![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Nee. |
![]() |
|
Nee, niks, noppes ende nada. Er staat ook geen foto van mezelf in bikini ofzo op internet. Die zit veilig in mijn plakboek.
Overigens heb ik dat soort foto's ook nooit van mezelf gemaakt/laten maken. En als er ooit naaktfoto's van mij genomen zullen worden, zou dat voor de kunst zijn, en niet voor een vriendje o.i.d.
|
Ja, heb dat gedaan, maar heb geprobeerd alle herkenbare dingen weg te laten, dus geen hoofd, niet mijn kamer op de achtergrond ofzo, maar een witte lap e.d.
|
![]() |
ik heb een tijd geleden semi-professionele foto's laten nemen als cadeautje voor mijn vriendin.
Vele waren Z/W, soms niets te zien, soms alles te zien (subtiel, wel niet met benen gewoon open). Ik heb er een boekje van laten maken en afgegeven. Ik zou dat graag nog eens overdoen, maar dan met haar bij, al is ze er nog niet zo voor te vinden. |
![]() |
|
Het is niet de bedoeling om hier het oude gewaagd fototopic concept het forum te bespreken of linkjes ernaar te plaatsen. Die topicreeks is nu niet meer toegestaan omdat er veelal minderjarigen op die foto's stonden en omdat ze vaak op andere plekken op het forum weer opdoken.
Nu dus graag weer ontopic verder.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Gewaagde foto's!! HOT?? benna | 3 | 14-05-2009 13:40 | |
Seksualiteit |
Gewaagde Foto's jansepansekever | 86 | 14-04-2006 21:02 | |
ARTistiek |
[Foto's] Schiermonnikoog Miosotis | 17 | 17-10-2005 10:50 | |