te geven. Laat de rest ook maar met wat komen voordat je jezelf compleet bloot geeft.
Oud 13-04-2006, 21:58
Verwijderd
je gaat toch geen naaktfotos v an jezelf maken, dan heb je wel een hele laag zelfrespect hoor.
er zijn andere manieren om aandacht te zoeken. ik vind het iig heel erg goedkoop.
Oud 13-04-2006, 22:01
Verwijderd
en wat is het nut om jezelf zo te laten zien?
en als je dat gemeen vindt vind ik dat wel overdreven, want het is gewoon mijn mening. en als je al neer gaat zetten: over het wowgehalte.. mag ik toch zeker wel iets neerzetten waarmee ik het niet mee eens ben.
Oud 13-04-2006, 22:03
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 13-04-2006 @ 22:58 :
je gaat toch geen naaktfotos v an jezelf maken, dan heb je wel een hele laag zelfrespect hoor.
er zijn andere manieren om aandacht te zoeken. ik vind het iig heel erg goedkoop.
Waarom zou je geen naaktfoto's van jezelf mogen maken? Ik vind niet dat dat te maken heeft met laag zelfrespect.

Vaak gaat laag zelfrespect tezamen met onzekerheid. Aldus je juist niet naaktfoto's zou plaatsen.

Er zijn best andere manieren om aandacht te trekken, helemaal mee eens. Net zoals dit er ook een is dus. Ik zou het alleen eerder onervaren noemen dan goedkoop.

Tip voor TS. Letwel wat voor foto's je plaatst. Ik denk dat vrij veel mensen zich DIT incident nog wel voor de geest kunnen halen.

Laatst gewijzigd op 14-04-2006 om 14:37.
Oud 13-04-2006, 22:03
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 13-04-2006 @ 22:58 :
Het maken van naaktfoto's duidt echt niet op weinig zelfrespect hoor. Als je fatsoenlijke foto's van jezelf maakt, betekent dat juist dat je heel zelfbewust bent. En zelfverzekerd. Mensen die een hekel hebben aan zichzelf of hun eigen lijf, gaan echt geen naaktfoto's van zichzelf maken.

Wat je vervolgens met die foto's doet, moet je helemaal zelf weten natuurlijk. Ik zou ze persoonlijk ook niet zo op het internet zetten, maar blijkbaar heeft de TS daar wel een reden voor. Dat jij vindt dat dat getuigd van weinig zelfrespect, is jouw mening. Maar dat geldt dan dus maar niet ook gelijk in het algemeen voor het maken van naaktfoto's.
Oud 13-04-2006, 22:05
Verwijderd
weetje, dat kan jij vinden maar ik vind het gewoon erg goedkoop.
maar wat ik ook denk: misschien is de topic starter dit meisje helemaal niet, daarom vind ik zo'n topic ook onzinnig en onbetrouwbaar.

mijn zusje heeft ook een keer zoiets gedaan voor de webcam, daar zijn dus filmpjes en screenshots van gemaakt en die is daar zwaar mee in de problemen gekomen. Eigen schuld natuurlijk, maar toch ik snap die mensen niet..

Waarom wil je je lichaam laten zien op internet? je kan er trots op zijn, maar dan wil je het toch juist speciaal houden en niet aan de hele wereld laten zien op een of andere internet site
Oud 13-04-2006, 22:06
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 13-04-2006 @ 23:01 :
en wat is het nut om jezelf zo te laten zien?
en als je dat gemeen vindt vind ik dat wel overdreven, want het is gewoon mijn mening. en als je al neer gaat zetten: over het wowgehalte.. mag ik toch zeker wel iets neerzetten waarmee ik het niet mee eens ben.
Ik doel op het feit dat ik het gemeen vind dat je een niet onderbouwde opmerking over het forum gooit. Verder ben je vrij om te zeggen wat je wil.

En welk wowgehalte? Leuke foto's van haar, maar onder de indruk ben ik niet.
Oud 13-04-2006, 22:08
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 13-04-2006 @ 22:01 :
waarom moeten altijd de vrouwen weer lopen klagen
Ben jij het op die foto? Dit is de gewaagde foto topic, als mensen hun fotos willen posten mogen ze dat, dat is hun eigenrecht. Als je het niet leuk vind of er niet mee eens bent, reageer je toch niet
Ik geef het arme kind een tip.

Bovendien zegt ze ook nog dat het kunstzinnig seksie moet zijn, dat zijn die zwartwitfoto's wel, maar de rest is gewoon stijlloos
Oud 13-04-2006, 22:08
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 13-04-2006 @ 23:05 :
maar wat ik ook denk: misschien is de topic starter dit meisje helemaal niet, daarom vind ik zo'n topic ook onzinnig en onbetrouwbaar.
Sceptisch moet je sowieso altijd blijven.

