Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2006, 08:41
amoblaz
amoblaz is offline
Oke, er is dus een meisje zei is 14, en ik ben 17. best wel wat leeftijdsverschil, maar oke.

Ik heb haar rond Kerst/Nieuwjaar leren kennen via een andere vriendin, we hebben toen heel lang gechat, op gegeven momment hebben we afgesproken, eerst had zei die vriendin meegenomen, daarna waren we gaan zwemmen, ik begon haar steeds leuker tevinden, en zei denk ik mij ook, ze was steeds in mijn buurt enzo.

Daarna hebben we nog een paar keer afgesproken, toen gebeurde er niet echt wat bezonders, wat gepraat enso maar dat was het.

Toen bij de afspraak ernaa besloot ik maar eens om haar een zoen op haar wang tegeven kijken hoe ze zou reageren, ze werd n beetje verlegen, en een beetje verward.

Naar haar 2 weken niet meer gezien tehebben, inverband met proefwerk week enzo, we hadden wel nog steeds op msn gepraat en gesmst enso, hadde we vorige week vrijdag afgesproken, we waren wat gaan rondlopen, ging het gras op opgegeven momment stonden we tegen een boom aan te knuffellen, na een tijdje kreeg ik van haar ook een zoen terug op mijn wang.
na een tijdje kregen we oogcontact, en ik zoende haar op haar mond, daarna zoende ze mij weer terug, en daarna nog een keer, en daarna hebben we nog wat staan knuffellen, op t eind was ze weer een beetje inde war.

Gisteren waren we samen naar de bioscoop geweest, een film die we allebei graag wouden zien, 'Final destionation 3' en in die film zitten nog wel wat enge delen en steeds als zo'n eng deel kwam zat ze steeds weer om mijn nek, op gegeven momment had ze een arm om mee heen, ik had haar hand vast, wat strelen enso, maar daar bleef het bij.
Toen de film was afgelopen zijn we naar buiten gelopen, ze moest wachten op haar moeder, dus ben ik bij haar blijven staan, want je weet maar nooit inde stad.
na n tijdje stonden we weer te knuffellen, en t duurde niet lang of we stonden weer te zoenen, ze zei erna dat ze t niet wist, of ze nu wel wat met me wou of niet, ze zegt dat ze me een lieve jonge vind enzo, maar ze is bang voor reacties van de omgeving, omdat ik wat ouder dan haar ben. maar ook als ik met die vriendin van haar chat en die zegt dan dat ze heeft verteld over die zoen en dat ze helemaal straalde..

Kortom, ik zou haar graag als mijn vriendin willen, maar ik heb helemaal geen iedee hoe ik dat klaar moet krijgen, steeds krijg ik van die antwoorden van 'Ik weet het gewoon niet' of 'Ik durf de stap niet tenemen'

Ik kan me wel indenken dat ze zich niet meer graag wilt binden aan een jongen omdat haar laadste 2 vriendjes allebei waren vreemd gegaan, maar ik houd echt van haar, en vreemdgaan zou ik echt helemaal nooit doen!

Dus als iemand tips heeft ze zijn welkom!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2006, 09:37
JJ13
JJ13 is offline
rustig aan doen en haar niet pushen. als jullie het een tijdje leuk met elkaar hebben, komt het vanzelf wel.
Oud 10-04-2006, 09:39
amoblaz
amoblaz is offline
Ja daar zat ik zelf ook al aan te denken, om gewoon eens een paar weken wat rustig aan te doen, en dan miss daarna weer naar de film tegaan
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 09:55
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
amoblaz schreef op 10-04-2006 @ 09:41 :
maar ik houd echt van haar
Je vindt haar leuk, dat is iets anders.
Oud 10-04-2006, 10:04
amoblaz
amoblaz is offline
Ja en ik houd ook van haar, en hoe weet jij nou wat ik voel??
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 10:11
underthabridge
Citaat:
amoblaz schreef op 10-04-2006 @ 11:04 :
Ja en ik houd ook van haar, en hoe weet jij nou wat ik voel??
Je hebt haar al een paar keer gezien... jullie hebben geknuffeld en gezoend en vinden elkaar leuk. Dat is echt iets heel anders dan houden van, daar heb je namelijk een relatie en veel tijd voor nodig. Maar daar kom je op den duur wel achter hoor.