En zoals voor veel meisjes geldt, zoals je zusje, naïviteit gaat er maar op 1 manier uit. Hard op je bek gaan.
Oud 13-04-2006, 22:10
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 13-04-2006 @ 23:05 :
weetje, dat kan jij vinden maar ik vind het gewoon erg goedkoop.

mijn zusje heeft ook een keer zoiets gedaan voor de webcam, daar zijn dus filmpjes en screenshots van gemaakt en die is daar zwaar mee in de problemen gekomen. Eigen schuld natuurlijk, maar toch ik snap die mensen niet..

Waarom wil je je lichaam laten zien op internet? je kan er trots op zijn, maar dan wil je het toch juist speciaal houden en niet aan de hele wereld laten zien op een of andere internet site
Over het feit of dit wel of niet slim is of waarom de TS ervoor gekozen heeft de foto's op internet te zetten, gaat het mij helemaal niet. Ik ben het alleen niet eens met je mening dat het maken van naaktfoto's per definitie goedkoop of wat dan ook is. Er zijn zat mensen die dat soort foto's gewoon voor zichzelf houden, omdat ze die foto's ook voor zichzelf gemaakt hebben. En daar ging het mij om.
Oud 13-04-2006, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef op 13-04-2006 @ 23:06 :
Ik doel op het feit dat ik het gemeen vind dat je een niet onderbouwde opmerking over het forum gooit. Verder ben je vrij om te zeggen wat je wil.

En welk wowgehalte? Leuke foto's van haar, maar onder de indruk ben ik niet.
als je even leest heb ik nog een stuk gepost.
maar dat is waar wat diegene hierboven zei, keihard op je bek gaan en ik vind het idd geen kunstzinnige foto's, ik vind het ordinair, kunstzinnig is bijv. een naaktportret.
Oud 13-04-2006, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 13-04-2006 @ 23:10 :
Over het feit of dit wel of niet slim is of waarom de TS ervoor gekozen heeft de foto's op internet te zetten, gaat het mij helemaal niet. Ik ben het alleen niet eens met je mening dat het maken van naaktfoto's per definitie goedkoop of wat dan ook is. Er zijn zat mensen die dat soort foto's gewoon voor zichzelf houden, omdat ze die foto's ook voor zichzelf gemaakt hebben. En daar ging het mij om.
ja dat zeg ik ook in mijn laatste post, maar dit zijn duidelijke fotos die ik zielig vind, want ze houd het dus blijkbaar niet voor zichzelf, en loopt ermee te koop. ik vind het gewoon ordinair, ku nje dat niet een beetje begrijpen?
Oud 13-04-2006, 22:12
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 13-04-2006 @ 23:10 :
als je even leest heb ik nog een stuk gepost.
maar dat is waar wat diegene hierboven zei, keihard op je bek gaan en ik vind het idd geen kunstzinnige foto's, ik vind het ordinair, kunstzinnig is bijv. een naaktportret.
Een naaktportret vind je nu opeens kunstzinnig, terwijl je naaktfoto's goedkoop en ordinair vindt?

Mag je mij het verschil eens uit gaan leggen.

En ja, dat je het plaatsen van dat soort foto's ordinair vindt was mij duidelijk, ik ben daar zelf ook niet zo'n fan van.
Oud 13-04-2006, 22:15
Soullar
Soullar is offline
Ok, ten eerste:

LEZEN

Ten tweede:

Citaat:
Waarop je zelf antwoord:

Citaat:
en ik vind het idd geen kunstzinnige foto's, ik vind het ordinair, kunstzinnig is bijv. een naaktportret.
Ten derde:

Vind het allemaal best wat jij vindt.
Oud 13-04-2006, 22:16
Verwijderd
nou een naaktportret (zoals ik hem voor me zie) vind ik er niet ordinair en sexueel bedoeld uitzien. ze gaat gewoon met der kut voor de camera staan, thats it.

zo punt.
/*loopt topic uit, heeft zegje gedaan, veel plezier met de volgende foto's*
Oud 13-04-2006, 22:17
Soullar
Soullar is offline
Ja, daaaaaaaag!
Oud 13-04-2006, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef op 13-04-2006 @ 23:17 :
Ja, daaaaaaaag!
Oud 13-04-2006, 22:19
Verwijderd
10 tegen 1 dat er binnen 20 posts een slotje op staat
Oud 13-04-2006, 22:21
Nonaj
Nonaj is offline
Oh ja die foto van _Moby_ vond ik dan wel weer leuk....

En voor de rest staan er geen foto's in dit topic geloof ik
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 13-04-2006 @ 23:19 :
Gun de fb's ook hun vrije tijd
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 13-04-2006 @ 23:16 :
nou een naaktportret (zoals ik hem voor me zie) vind ik er niet ordinair en sexueel bedoeld uitzien. ze gaat gewoon met der kut voor de camera staan, thats it.

zo punt.
/*loopt topic uit, heeft zegje gedaan, veel plezier met de volgende foto's*
Jeetje, wat val jij in herhaling zeg....En doordat je mijn punt steeds niet snapt, moet ik ook wéér in herhaling vallen

Kijk, jouw mening over het plaatsen van dat soort foto's is me volkomen duidelijk. En dat ik die mening in bepaalde mate met jou deel, had ik ook al gezegd. Dus dat hoef je niet steeds te blijven roepen.

Mij ging het erom (en daar komt het voor de 3de keer geloof ik...), is dat jij als allereerst beweerde dat het maken van naaktfoto's opzich ordinair is. En daar had ik een andere mening over. Dat je dat nu wel opeens mooi vindt zolang mensen er maar niet mee naar buiten komen, was me inmiddels ook duidelijk.

Dus ja, ik snap je volledig en als je gelijk zo duidelijk was geweest, was deze hele discussie niet eens nodig geweest.
Oud 13-04-2006, 22:24
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 13-04-2006 @ 23:21 :
Gun de fb's ook hun vrije tijd
Lol, inderdaad. Plus de dicussie is redelijk onderbouwd. Maar als ze alles willen verwijderen mogen ze van mij.
Oud 13-04-2006, 22:25
Verwijderd
ok mooi, maar ik ben daar niet zo goed in.
Oud 13-04-2006, 22:26
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Soullar schreef op 13-04-2006 @ 23:24 :
Lol, inderdaad. Plus de dicussie is redelijk onderbouwd. Maar als ze alles willen verwijderen mogen ze van mij.
Ja, op zich vind ik dit ook wel een redelijke discussie, al post niemand natuurlijk gewaagde foto's hier.

Als ze de beginpost nou veranderen in 'vind jij gewaagde foto's a la hoi bertje ordinair' kan het nog best een leuke discussie worden.
Oud 13-04-2006, 22:28
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 13-04-2006 @ 23:26 :
Als ze de beginpost nou veranderen in 'vind jij gewaagde foto's a la hoi bertje ordinair' kan het nog best een leuke discussie worden.
Kijk, dat zou nou een leuk topic worden *kijkt fb lief aan*
Oud 13-04-2006, 22:30
Nocturnal
Nocturnal is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 13-04-2006 @ 23:19 :
toch vond ik het wel een dappere poging

Oud 13-04-2006, 22:30
Verwijderd
maar ts reageerd ook niet meer, beetje vreemd.
Oud 13-04-2006, 22:31
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 13-04-2006 @ 23:28 :
Kijk, dat zou nou een leuk topic worden *kijkt fb lief aan*
Ik vind gewaagde foto's nog best kunnen, of je het op internet wilt zetten of voor eigen gebruik moet je zelf weten, maar dan graag wel een beetje smaakvol. Al zou ik het persoonlijk nooit doen.
Oud 13-04-2006, 22:32
Nocturnal
Nocturnal is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 13-04-2006 @ 23:30 :
maar ts reageerd ook niet meer, beetje vreemd.
beetje vreemd? wat zou jij doen als je met goede bedoelingen geopende topic met dit soort posts overspoeld zou worden?
Oud 13-04-2006, 22:33
Soullar
Soullar is offline
Over smaakvol zijn al vrij veel discussies geweest. Smaakvol blijft helaas nog altijd een mening.

Daarom mogen we gelukkig regels maken voor dit soort topics!
Oud 13-04-2006, 22:33
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Nocturnal schreef op 13-04-2006 @ 23:32 :
beetje vreemd? wat zou jij doen als je met goede bedoelingen geopende topic met dit soort posts overspoeld zou worden?
Bovendien zit de ts niet 24/7 op het forum hoop ik voor haar.
Oud 13-04-2006, 22:34
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Nocturnal schreef op 13-04-2006 @ 23:32 :
Als je van die hoi bertje foto's post dan kun je toch nagaan dat dat niet door iedereen goed ontvangen zal worden, ook al ben je overtuigd van je eigen wowgehalte?
Oud 13-04-2006, 22:36
Verwijderd
ze kan bijv. vertellen wat haar bedoelingen zijn van het posten van haar foto's. En aangezien ze er nogal trots op is zou ze heus wel eens komen kijken binnen een bepaalde tijd.
Oud 13-04-2006, 22:38
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 13-04-2006 @ 23:36 :
ze kan bijv. vertellen wat haar bedoelingen zijn van het posten van haar foto's. En aangezien ze er nogal trots op is zou ze heus wel eens komen kijken binnen een bepaalde tijd.
Duh.
Oud 13-04-2006, 22:41
Nocturnal
Nocturnal is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 13-04-2006 @ 23:34 :
Als je van die hoi bertje foto's post dan kun je toch nagaan dat dat niet door iedereen goed ontvangen zal worden, ook al ben je overtuigd van je eigen wowgehalte?
wat is er mis met een bert en ernie onderbroek?
Oud 13-04-2006, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Nocturnal schreef op 13-04-2006 @ 23:41 :
wat is er mis met een bert en ernie onderbroek?
meen je toch niet serieus he
Topic gesloten

Regels voor berichten