En ja, ik durf te stellen dat ik dat beter weet dan jij.
Oud 10-04-2006, 10:14
amoblaz
amoblaz is offline
Tjah oke daar hebje gelijk in, maar hebje miss ook nog wat tips ofzo?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 10:16
Smokin'
Smokin' is offline
Jij hoeft helemaal niks te doen, misschien heb je zelfs al te veel gedaan. Door een meisje constant te vragen naar hoe het nu zit etc verklein je je kansen eerder dan dat je ze vergoot. Een van de redenen waarom jonge meisjes op stoere 17 jarigen vallen is dat ze tegen hen kunnen opkijken als zijnde stoere, zelfverzekerde en volwassen kerels. Jij vernietigd dit hele beeld door haar als een watje te vragen of ze wat met je wil enzo. Zij moet achter jou aan rennen, niet andersom.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 10:23
underthabridge
Citaat:
amoblaz schreef op 10-04-2006 @ 11:14 :
Tjah oke daar hebje gelijk in, maar hebje miss ook nog wat tips ofzo?
Tuurlijk. Loop niet te hard van stapel, maar hou wel contact. Misschien kunnen jullie af en toe wat leuks doen met zijn tweeën, als zij je leuk vindt dan komt dat vanzelf uit. Ik zou iig. zorgen dat ik niet te overdonderend overkom (dus niet: ik hou van je), maar wel interesse toon en laat blijken dat je het leuk vindt met haar (dus wel: leuke dag gehad? en zullen we nog een keer wat leuks gaan doen?).
Interesse tonen in haar persoon is belangrijk, vraag wat haar bezighoudt en luister aandachtig. Als je haar dan weer spreekt en vraagt hoe iets is afgelopen; hoe ging je proefwerk? Hoe was het bij je oma? Nog gewonnen met hockeyen? (; dit zijn natuurlijk voorbeelden), dan laat je blijken dat je naar haar luistert en dat is altijd goed. Je moet de interesse wel oprecht menen natuurlijk, maar probeer om jezelf assertief op te stellen, toon initiatief.
Als jullie dan wat vaker met elkaar omgaan kun je best wel een beetje laten doorschemeren dat je haar leuk vindt (zal ze onderhand wel doorhebben, anders ga je niet zoenen). Komt uiteindelijk wel op zijn pootjes terecht.
Oud 10-04-2006, 10:37
amoblaz
amoblaz is offline
tjeh denk dat ik dat dan maar eens ga doen(A)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 10:39
underthabridge
Citaat:
Smokin' schreef op 10-04-2006 @ 11:16 :
Een van de redenen waarom jonge meisjes op stoere 17 jarigen vallen is dat ze tegen hen kunnen opkijken als zijnde stoere, zelfverzekerde en volwassen kerels.
Dit is wel een beetje generaliserend vind je niet?
Oud 10-04-2006, 16:12
Verwijderd
Gewoon leuk met haar om blijven gaan en geef haar de ruimte om te beslissen wat ze wil. Je kan gaan pushen om nu al een keuze te maken, maar als ze eerst een soort van vriendschap met je heeft opgebouwd is de drempel van leeftijd misschien al een stuk lager. Als je een relatie wil met iemand dan moet je daar ook tijd en energie in willen steken en dat kan best een tijdje duren.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 16:15
BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 10-04-2006 @ 10:37 :
rustig aan doen en haar niet pushen. als jullie het een tijdje leuk met elkaar hebben, komt het vanzelf wel.
dus niet meer zoenen, maar gewoon dingen doen die zij/jullie allebei leuk vind(en)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten